Ik zit er een jaar aan maar ik heb een methode gevonden die het proberen waard is.
Auteur: alex (---.direct-adsl.nl)
Datum: 10-04-2007 01:48
Ik lees erg veel over dit onderwerp en ik zal iedereen uit zijn "lijden" verlossen.(als je veilig en goed wilt afkicken zonder waanideeën, lichamelijke afkickverschijnselen enz....)
Er zijn 2 methodes om dit veilig en snel te doen (ik heb ook cold turkey geprobeerd maar dat is af te raden, dacht dat ik dood ging zag monsters enz..)
Methode 1: (afbouwen met hulp van GHB+alcohol als rekmiddel)
Je verlaagt je dosering met ongeveer 1/3 tot 1/2 van wat je normaal neemt en neemt je portie pas als je merkt dat het licht vager wordt en je een beetje begint te trillen een truuk die tijd te rekken is om gewoon een biertje of borrel te nemen, als je om de 4 uur GHB nam dan kan je dus de tijdspanne naar 7 tot 8 uur rekken met een of 2 alcholische drankjes. (Ikzelf gebruik deze truuk om binnen 1 tot 2 dagen af te kicken). Op deze manier zal je binnen 2 tot 3 dagen volledig zonder gevolgen afbouwen. Je kan dit ook zonder alcohol doen maar dan duurt het wat langer of je moet sterk in je schoenen staan
Methode 2: (alcohol methode)
Je koopt een fles wodka of andere sterke drank en parkeert de fles ghb op een moeilijk bereikbare plek. (De verleiding zal groot zijn maar het is gevaarlijk veel alcohol en ghb te nemen)
Vervolgens zuip je je helemaal klem, ook als je nooit alcohol drinkt werkt deze methode-->je wordt niet echt bezopen overigens maar slaapt wel goed! Ikzelf doseer die fles (een halve fles wodka meestal) in een tijdspanne van 12 uur. Door de alcohol zal je geen lichamelijke afkickverschijnselen hebben, (wel wordt het licht wat vager) ook de angstaanvallen enz. blijven uit. De volgende dag ben je ghb vrij, indie nodig zal een paar borrels je de dag doorhelpen maar je bent wel in 2 dagen klaar en vrij van ghb.
Don't met ghb:
-Ga NOOIT blowen met ghb
-Neem NOOIT veel alcohol/andere dope en ghb tegelijk
-stop niet cold turkey als je veel gebruikt
-laat anderen je helpen als je stopt het liefst vrienden.
-luister niet naar artsen die je vol willen stoppen met pillen enz.
-laat je niet gek maken door verslavings klinieken
-mail me als je er niet uit komt
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, ik moet zeggen dat het ook mij tijd heeft gekost om uit te vogelen hoe je het beste kan afbouwen. Ikzelf prefereer methode 1 overigens maar methode 2 werkt goed om heel snel te stoppen.
Greetz en su6,
Alex (
[email protected])
ik hoop dat het lukt