Ghb afbouwen

mino bouw

Newbie
Hallo allemaal

Ik ben sinds 3 weken weer 24/7 verslaafd aan de ghb. Nu ben ik afgelopen zaterdag begonnen met afbouwen van 4ml per2 uur.

Nu zit ik op 1.8 ml per 2uur en heb nog alleen genoeg ghb voor vandaag.

Ik wil aan het eind van de dag op 1.4 zitten en dan met een borrel er helemaal mee stoppen.

Ik ben 30 jaar oud en weeg 91 kilo. Dit moet geen probleem worden lijkt me toch. Soms slaap ik snachts ook 3 of 4 uur door. Ik word niet elke 2 uur stipt wakker.

Hoor graag van jullie

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hallo allemaal

Ik ben sinds 3 weken weer 24/7 verslaafd aan de ghb. Nu ben ik afgelopen zaterdag begonnen met afbouwen van 4ml per2 uur.

Nu zit ik op 1.8 ml per 2uur en heb nog alleen genoeg ghb voor vandaag.

Ik wil aan het eind van de dag op 1.4 zitten en dan met een borrel er helemaal mee stoppen.

Ik ben 30 jaar oud en weeg 91 kilo. Dit moet geen probleem worden lijkt me toch. Soms slaap ik snachts ook 3 of 4 uur door. Ik word niet elke 2 uur stipt wakker.

Hoor graag van jullie
Hoe voel je je verder? Merk je iets van de afkick?

Ik zou altijd in overleg met een arts gaan afbouwen. Breng iig iemand op de hoogte zodat als er wat misgaat je niet alleen staat.

mino bouw

Newbie
Ik heb wel last van zweten. Zit nu op 1 ml. De laatste g bewaar ik voor als t echt niet goed gaat
. Zal er vandaag wel goed last van hebben.

mmn

Belezen gebruiker
Nee schakel een arts in je kan zo met spoed worden opgenomen in een kliniek waar ze je gewoon elke 2 uur een dosis g geven neem niet dit soort risico's been there done that

Bovenaan