Tevil19

Bewuste gebruiker
Heey allemaal,

Ik was laatst in de avond naar een vriendin gegaan in Amsterdam. Ik kom zelf niet uit Amsterdam. Toen ik wegging en naar huis wilde gaan, nam ik een slok GHB/GBL. Erg dom want ik weet de precieze dosis dus niet. Ik heb dit vaker gedaan dus ik heb wel een idee van hoeveel 2 ml aanvoelt als slok. Nogmaals zijn mensen alles behalve precies. Ik had aardig wat slaaptekort waardoor het inschattingsvermogen is aangetast. Ik liep door de straat en voelde me erg sloom worden en bij een bankje besloot ik een lijn speed te nemen om knock out te gaan te voorkomen. Het ging wel weer redelijk, maar 10 minuten later begon ik te knikken met mijn hoofd en verloor mijn balans. Uiteindelijk ben ik langs de muur gaan lopen om evenwicht te houden. Vervolgens stond ik ineens midden op de autoweg en had de stoplichten genegeerd. Er reed een auto hard langs me en ik schrok ervan. Daarna voorzichtig terug naar de stoep gelopen. En vervolgens gebeurt hetzelfde. Ik bevond me opeens weer op de weg met rood stoplicht. Ik werd erg bang en heb een vriendin wakker gebeld zodat ik alerter zou blijven en dat iemand zou kunnen ingrijpen als ik niet meer zou reageren. Sindsdien ging het wat beter maar ik was totaal verdwaald.

Ik begrijp dat ik roekeloos bezig ben geweest. Ik zou iedereen adviseren extreem voorzichtig te zijn met gbl want je hebt het zelf niet door wanneer je out gaat wat opeens onverwacht kan gebeuren.

En vooral deelname aan het verkeer ook als voetganger sterk af te raden.

Ik heb ervaren dat gbl heel stuk sneller en harder werkt. En de speed deed zo goed als niks. Heeft iemand hier ervaring mee over de onverwachte effecten van gbl?

Rebell

Wijs gebruiker
Neem nooit een slokje uit een fles.
Als de nood zo nodig is en je hebt geen buisje koop dan een kleine cola flesje en vul dat dopje dan weet je iig dat je niet ernstig te veel neemt.
Heeft ook niet mijn voorkeur maar goed.
Uit de fles drinken is gekke werk.

Vol dopje van een kleine colafles is minder dan 5ml..

Laatst bewerkt:

Tevil19

Bewuste gebruiker
Ja inderdaad, thanks voor de tip. Thuis heb ik altijd buisje liggen.

Ik wil mensen erop wijzen hoe gevaarlijk het idd is.

Raver

Badass junkie
GHB/GBL dient echt alleen gebruikt te worden met een doseerspuitje.

2ml voelt als helemaal niks in je mond. Een slok is minimaal 25ml.

Je hebt geluk gehad.

• Like
Waarderingen: Bas

Prison

Bewuste gebruiker
@Tevil19
Ben je er nog? Laat ik hopen dat je hard aan jezelf het werken bent, en geen tijd of zin hebt in df...

Ik denk dat het voor Tevil zijn gemoedstoestand beter is om even niet op df te komen. Zijn laatste aantal posts zijn daar het bewijs van. Genoeg aan zijn hoofd, ook niet hier nog een keer druk gaan maken.

JohnnyDoe

Experimenterende gebruiker
Ik heb ook wel eens gehad dat een vriend bij me instapte met 2 flesjes haha. Eentje verdund eentje onverdund. Wist niet dat 't flesje met onverdunde g ghb was. Was al helemaal lijp van de keta en had pas 1 of 2 x ghb gedaan. Kwartiertje ofzo later lag ik over m'n trekhaak, zag alleen nog flitsen en personeel van de Mc kwam naar buiten met suiker junkfood en cola. Bleven nog na sluitingstijd tot ik weer hij was, was echt mooi. Situatie niet natuurlijk haha ik raad iedereen sterk af om 't in verkeer te doen of van de fles te drinken zoals hierboven geadviseerd wordt haha

JohnnyDoe

Experimenterende gebruiker
Wist trouwens NIET dat ik ghb dronk voordat ik 't doorslikte. Ging heel snel maar voor degene die denken dat ik 't bewust rijdend dronk no way. Dacht echt dat hij 2 flesjes had, 1 met ghb en 1 met normale drinken (leek nog 'n nieuw flesje fruitdrank) maar kwam er snel genoeg achter dat het alles behalve fruitdrank was haha

Weet niet of ik dicht bij overdosis zat maar was wel echt 'n tijdje knock out en leek wel 'n epileptische aanval van wat ik heb gelezen, maar heb weinig ervaring met out gaan of overdosis g verder dus.. Ik heb wel altijd de gekste klachten met drugs die andere nooit hebben of erg weinig mensen. Spastische bewegingen na ket en g, en van k + oxy + alcohol combo al vaker in acute korte psychotische standen en bij de ehbo geweest.

Tevil19

Bewuste gebruiker
Wist trouwens NIET dat ik ghb dronk voordat ik 't doorslikte. Ging heel snel maar voor degene die denken dat ik 't bewust rijdend dronk no way. Dacht echt dat hij 2 flesjes had, 1 met ghb en 1 met normale drinken (leek nog 'n nieuw flesje fruitdrank) maar kwam er snel genoeg achter dat het alles behalve fruitdrank was haha

Weet niet of ik dicht bij overdosis zat maar was wel echt 'n tijdje knock out en leek wel 'n epileptische aanval van wat ik heb gelezen, maar heb weinig ervaring met out gaan of overdosis g verder dus.. Ik heb wel altijd de gekste klachten met drugs die andere nooit hebben of erg weinig mensen. Spastische bewegingen na ket en g, en van k + oxy + alcohol combo al vaker in acute korte psychotische standen en bij de ehbo geweest.

K.O. gaan van g ervaar ik helemaal niet als onprettig. Werd in ziekenhuis wakker en. Was gelijk helder. Maar die stuiptrekkingen zijn echt kut, kun je je mee bezeren. Had ook waanideen en met afkicken pschotische kenmerken

Jen

Belezen gebruiker
Overdosis G is echt gevaarlijk!
En dat kan zeker als je uit de fles drinkt

Bovenaan