ghb harstikke onrustig volgende dag

hillbilly

Newbie
Hallo mensen ik heb een paar vragen.
Ik gebruik diazepam 35 miligram per dag.
Ik gebruik elk weekend wel ghb ipv alchohol ivb met
Sporten dieeten bodybuilding.
Normaal gebruik ik als ik uitga op een zaterdag 2-3 flugel flesjes.
dan verspreid van 8 uur savonds tot snachts 5 uur ongeveer.
normaal heb ik nooit ergens last van maar dit weekend 2 x gebruikt vrijdag en zaterdag.
zaterdags toen ik wakker werd had ik nergens last van alleen klein beetje een gejaagd gevoel. Ik ging trainen smiddags toen ging dat weg.
zaterdagnacht uit geweest was 7,uur thuis heel slecht geslapen wat ik wel vaker heb van ghb btw. Gwn om half 11 klaar wakker maar dan voel ik me normaal gesproken op en top!
Nu was ik helemaal onrustig echt heel erg lichamelijk onrustig vond het nogal ongemakkelijk want was echt onrustig extreem onrustig. Heb even wat wodka gedronken en toen was het onrustige gevoel zo goed als weg.

weet iemand hier iets over hoe dat kan of iemand die zich ook de dag na ghb gebruik harstikke onrustig voelde wil die het dan even laten weten.
Vond het namelijk nogal apart en naar voelen

groeten Richard

MeejheM

Badass junkie
Dit is puur 1 incident lees ik?

hoelang gebruik je al elk weekend ghb, en heb je misschien iets anders gedaan dan gewoonlijk?

hillbilly

Newbie
Nee Heb niks anders gedaan dan normaal gwn rustig Door doppen. Moet zeggen dat ik 5 week geleden dag erna ook al een gejaagd gevoel had. Maar toen ging ik hardlopen was het weg.
Ik gebruik nu een half jaar ongeveer elke vrijdag en zaterdag ghb.
Jaa dit is me maar 1 x overkomen dat ik zo erg onrustig was. Dat was gister gelukkig hielp wodka.

en gebruik zowiezo geen andere drugs dus. Beetje apart.

Fool

Badass junkie
Eerlijk gezegd heb ik het idee dat je begint te ervaren wat ontwenningsverschijnselen zijn. GHB staat erom bekend om belachelijk snel een lichamelijke afhankelijkheid te kunnen creëren bij sommige mensen.
Addiction
Physical withdawal symptoms appear in some people who stop using GHB after more than a few consecutive days of repeated use. Symptoms can include difficulty sleeping, anxiety, edginess, chest pain and tightness, muscle and bone aches, sensitivity to external stimuli (sound, light, touch), dysphoria, and mental dullness. The symptoms seem to last between a few days and 2 to 3 weeks as the body comes back into balance. We have received reports from a handful of individuals who have had difficulty ceasing use. For at least some percentage of regular users, the combination of mental habituation and physical withdrawal symptoms can lead to heavy use with great difficulty stopping.

GHB withdrawal occurs in most people who use it for more than one day in a row and the hangover from GHB use could possible be called a mild form of withdrawal, since the hangover can be treated with additional doses of GHB / 14b.
https://www.erowid.org/chemicals/ghb/gh ... tion.shtml

Regular use of GHB or equivalents can cause marked physical addiction. With 4-6 uses per week (single dose per use) at 'normal' dosages, people report finding that they need to increase their dose somewhat to get the same level of intoxication and many also report that they often feel like they need a little GHB to feel normal.
https://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_health.shtml

Fool

Badass junkie
Over het algemeen heb je er inderdaad veel meer continue gebruik voor nodig, maar zoals de quotes aangeven zijn er met enige regelmaat gevallen waarbij een veel lagere frequentie genoeg is. Hoe? Geen idee helaas.

Voor hetzelfde geld is het gewoon een resultaat van heel wat anders hoor, dat valt achteraf nogal lastig te bepalen lijkt me.

hillbilly

Newbie
Want het enige wat ik had is die onrust
Geen trillen zweten ongemakkelijk voelen prima slapen
Ja vond het opgejaagde gevoel ongemakkelijk. Ma niet angst ofz

naja we zullen zien dit weekend:tongueout: Hoe ik me voel als ik me
Weer zo voel vind ik t wel prima en kap ik ermee.

en ik ben nie verslaafd en gebruik niet dagelijks dus kan er ook niet echt iets van maken dan dat ik het raar vind

Iedergeval bedankt voor je reactie

hillbilly

Newbie
Ghb gehad en voel me op en top zoals normaal heb me wel die hele avond opgevreten en die g lag in een doos naast de verwarming die op volstond meer als een week mischien waren de gehalthes verandert? Dat Ik me daarom zo onrustig volde want heb nieuwe gehaalt en voel me fris en fruitig

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik denk niet dat het aan de GHB lag.. Als de PH waarde niet meer klopt is hij te zuur of te basisch. Dat zorgt er niet voor dat je gejaagde gevoelens krijgt. Klinkt eerder als een GHB die uitgewerkt is waardoor je onrustig wordt. Misschien toch even iets minder regelmatig gebruiken en kijken of het wegblijft?

Bovenaan