k zal mijn verhaaltje is doen

ik ben begonnen met gebruiken met onschuldig weed te roken,13jaar was mijn eerste keer.
elke dag beginnen roken vanaf mijn 15de, alleen maar s'avonds want ik dacht als ik het in de dag niet doe ben ik niet verslaafd ( verkeerd gedacht ) sinds mijn 16de is het serjuis uit de hand gelopen ik moest elke avond een joint hebben of ik moest alcohol hebben, ik wou in een roes zijn
goed amuzeren lachen en met veel meisjes praten op msn enz je kent het ( veel makkelijker om sociaal te zijn) ik moest plotseling stoppen omdat ik werd gepakt op deeltijds onderwijs met 1pure blunt ( ikzat er 4 weken nog maar) politie bijgehaalt en toen moest ik mijn dealers verklappen, ik heb niets gezegt ( zot

) onderverwachts een pistest binnen 1,5maand,
ikzei dat ik niet kon plasse in het politiebureel toen daar 4liter water gedronken en toen kon ik pas paar druppeltjes plassen xp het lukt gewoon niet als er een flik erop staat te kijken.
ogen zo rood van gewoon water, oke ikwas clean maar elke avond alcohol in de plaats genomen, ik werd gek,depressief en geen hulp tijdens het stoppen ( op het punt om zelfmoord te plegen maar ikwas zo slim genoeg om te denken dat ik hierdoor moet en gewoon doorbijten)
dan ben ik gewoon trug begonnen met smoren elke avond, soms in de dag maar ikword hier zo stil van dat ik het liever beperk tot s'avonds.
nu ben ik 19, en op mijn 18jaar heeft mijn ex-vriendin mij zohard bedrogen gehad dat het niet schoon was om aan te zien ( ander verhaal niet belangerijk nu ), ik was juist 18geworden, in leuven mijn vriend geholpen en toen verslaafd geworden aan speed 1.5maand non stop gebruik, weinig slapen, weinig eten, nooit thuis, altijd chille, mijn probleem is dat ik mensen terap vertrouw en zo 1500euro armer geworden in amper 2maand, toen zei ik in mezelf nu stop ik en ik heb 2weken geslapen gehad ( met eten en drinken) dan was ik ervanaf , maar toen toen mijn vriendin mij zwaar bedrogen gehad eerste keer gbl gedaan ( nooit ghb) bij 1vriend en ikwas verkocht aan het gevoel, de smaak was vies maar het gevoel geweldig, en ikwas verkocht, supersociaal en keigoe amuzeren, met mijn brommerke rondtoeren hehe en hij had 2liter duitse gbl staan, ik kreeg van hem bewust 1flesje puur max mee en de kennis van het doseren, ( thuis opgezocht wat het was enzo, maar na 3dagen had ik zoiets , kom ik pik 2flesjes mee omdat hij mij geen 3wou verkopen maar 1 , 3dagen verder non stop gebruik want als ik wkker werd snachts vondik zowou dat ik nog eens kon gebruiken ( nu weet ik beter ) en keiharde afkick, ik kreeg niets meer van mijn vriend en toen 1week niet kunnen slapen ( helemaal niet ! ) gek word je ervan. moeilijk op benen kunnen lopen ( zo zwaar en weinig gevoel) paarse knieschijven, weinig bloedsomloop, ik wou niemand zien tot ik erboven op was en ik kreeg gvd niets meer vast , toen ik wist hoe ik het kon bestellen 2weken later vn men maatj was ik direkt verkocht, spotgoeiekoop enzo, iedereen wist dat ik gebruikte, maar erna beseft dit is geen weed ik moet het achter mensen hun rug doen ( thuis altijd flesje in de wc zodat er volk was dat ik in de wc kon gebruiken enzo,, voelt echt raar inbegin, en nu jah nog steeds verslaafd ik probeer ervanaf te komen maar het lukt mij niet, toen ik zat op 4ml gbl per 2uur was de afkick het grootst , rap gevoelig als het begon uit te werken, nok gaan in de zetel en op de vloer in de gang , maar nog altijd reageren ik kon nog altijd antwoorden

, af gaan kicken in gasthuisberg in leuven 7dagen spoedopname mijn zus had alles weggesmeten in de wc ( ik zei nog nee zus ge kent dit nie , het is nie zoals cocaine of weed, jah men kloten 1flesje flugel had ik nog, en in gasthuis ging het eerst niet het was vrijdag, ( wel al gepraat enzo ) en toen ik vroeg naar traxene , kreeg ik maar 10mg mee !!! 1tje voor het heel weekend, zondag kreeg ik gelukkig een opname

, 50mg traxene paar keer op de dag, niets last vn afkick, 2maand gestopt geweest , medicatie achteraf seroquel en zolpidem, oke u gedachten remmen zohard, zombie, alleen maar willen slapen en films zien, zo 2maand geleefd, en mijn ouders zitten uitschelden, toen kwam ik op een punt dat ik het niet meer aankon en trug begonne gebruiken, nu nog steeds proberen te stoppen-afbouwen, 1keer gbl in mijn oog gekregen op koffietafel van begravenis van mijn oma , op wc dopje genomen maar het was moeilijk met da kraantje, een hand flugeldopje ander hand flugelflesje, maar toen ik het in mijn mond wou doen perongeluk het flesje in mijn oog gekieperd ( dus brandend van gbl in mijn oog en mond, gek !!!!! uitspoele keiveel me water, terwijl rap drinken van water en trug uitspoelen en dan in het wc effen deur opslot effe denke fuck fuck fuck wat moet ik doen, oke goe gescheten, oogarts, ik had gezegt vinger in mijn oog gekregen maar je zag dat het niet zo was , buitenste laag van mijn oog verbrand, ik kon niet draaien me mijn oog want dan ging ik kapot van de pijn, en vanaf dat er een traantje dan nog bijkomt whaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuu miauwww xp jah ik kan nog uren blijven doorvertellen maar in het kort ,
Ik graak maar niet van gbl af en nu maak ik wel ghb met 100% natriumhydroxide denk ik , gootsteenonstopper van de kruidvat ( korrels dus puur staat erop) en gbl en koud maken ( word vanzelf superwarm) maar het zoute smaak is niet te doen, maar het gevoel wat ik inbegin had is er nu geen sprake meer,
waarom ben ik verslaafd geraakt in het eerste plaats aan flugel, simpel, ik had problemen, mijn pa elke dag ruzie aan het maken voor het minste met mij en mijn ma en mijn zus. MAAKTE MIJ KAPOT . en jah ik heb add ( tegenover gestelde van adhd) dus verlegen, niet sociaal , en met flugel, supersociaal, goed in mijn woorden, voel ik mij goed van, niet meer depressief, enzovoort , voor mij is het echt een groot hulpje geworden in mijn karakter, maar je moet het om de 2uur nemen ! Fuck da , alleh merci als ge da allemaal kunt lezen xp ben al keilang aan het typen , dadaa xx