GHB bijdoseren

Misschien is deze vraag al eens geweest maar stel je hebt gemiddelde G en neemt deze eerst met wat frisdrank op een lege maag dus 4 uur niet te eten een dosis van 2.5 milliliter met zo'n spuitje hoeveel moet je dan bijnemen en wanneer kan je bijnemen ?
Dat het effect zeg maar soort van hetzelfde blijft heel de tijd door

Jen

Belezen gebruiker
Dit is heel persoonlijk en zou je zelf moeten uitvinden
Als beginner zou ik minimaal 2 uur wachten
Zelf neem ik elk uur maar heb dat moeten leren ik kijk geeneens meer naar de tijd doe het op gevoel
Elke ghb is anders de sterkte en wat je lichaam kan hebben
Bij het begin ga je wel eens out bij het leren
Het is moelijk speculeren wat het beste is voor jou op afstand

Doe voorzichtig neem niet te snel bij
Eet soms wat er tussen door want ghb heeft veel nodig om het te verwerken
En ga niet door in de nacht neem een paar buisjes en kap ermee anders zit je zo in een circul dat je niet meer kan stoppen

Lees je in over de kans op verslaving!
Een buisje is snel genomen dus stop er mee als je gaat slapen!

Rebell

Wijs gebruiker
Ik ben het hier mee eens.
Sommige voelen niks van 2.5 dat heeft te maken met lichaamsgewicht.

Ik gebruik al langer de eerste 5ml die ik erin gooi voel ik weinig van maar daarna ga ik over op 3ml ook op gevoel. Kijk af en toe wel op de klok maar dat hou ik meestal niet meer bij.
Ken wel iemand die een timer zet op haar telefoon en daar de hele tijd op kijkt.
Als dat voor jou werkt is dat prima.
Als beginnende gebruiker wel even goed kijken naar de tijd en hoeveelheid.
Nooit binnen een uur bij nemen al voel je niks als je aan de GHB begint.
Ghb is meestal na 3 uur wel uit het lichaam het kan ook 4 uur duren.
Maar om in die roes te blijven nemen de meeste om de 2 uur.

Dan ga je wel binchen waar het gevaar van ghb zit want wanneer stop je er dan mee?
Al je remmen zijn los dus dan blijf je doorpakken.
Stop ermee als je gaat slapen is een goed advies.
Zodra je snachts wakker word om de 3 uur na gebruik dan weet je dat het al foute boel is.

Uiteindelijk is het de meest lekkere drugs als je er mee kan omgaan naar mijn mening.
Succes ermee!

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Wij gebruiken een Excel sheet waarin je het aantal ml en tijdstip van inname invult. Die berekent de halfwaardetijd en hoeveel je na ongeveer 2 uur kan bijpakken. Meestal pakten we 2 a 3 keer bij en dan was het welletjes geweest.

Allereerst bedankt voor de reacties
Ik heb het zelf niet laten testen maar begin meestal met 3 mililiter om een uur of anderhalf/twee later een 2 mililiter bij te nemen
Tot nu toe werkt dit wel prima, moet zeggen dat het dan ook op best nuchtere toestand is, dat zal wel flink meespelen ..
Ik ben zelf 1.77 en weeg iets minder dan vijfenzeventig kilo
Voor het slapen nemen doen we sowieso niet, wel is het erin geslopen dat ik nu ook af en toe alleen gebruik..
Dit ook omdat het niet opvalt, heel stom natuurlijk.
Maar zolang het niet ernstige vormen gaat aannemen bijvoorbeeld meer dan 8 mililiter in paar uur wanneer alleen dan prima.
En Natozlato, dat lijkt mij nogal wat om bij te houden, op zo'n manier!
Jen, dat vindt ik toch wel een meegenomen iets van dit middeltje, het werkt niet te lang, is al snel niet meer aantoonbaar, geeft geen uiterlijke kenmerken van gebruik aan, mits het niet te dol is..
En vooral dat eten gewoon geen probleem is!
Rebell, zelf maak ik een printscreen van mijn scherm om het later terug te zien

Om nog even iets toe te voegen aan mijn eerdere post, voor het slapen en gebruik zitten meestal nog wel een paar enkele dikke uren

Rebell

Wijs gebruiker
wel is het erin geslopen dat ik nu ook af en toe alleen gebruik..
Dit ook omdat het niet opvalt, heel stom natuurlijk.
Maar zolang het niet ernstige vormen gaat aannemen bijvoorbeeld meer dan 8 mililiter in paar uur wanneer alleen dan prima.

Zo begint dat bij iedereen.
Dus hou dat in de gaten!
GHB sluipt er in, is ook bij mij gebeurd.

Nu kan ik er mee omgaan maar het begon
precies zo bij mij.
Dan begin je te snoepen van de fles en op een gegeven moment gebeurd dat vaker.
Dat wou ik alleen even meegeven.
Maar voor ee rest geniet er van.

Bovenaan