GHB iemand tips?

Skippy

Wijs gebruiker
Hallo allemaal,

Er is mij GHB aangeboden, nu heb ik er veel over gelezen, maar het leek me een beetje eng om te gebruiken omdat het zo onbekend voor mij is.
Nu heb ik een aantal vraagjes voor de ervaren mensen, iedereen geeft weer een andere dosering aan, de dealer zegt dat voor mij een kwart tot een half buisje genoeg is, ik weeg 50 kg en ben 1.60 lang, zou dit dan voldoende zijn?

Kan ik GHB vergelijken met LSD?
Geeft dit het zelfde effect?
Wat voor muziek zou mooi zijn op deze drug?
Welke bezigheden zijn leuk om te doen tijdens de trip, wat kan je nou wel eten en drinken,en wat niet, waar moet je op letten.
Wat te doen als iemand bad gaat?

Let op! Geen info van sites, graag van de gebruikers zelf....
Deze vragen zijn voor de GHB gebruikers die hier ervaring mee hebben, kunnen jullie zo'n beetje beschrijven hoe dit in zijn werking gaat?
Heb al een aantal reports gelezen, nu nog een beetje info en we gaan knallen!!

p.s. weet niet of dit de juiste categorie is om dit topic te plaatsen, maar alvast bedankt!

:wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Skippy zei:
Hallo allemaal,

Er is mij GHB aangeboden, nu heb ik er veel over gelezen, maar het leek me een beetje eng om te gebruiken omdat het zo onbekend voor mij is.
Nu heb ik een aantal vraagjes voor de ervaren mensen, iedereen geeft weer een andere dosering aan, de dealer zegt dat voor mij een kwart tot een half buisje genoeg is, ik weeg 50 kg en ben 1.60 lang, zou dit dan voldoende zijn?

Kan ik GHB vergelijken met LSD?
Geeft dit het zelfde effect?
Wat voor muziek zou mooi zijn op deze drug?
Welke bezigheden zijn leuk om te doen tijdens de trip, wat kan je nou wel eten en drinken,en wat niet, waar moet je op letten.
Wat te doen als iemand bad gaat?

Let op! Geen info van sites, graag van de gebruikers zelf....
Deze vragen zijn voor de GHB gebruikers die hier ervaring mee hebben, kunnen jullie zo'n beetje beschrijven hoe dit in zijn werking gaat?
Heb al een aantal reports gelezen, nu nog een beetje info en we gaan knallen!!

p.s. weet niet of dit de juiste categorie is om dit topic te plaatsen, maar alvast bedankt!

:wave:
GHB met LSD :confused: :confused: helemaal niet zelfs :P :P
je kan het vergelijken met alcohol.
mix het zeker en vast niet met alcohol.
pak eerste keer niet meer als 4ml want je weet niet hoe puur ofzo hij is.
je kan gewoon nog perfect eten, ik krijg er zelfs altijd honger van.
als iemand daal gaat, is hij wss gewoon in slaap ofzow gevalelen.
word wel wakker na een tijdje, gewoon zeker zorgen dat hij niet kan stikken in zijn eigen kots.
en de prijs kan heel verschillend zijn.
zelf betaal ik het 1.05 eur per flugel :P :P
maar normaal is het 20eur per flugel ong. (hier toch)
rond de 175 voor 0.5L
rond de 300 voor 1L

lot

Badass junkie
PharmaPhreeK zei:
het is geen fuk aan ghb. alleen als je met een wijfje in bed ligt kan het handig zijn. Doe mij maar bier.

dat was niet de vraag.. sorry hoor

ik ben niet van plan ghb te gebruiken maar k lees het hier en weetje wat ik apart vind: Het lijkt op alcohol.. maar je mag het NIET met alcohol mixen :P
Maar krijg je van GHB dan het gevoel dat je dronken bent of wat?

spacekonijn

Badass junkie
ghb is wel een fijn gevoel , beetje space gevoel in je lichaam en icm met een upper kun je er aardig space van raken.
ook heel fijn om te nemen na een lsd trip...
meestal krijg je eerst energie en daarna word je een beetje duf...

ik betaal 1 euro 50 cent voor 5 ML en aan 3,5 ML heb ik genoeg , 5 Ml is echt veelte veel vind ik 4 ml is nog wel lekker

davie

Wijs gebruiker
GHB duurt best kort. Na 15-30 minuten ongeveer voel je wat en na ongeveer 40 minuten het heftigst. Daarna merk je het nog een tijd. Na 4 uur is het al uit je bloed.

Je moet je er niet te veel van voorstellen zoals bij Paddo's of LSD, maar geeft gewoon een blij gevoel en wordt er geil van. Je gaat niet trippen.

De eerste keer vond ik er niet veel aan en merkte weinig. Toen ik teveel pakte viel ik in slaap. Het is daarom belangrijk dat je de juiste doses neemt en probeer dat uit te vinden. Pas na een paar keer gebruiken begon ik het pas echt een leuke drugs te vinden. Er zit maar een klein verschil in doses tussen relax en sloom voelen.

Ik pak meestel 2 tot 3 ml per keer en om het uur of zo. Daarbij is het lekker om te blowen. Als je het een tijd gebruikt dan kom je ook aan in gewicht. Je stofwisseling wordt hoger en krijgt honger. GHB werd eerst door bodybuilders gebruikt, maar vanwege de bijwerkingen gebruiken ze het niet meer.

Skippy

Wijs gebruiker
ik zal het eens uitproberen, al denk ik niet dat ik er teveel van hoef te verwachten nu ik dit lees

A

Anonymous

Gast
duur!

amai, 300 euro voor één liter?
Dat is wel duur als je de prijs van de grondstoffen berekent. GHB heb ik nooit geprobeerd, maar het lijkt me simpel om dat hier in de keuken even klaar te maken :wink: Wie daar dus echt in geïnteresseerd is kan dat toch gewoon zelf maken, ik schat de prijs zo rond de 120 euro voor 2 liter. Ben je wel even zoet mee...GBL is eenvoudig te vinden op het web, en de rest ligt toch gewoon in het Kruidvat.
Moeten we dringend eens doen, want alcohol is toch zo waanzinnig duur.

vladdigor

Newbie
ff de topic GHB nieuw leven inblazen :wink:

Heb net op internet wat GBL gekocht dus ga GBH zelf maken volgens de resepten die ik ben tegen gekomen op het internet.
Moet toch niet zo moeilijk zijn.

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Das een vrij normale prijs maar voor mij duur.
ik moest laast 10 euro betalen voor 60ml
daar kun het nog niets eens voor maken!
Maar nu ben ik ook een bijzonder geval :mrgreen: :wink: :wave:

MissDior

Bewuste gebruiker
Ik vind ghb heeerlijk, heb wel vaker gehoord dat vrouwen er gevoeliger voor zijn dan mannen...
Je komt in een roes, een heerlijk roes, want ik ben zelf helemaal niet zo gek op alcohol..
Alles tintelt en je voelt je vrij en verlost van de wereld..
Houd van de mensen om je heen, en ja sex is dan ook GEWELDIG.
Maar begin rustig aan, dosering is gewoon moeilijk....
Neem het wel met mensen waar je vertrouwd mee bent...

slunse

Bewuste gebruiker
dat is niet de prijs die hij betaalt, dat is de courante prijs in zijn omgeving.. als je kijkt zie je dat hij 1euro per flugelflesje betaalt.
net als ik trouwens :mrgreen:

phranz

Newbie
hoorde laatst ook dat de prijs in het westen 2x zo hoog als in het (hoge :grin: ) noorden is...

betaal je in amsterdam bv. €300 per liter, hier ongeveer €150...

Bovenaan