Ghb afbouwen met phenibut

lp1992

Experimenterende gebruiker
Morge. Helaas naar alle beter weten en waarschuwingen in heb ik eeb ghb verslaving die uit de hand gelopen. Heb geprobeerr deze af te bouwen. Maar door angt en spanning functioneerde ik niet meer. Dit is door stress op het werk en prive al extra aanwezig

Ik wil er wel heel graag defenitief van af. Nu las ik over phenibut. En wil hiermee nog een poging doen.

Mijn volgende vragen: maakt het nog uit wat voor phenibut je heb. En wat zijn de volgende stappen en doseringen hiermee. Misschien dat het al ergens staat. Masr ben even te moe om er naar te gaan zoeken. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

MDMAZIING

Badass junkie
Morge. Helaas naar alle beter weten en waarschuwingen in heb ik eeb ghb verslaving die uit de hand gelopen. Heb geprobeerr deze af te bouwen. Maar door angt en spanning functioneerde ik niet meer. Dit is door stress op het werk en prive al extra aanwezig

Ik wil er wel heel graag defenitief van af. Nu las ik over phenibut. En wil hiermee nog een poging doen.

Mijn volgende vragen: maakt het nog uit wat voor phenibut je heb. En wat zijn de volgende stappen en doseringen hiermee. Misschien dat het al ergens staat. Masr ben even te moe om er naar te gaan zoeken. Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
beste is om naar een instantie te gaan, die kunnen je helpen, lijkt mij. Als het jezelf niet lukt

succes!

Levensgenieter🌈

Badass junkie

Levensgenieter🌈

Badass junkie

Succes!

lp1992

Experimenterende gebruiker
Inmiddels toch op 0. Eerst geprobeert met phenibut. 1.5 g ingenomen. Maar dat deed bij mij niets. En gezien de risicos. Ben ik hier ook verder niet meer mee bezig geweest. Daarna afgebouwd met een mililiter per dag eraf. Gister zat ik nog op 1 per 2 uur. Vannacht voor het eerst weer eens 8 uur doorgeslapen. Heb het gevoel dat ik er nu ook wel door heen ben. Vandaag dus op 0.

Bovenaan