GHB in drankje???

lovelover

Newbie
Hallo,

Een vriendin van mij heeft laatst iets vaags mee gemaakt... en ik vraag me dus af of er geen ghb of iets dergelijke in haar drankje is gedaan.
Ik ga hier het een beetje omschrijven en misschien herkent iemand dit...

Zij is niet bekent met ghb overigens.. wel Mdma..

Zij is wezen stappen in een discotheek...
Na enkele alcoholische drankjes (Niet eens echt heel veel) is ze erg beroerd geworden.
Het vreemde van alles is dat dit opkwam in een ruimte waar op geen muziek is. ( Rokers Ruimte). Voor die tijd heeft ze geen tijds besef gehad.. Toen ze beroerd werd in die ruimte heeft ze gebraakt. Deze beroerdheid ging hierna weg... en het tijds besef kwam ook weer enigsinds terug.... Maar ervoor is min of meer een gat... Zij heeft in weze in die avond alleen wat alcohol gedronken.. En met de hoeveelheid wat zij dronk, nog nooit gehad dat zij de tijd is kwijt geraakt. Ben ook al drink ze wel wat biertjes ze weet normaal prima wat ze doet en is verantwoordelijk genoeg .. om ook weer veilig thuis te komen...

DIt is ook wel gelukt , maar moeizaam, erg vermoeid, praten met dubbele tong wat zij normaal door drank niet echt doet. Lopen ging erg moeilijk.. Zij weet uiteindelijk stukken van de terug weg niet meer.. Eenmaal thuis, als blok geslapen, wakker nog steeds dronken gevoel. Kon niet recht op lopen....

3 dagen later, voelde zij zich erg wauws, had verwijde pupillen... en vanaf dit moment begint zij zich af te vragen of ze niet iets van drugs heeft gehad in het drankje...

Een echte drank kater heeft ze niet gehad...

Hoelang blijft het in je bloed... zou eent test nog relevant kunnen zijn.

Er ging een persoon mee, die mogelijk een soort van verliefdheid voor haar heeft vermoeden wij.. Die persoon is al paar keer duidelijk gemaakt dat het hem niet gaat worden... en nu twijfeld ze erg of die persoon er iets mee te maken heeft... Dit te zijde... maar denk vermeld het erbij... kan van belang zijn...

Hopelijk weet iemand dit te herkennen...

SjitHeppens

Belezen gebruiker
GHB blijft niet lang meetbaar in je lichaam, en zeker geen 3 dagen. Er kan, zeker wanneer je niet gewend bent aan GHB, wel iets langere tijd een indirect na-effect zijn: een dopamine-rush. Maar die zorgt meestal voor een extra fit gevoel. Bedoel je dat met "wauws"? Waarschijnlijk niet.

Waren er concrete aanwijzingen dat iemand zich aan haar heeft vergrepen? Zo niet, zet die verdenking dan maar zo gauw mogelijk uit je hoofd, want er valt niets te bewijzen en dan heb je alleen jezelf er maar mee. Het zou best kunnen hoor, dat die "galante ridder" op meer toeschietelijkheid van haar kant hoopte met een beetje chemische hulp, maar dan is hij zich door het resultaat waarschijnlijk ook rot geschrokken. Want dit wens je iemand op wie je verliefd bent natuurlijk niet toe.

Van de symptomen die je beschrijft zouden sommige kunnen worden toegeschreven aan GHB of GBL. Maar andere -vooral de langetermijn symptomen- niet. Dus ofwel er is iets anders toegediend, ofwel het was inderdaad GHB/GBL maar de latere symptomen komen door de emotionele terugslag.

lovelover

Newbie
OK in elk geval bedank voor je reactie...

Die bewuste nacht is het wel zo geweest dat de bedoeling was dat zij bij diegene zou gaan slapen...van de mogelijke dader... wat overigens niet haar bedoeling was... Zij was echter weer nuchter en is ook al was ze niet helemaal nog helder toch nog in staat ergens anders heen te gaan om te gaan slapen dan bij diegene omdat dat niet zo goed aan voelde...

Of diegene het nu wel of niet gedaan heeft... we zijn er wel over uit dat diegene wel erg graag wilde dat ze daar zou gaan slapen.

Het waus effect bedoelde ik meer die emotionele flush, Moe en willen slapen... prikkelbaar...
En leek voor haar op soort van weekje na een goede mdma trip...wat ze al heel lang niet meer gedaan heeft... zeker half jaar geleden... dus dit was het echter niet...

Voor de rest heeft het nu ook weinig zin meer om te weten wat het was... wel houd ze diegene in de gaten nu... en vertrouwt ze diegene niet zo meer... Is namelijk dacht ze een goede collega... die steeds meer laat merken haar meer dan leuk te vinden.... Opzet zal niet zijn geweest vergrijpen... daarin zou diegene niet echt in staat zijn... wel zou diegene in staat zijn iemand makkelijker voor zich te winnen... daar staat die gene wel om bekent...

Anyway bedankt voor de reactie...

Hoi, er is ook een keer wat in mijn drankje gegooid..ik denk dat het ghb was maar ik weet t niet zeker. Ik ben zelf bekend met MDMA, speed, sos etc en dat was het iig niet. Ik merkte het onderweg naar huis in de tuctuc..t leek net alsof we onwijs over de weg heen schurde,toen ben ik in de trein ff nokkie gegaan. Daarna was er ff niks aan de hand, tot dat ik alleen thuis was. Ik begon opeens heel hard te lachen, en erna te huilen(zomaar zonder aanleiding). Ik heb in mn boek geplast en was verder wel bij. Hierna zag ik steeds iets raars bewegen.Ik weet nog steeds niet precies wat het is geweest. Ik ben wel van mening dat drugs een ander effect op je hebben als je niet weet dat je het gebruikt. Hierdoor kan het zoiezo anders uitpakken denk ik.

ADutchNightmare

Experimenterende gebruiker
GHB of GBL proef je echt wel in je drankje, hoe kort je ook bent.
Helemaal als ze het met bier gedronken heeft enzo.

Ik denk dat er dus gewoon helemaal niks aan de hand is.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Alcohol kan ook verkeerd vallen, flauwvallen wordt vaak vooral veroorzaakt omdat de verhouding tussen alcohol en vocht te groot is, naast het al bedwelmende effect van een grote dosis alcohol. Na elk glas een glas water drinken is geen slecht idee.

GHB met alcohol was anders afgelopen denk ik, maar we kunnen nu niks meer weten. GHB is bij een enkele dosis na 5-6 uur voor 99,7%(De meetminimum) uit het bloed verdwenen.

Peace,

Wat is volgens jou het schadelijkst xtc in combinatie met wat G
of
alleen G nemen?
Wij wappen al een tijdje, een licht snoepje en 2 x 0,2mg GHB tijdens avond-nacht.
Ikzelf heb niet zo veel problemen maar mijn vrouw voelt zich de dagen nadien en weken onzeker, vandaar mijn vraag, zou het voor haar niet beter zijn om enkel G te nemen aangezien dit vlugger uit je lichaam verdwijnt.

Best de dosis verminderen , begin met half snoepje, G 0,2 de eerste keer en als het echt nog nodig vindt, daal je af naar 0,15

Rowan0162

Experimenterende gebruiker
Lijkt me geen GHB, eerder een sterke benzodiazepine. Als ze de dag erna nog dronken wakker werd zonder enige kater. Ook praten met dubbele tong is daarop van toepassing.

Dat ze 3 dagen later ineens wous werd met grote pupillen is voor mij een raadsel, denk dat dat niet door drugs komt. Je zou eerder denken aan afkick verschijnselen, gebruikt ze medicijnen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jullie reageren op een topic van 3 jaar oud... Zal vast niet veel meer uitkomen.

Bovenaan