GHB en tramadol

Kan je ghb mixen met tramadol?
Ik bedoel dan in de ochtend voor de pijn 100 mg tramadol en in de avond beperkt wat gbh. Wie heeft daar ervaring mee.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Tramadol heeft een halfwaardetijd van 6 uur (FTK) en blijft dus 30 uur in het bloed. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat GHB extra hard kan inslaan als het te kort na tramadol wordt ingenomen. In mijn geval zat er 14 uur tussen de inname van 100 mg tramadol en 2 ml GHB en ook bij zulke kleine hoeveelheden merkte ik dat 14 uur tussentijd niet voldoende was. De sedatieve kant van GHB werd door te tramadol aanzienlijk versterkt, misselijkheid en duizeligheid waren sterker aanwezig, en de onset was snel en het effect bouwde veel sneller op dan normaal.
Neem geen GHB wanneer tramadol (of eender welke downer (opiaten/opioiden/benzo`s etc)) nog niet voldoende uit je systeem verwijderd is.

Dank voor je antwoord. Maar zou dan minder GHB innemen niet slimmer zijn om de klachten die jij beschrijft te voorkomen door bv minder GHB te nemen?

Of ga je ook harstikke dood op de combi van beide ook in lage dosissen?

Lysergine

Bewuste gebruiker
Levensgevaarlijke combi, niet doen!
Ik beaam dit. Natuurlijk kun je de kans op nadelige effecten verminderen door de dosering te verlagen, maar je kunt het niet (nooit) geheel uitsluiten. In mijn vorige bericht staan mijn ervaring wellicht redelijk neutraal geformuleerd; toch kon ik duidelijk aanvoelen dat met de combinatie GHB en downers (waaronder tramadol) niet te fucken valt. Dit soort combinaties is meer geschikt voor tijdens anesthesie en niet voor een feestje.

Maicol

Experimenterende gebruiker
Wat als je verslaafd bent aan ghb, geopereerd moet worden en na de operatie tramadol krijgt... Ben je dan afgekickt?

Ghbeetje

Mij is ooit verteld dat je eigenlijk eerst zal moeten afkicken voordat je geopereerd wordt. Het kan zijn dat je moeilijk onder narcose blijft was de uitleg. Daarnaast is Tramadol geen afbouw middel voor ghb en kan ook erg verslavend werken

Maicol

Oké dus het lijkt mij dat de anesthesist rekening houdt met je ghb gebruik. Altijd melden dus als je een weekje aan de G hebt gezeten... Of langer of verslaafd bent.

Bovenaan