GHB en 3MMC

BDF

Experimenterende gebruiker
Vorig weekend voor het eerst sex feestje met GHB en 3MMC combi gedaan. (Wel eerder 3CMC met GHB gedaan).
Ter info ben een man van 178 en 67kg.

Begonnen met plug van 150mg 3MMC, na uurtje 170mg G. Dat een paar keer (3x 3MMC en 2x G) in totaal. Min of meer gelijke dosis.

Was wel geil maar niet mega geil zoals ik eerder heb ervaren met 3CMC en GHB. Mijn 🍆was nu echt compleet out of order (ondanks kamagra) en was niet zo extreem geil. Ook was het compleet nieuw voor mij dat het met een down eindigde. Om 1 uur laatste 3MMC genomen en om 2 uur was ik moe en wilde ik stoppen en slapen. Ook echt geen behoefte meer om klaar te komen. 3MMC was nieuw voor mij en deze GHB ook (nieuwe voorraad)

Wel jammer had veel verwacht van 3MMC ten opzichte van 3CMC. Denk dat ik de volgende keer de 3M helemaal achterwege laat en alleen GHB probeer. Misschien ook iets te weinig (lage dosis) GHB genomen maar ik lees altijd dat je met een lage dosis juist erg geil wordt en met een hogere dosis alleen maar suf.

Hier iemand tips, suggesties wat anders te doen. En/ of ervaring met sex feestje alleen met GHB? Dank alvast mede genieters!

Spyro

DF-koning
Ik krijg zelf wel enorm veel zin van GHB maar ik heb hier ook genoeg leden gesproken en discussies gezien dat dit blijkbaar niet voor iedereen zo is…

Ik vind uppers en G wel een fijne combinatie. Maar met alleen G zelf, is de seks ook echt wel goed.

Persoonlijk zou ik de Kamagra icm uppers wel laten denk ik. Ik zou het 1 of het ander doen.

Casrus

DF-koning
Is ook heel vreemd kan ik je zeggen 🤣

Zelf alleen ervaring met seks met 2F-DCK. Krijg altijd het gevoel dat mijn ledematen binnenstebuiten zitten... als bij een soort van krab, en dat de wanden in "Dutch angles" zijn gefilmd.

Spyro

DF-koning
Zelf alleen ervaring met seks met 2F-DCK. Krijg altijd het gevoel dat mijn ledematen binnenstebuiten zitten... als bij een soort van krab, en dat de wanden in "Dutch angles" zijn gefilmd.
Hahahahahahahaha, ik proest even m’n drinken uit

BDF

Experimenterende gebruiker
interessant weer hoeveel uiteenlopende ervaringen met GHB. Sommige bloedgeil en andere knuffelig en mellow. Geil word ik idd van uppers zoals 3MMC en 3CMC maar dan werkt mijn 🍆echt niet en ben ik de aangewezen ontvangende partij… wil ook wel eens een andere rol 😜maar wat ik probeer blijft een 🍤 dus ik dacht misschien alleen maar eens GHB proberen de volgende keer

Bovenaan