• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Geweldige xtc-ervaring.

Maddo17

Belezen gebruiker
Hai,

Afgelopen zaterdag de eerste keer XTC. Een nacht om nooit te vergeten :grin:

Ik heb nog nooit zoveel lol gehad in een huiskamer. Om ongeveer 2345 nam ik de helft van een pil samen met 2 andere vriendinnen, E en Z.. Een daarvan had het al vaker gedaan. Nog niet eens 10 minuten later voelde E. hem al. Ze kreeg een gelukkige grijns, had grote pupillen en kon niet meer stilstaan. Er waren ook nog 2 andere nuchtere mensen aanwezig, die niet wisten dat we iets hadden gebruikt. 20 minuten later werd E. gefrustreerd omdat ik nog niks voelde. Ze greep naar mijn gezicht en schreeuwde: "Wanneer kom je nou". Ik vond dat erg irritant en zei dat ze gewoon moest zitten en haar mond houden-xD Dat deed ze natuurlijk niet. Toen ik na een halfuur nog niks voelde besloot ik de andere helft, misschien iets meer, te nemen. Er waren 4 pillen en die waren allemaal verpoederd bij elkaar.

Na zo'n kwartier voelde ik me ineens energiek worden en werden men benen een beetje koud. Ik wist echter niet of het daardoor kwam. Z. voelde nog steeds niks en besloot maar uit te gaan met de 2 andere nuchtere(soon to be drunk)mensen. Zodra zij weg waren, zette ik hard muziek op en moest ik gewoon dansen :) Op de een of andere manier moest ik ook schreeuwen. Tijdens het dansen voelde ik me nog steeds niet anders en ik voelde me toch wel moe worden.

Toen zag ik E. op de bank liggen en bewegen met haar armen. Ze zei dat ik moest gaan liggen en dat ze niet kon stoppen-xP. Ik dacht oke!Ik had totdan al de hele tijd bewogen maar toen ik ging liggen, maakte ik dezelfde bewegingen als haar en het leek echt automatisch te gaan! Ik kon echt niet meer stoppen met bewegen. Ik rolde van de bank af, rolde door de hele woonkamer over de hele vloer heen, gilde daarbij en voelde me ongelooflijk goed. Ik voelde geen enkele vermoeidheid meer. De bank lag ineens ontzettend lekker, net als de vloer die heerlijk aanvoelde!

Toen ik opstond merkte ik dat mijn armen en benen niks meer wogen. Ik sprong en ik had het gevoel dat ik het plafond aan kon raken, ik woog bijna niks. Ik kreeg echt zin om te knuffelen enzo...ik lag met E. op de grond, toen ik omhoog keek vertroebelde mijn blik ff en zag ik rode vlekken langs de zijkant. Mijn blikveld was ook kleiner dan normaal. En E. was roze voor mij..toen ik haar dat vertelde, zei ze dat ik oranie was. Ik verloor de controle over mijn lichaam en heb me eigenlijk erg voor schut gezet :P Ik kon echt niet stoppen met bewegen, liggend ging ik ook door. Ik werd toen ook geil-xD. Kwam denk ik oa door het nummer dat bezig was en omdat ik ging liggen.

De muren waren fel rood&paars(zijn normaal ook rood&paars), er hing een mooie warme gloed overheen. Echt heel intens!

De muziek was ook enorm intens, ik voelde het echt IN me. Ik heb nooit zo genoten van muziek als toen, Infected Mushroom is fantastisch!

Ik had echt veel energie, ik rende het hele huis door, danste zo'n 6 uur onafgebroken door.
Alles voelde lekker. Toen ik de muur aanraakte, voelde het echt heel anders..dat gevoel is gewoon niet te beschrijven. Die muur voelde zo krachtig en lekker. Zelfs stilstaan voelde fantstisch..dan voelde ik de wereld echt...ik voelde me zo groot en er was een soort aanwezigheid ofzo.. :mrgreen: It was like heaven.

We hebben echt zoveel geluld, alleen muziek geluisterd, ik heb vooral gedanst.

Achteraf heb ik nu spijt dat ik niet wat meer andere dingen heb uitgeprobeerd. Stilstaan voelde ook erg goed maar dat heb ik helaas maar 2 keer gedaan ofzo..ik was te erg bezig met bewegen dus dat kon ik niet makkelijk van me af zetten. Ik had eigenlijk meer dingen moeten aanraken, meer moeten springen, liggen, stilstaan, naar kleuren kijken en alleen focussen op muziek.

Rond 5 uur kwamen de anderen thuis. Ik ging op de bank zitten en probeerde normaal te doen, maar mijn benen trilden door. Uiteindelijk moest ik gewoon door dansen, ik had nog steeds veel energie, maar mijn waarnemingen waren volgens mij wel bijna back2normal. Mijn benen voelde ik weer een beetje, mijn armen waren nog vet licht.

Het was een geslaagde nacht omdat ik ontzettend gelukkig was, ik heb me geen moment verveeld. Ik voelde me heel erg verbonden met E. We zaten in onze eigen wereld.
Ik ben best veel vergeten nu van die nacht, ook hoe dingen voelde kan ik nu moeilijker plaatsen. De vloer, de muur, mijn armen..alles was veel intenser.

Vond het wel jammer dat het wat langer duurde voordat het inwerkte bij mij, maar dat het effect bij mij ook langer duurde. Ik had ook een volle maag.

Voor mij was het mijn eerste harddrug en ik vond het echt geweldig. Wiet is er echt niks bij.

Voor mijn gevoel kan het ongeveer vergeleken worden met de grot theorie van Plato..alles wat wij hier horen/zien is een schaduw en echo van de wereld als je onder invloed bent. Omdat alles in 'die wereld' zo intens en leuk was, was het volmaakt voor mij.

Wat ik wel raar vond was dat ik gisternacht heb gehallucineerd! Ik wilde slapen toen ik ineens vissen en nog meer rare figuren zag. Vooral de vissen waren erg gedetailleerd! Kleine grijze vissen met zwarte strepen en groene stippen. Ook zag ik meerdere donkere schaudwen, toen ik mijn ogen dichtdeed was het paars en bleef ik gewoon mijn kamer voor mij zien!

Het is echt heel vreemd, heb nog nooit gehoord dat iemand 24 uur na xtc nog hallucineert, mijn pupillen waren allang weer klein.

Ik verheug me al op de volgende keer-XD. Z. zei dat het pas na 3 maanden weer mag voor optimaal effect en dat het anders heel slecht voor je is. Dus vind het jammer dat ik zo lang moet wachten..zal er de komende dagen maar zo min mogelijk aan proberen te denken :tearsofjoy:

Edit: Heb me vergist wat betreft de inwerkingstijd, zat net foto's te kijken van die avond met de tijd en het duurde veel langer.

23.40 eerste helft
00.30, misschien wat eerder andere helft
00;40 energiek, blij, beetje gek.. verder niet echt ander gevoel.
00;53 kleine vergroting pupillen
00:54 nog grotere pupillen.
Volgens mij kwam toen ongeveer de space..daarna geen foto's meer gemaakt pas rond 04;00, en toen waren men pupillen erg groot

Is het wel normaal dat het zo lang duurde :confused:

Stylus

Belezen gebruiker
Leuk report, nogal chaotisch geschreven maar o zo herkenbaar. Doet me denken aan mijn eerste keer ecstasy. Pas wel op, zo te lezen vond je het super maar vergis je niet in dit goedje! Ik heb niet gelezen dat je er een erge kater aan overhield, en dat is wat veel mensen er van weerhoud het te vaak te gebruiken. Pas dus op en doe het niet te vaak, op die manier blijft het leuk.

Stylus

Maddo17

Belezen gebruiker
Stylus zei:
Leuk report, nogal chaotisch geschreven maar o zo herkenbaar. Doet me denken aan mijn eerste keer ecstasy. Pas wel op, zo te lezen vond je het super maar vergis je niet in dit goedje! Ik heb niet gelezen dat je er een erge kater aan overhield, en dat is wat veel mensen er van weerhoud het te vaak te gebruiken. Pas dus op en doe het niet te vaak, op die manier blijft het leuk.

Stylus

Thnx, heb gewoon alles getypt wat me te binnen schoot :)

Ik heb er inderdaad geen kater aan overgehouden, voel me juist gelukkig. Vanochtend was ik wel een beetje depri omdat ik weer terug moest naar het normale leven(school). En ik vind de muziek nu zoveel minder. Na zaterdag is het echt weer ff wennen. En ik was op de een of andere manier bang dat ik nooit meer zo gelukkig zou worden als toen en dat ik echt veel zou moeten slikken de volgende keer ivm tolerantie.

Je hebt helemaal geen drugs nodig om gelukkig te zijn, dus dat is echt slecht. In de middag was dat gelukkig weer over.

Ja ik moet me gewoon beheersen-xD. Minstens 2 maanden wachten.

peter pan

Experimenterende gebruiker
Hoi Maddo

Klinkt als een hele leuke avond :) Leuk om te horen.
Het feit dat je na 24 uur nog hallucineerde kan komen doordat je weinig slaap hebt gehad en veel energie hebt verbruikt. Wanneer je hersenen lange tijd geen rust krijgen dan kunnen er lichte hallucinaties optreden.

Verder inderdaad lekker een paar maanden wachten met weer gebruiken. Er naar toe leven is al de helft van alle lol. En wanneer je het niet te vaak doet zijn de effecten veel sterker :)
I say 4x per jaar is een prima hoeveelheid. Bovendien geeft het je hersenen de kans zich te herstellen. (je serotonine niveau is dan weer op pijl)

adios!

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Maddo17 zei:
Thnx, heb gewoon alles getypt wat me te binnen schoot :)
Ook zeker doen! Zo mooi hoe het lezen van jouw verslag een grijns op mijn bakkes kan toveren waar deze smilie nog jalours op zou zijn :grin: :grin: Heel herkenbaar van mijn eerste keer, ook bij iemand thuis toen.

Maddo17 zei:
Ik heb er inderdaad geen kater aan overgehouden, voel me juist gelukkig. Vanochtend was ik wel een beetje depri omdat ik weer terug moest naar het normale leven(school). En ik vind de muziek nu zoveel minder. Na zaterdag is het echt weer ff wennen. En ik was op de een of andere manier bang dat ik nooit meer zo gelukkig zou worden als toen en dat ik echt veel zou moeten slikken de volgende keer ivm tolerantie.

Je hebt helemaal geen drugs nodig om gelukkig te zijn, dus dat is echt slecht. In de middag was dat gelukkig weer over.
Geloof mij, je kan zeker weer net zo gelukkig worden al toen, op elk moment van de dag als je wilt... Als je naar school fietst, diezelfde muziek van die avond weer op je MP3 zetten en terug denken aan hoe je je toen voelde... Ik weet zeker dat de happy-vibes zo weer terug zijn :hearteyes:

Maddo17 zei:
Ja ik moet me gewoon beheersen-xD. Minstens 2 maanden wachten.
Koester het gevoel en denk er regelmatig aan terug. En bedenk ook vooral dat hoe langer je weer wacht,hoe groter de beloning zal zijn. Zonde toch om dat vette gevoel door de plee te spoelen :wink:

en wat betreft:
Maddo17 zei:
Ik werd toen ook geil-xD. Kwam denk ik oa door het nummer dat bezig was en omdat ik ging liggen.
Ik denk dat het komt door de verpoederde pilletjes die je gesnoept hebt xD :tearsofjoy:

PS. Hoe is het met dat meisje afgelopen die niets voelde en toen maar uit is gegaan :openmouth: Kan een leuke verrassing zijn als je het niet verwacht en hij slaat ineens in :xtc:

langeman

Bewuste gebruiker
Goed te lezen dat het een goeie ervaring is geweest. ik hoop van het weekend weer te kunnen gaan.....
Maar dit keer was het goed spul, weet dat het ook rommel kan zijn of een andere sterkte per pil. Ga er dus niet zomaar vanuit dat het volgende keer weer precies zo is. Maar goed duidelijk is dat je uitkijkt naar nog een keer.

Maddo17

Belezen gebruiker
@ Peter pan. Oke, bedankt voor je antwoord! Ik dacht al, shit nu al hersenbeschadiging :tearsofjoy: Ja inderdaad..als je het om de 2 weken doet krijg je denk ik alleen nog maar de lichamelijke effecten..? Hooguit 4 keer per jaar voor optimaal effect dus :)

@ Delcasa. Echt fijn om te lezen dat je het leuk vond :grin: Zou het ook wel willen proberen tijdens het uitgaan of met meer mensen, dan lijken de effecten me toch anders. Met meer mensen ook leuker denk ik. En het klopt dat ik zeker weer happy ben, als ik terug denk :) Maar ik begin wel een beetje te vergeten hoe alles toen voelde, mijn waarneming toen was zo anders. Ik kan iig weer genieten van muziek nu.

Dat meisje heeft uiteindelijk nauwelijks iets gevoeld. Ze had het vaker gedaan en de laatste keer was ook iets van 2 maanden geleden. En ze had maar heel weinig genomen, nog niet eens een halve misschien.

@ Langeman. Dit weekend..? Ben jaloers op je-xP. Veel plezier alvast. Ach..het komt gewoon van 1 persoon die bevriend is met Z., hij geeft altijd goed spul. Het kan de volgende keer ook sterker zijn..

Het is trouwens toch niet zo dat ik nooit meer zo'n xtc-ervaring zal meemaken? Dat zei iemand net op dit forum. Heb dat nooit eerder gehoord van mensen die met mate gebruiken, weet wel dat het zo is met mensen die vaak gebruiken. Die tolerantiegrens is toch niet zo hoog..? Dus het is niet zo dat ik de volgende keer 3 pillen van dezelfde sterkte moet nemen om hetzelfde effect te krijgen-xP?

Stylus

Belezen gebruiker
Er zijn mensen die na de eerste keer het nooit meer zo intens mee maken als de toen, de meesten hebben hebben dit bij de eerste 10 keer. En dan zijn er nog de mensen die nooit 'loss of magic' ervaren, maar of dat nou een goed ding is.. (neem als voorbeeld de gekke hippie die altijd in het ACU staat de spacen die naar eigenzeggen MDMA nog steeds zo voelt als 20 jaar geleden)

Met meer mensen is zeker leuker, het kan een beetje.. Uit de hand lopen (if you get where i'm going) en dat kan als je nuchter wordt een beetje awkward zijn, maar verder is het geweldig! In een privésfeer met een groep vrienden is het geweldig, op een dansfeest daar in tegen ook... So hard to choose..

Stylus

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Heerlijk om even in de sfeer van je xtc ervaring te komen. Je report is lekker duidelijk en er staat genoeg in om mij nieuwsgierig te maken! Complimenten! :)

Nadat ik de post van stylus had gelezen, las ik toevallig dit stukje:
Maddo17 zei:
Dat meisje heeft uiteindelijk nauwelijks iets gevoeld. Ze had het vaker gedaan en de laatste keer was ook iets van 2 maanden geleden.
Ik snapte even niet dat het ergens anders over ging... Achja ik ben 17 snapje :P

Maddo17

Belezen gebruiker
soldiermoney zei:
Heerlijk om even in de sfeer van je xtc ervaring te komen. Je report is lekker duidelijk en er staat genoeg in om mij nieuwsgierig te maken! Complimenten! :)

Nadat ik de post van stylus had gelezen, las ik toevallig dit stukje:
Maddo17 zei:
Dat meisje heeft uiteindelijk nauwelijks iets gevoeld. Ze had het vaker gedaan en de laatste keer was ook iets van 2 maanden geleden.
Ik snapte even niet dat het ergens anders over ging... Achja ik ben 17 snapje :P

Haha thnx :) Ik was ook door dit forum en door Z. nieuwsgierig geworden naar X. Eerlijk gezegd had ik nooit gedacht dat ik het zou gebruiken, tot een paar weken geleden was ik niet voor hard :mrgreen: Het zelf meemaken slaat uiteindelijk alles..daarvoor kun je er echt niet over oordelen.

Ja het ging dus over Z..^^..E en ik hebben hem zwaar gevoeld. Vooral ik verloor echt de controle over mezelf, had ook meer gebruikt. Weet de dosering niet eens precies omdat Z. het de 2e keer in mijn mond heeft gedaan.

Ik ben trouwens ook 17 :wink:

pushu

De eerste keer was voor mij ook erg intense.
Maddo17 zei:
Ik werd toen ook geil-xD.

Voor die reden neen ik X. Toen je dit schreef dacht ik dat je iets ging vertellen over jou en jouw vriendin ahah. Het is wel zo dat je van X echt geil wordt. Het zoenen is fantastisch, je krijgt er geen genoeg van! Het aanraken is ook veel intenser dan normaal!
Mijn eerste keer was voor sex, de 2 e keer ook en de andere keer ook allemaal :grin:
Maaaaar het gevoel van de eerste keer is nooit terug gekomen :( je moet inderdaad geduld hebben, we hebben het voor de 2e keer veel te snel gedaan (2 of 3 weken al) en het was niets vergeleken. Voor een jaar heb ik gebruikt om dat heerlijk gevoel te kunnen krijgen maar op een moment kun je 4 pillen op hebben en het enige wat dan gebeurt is dat je moet kotsen... Niet fijn dus.

We zijn een tijdje gestopt, bijna 2 jaar volgens mij. En maandag gaan we het weer proberen. Getest op 115-135mg. Ik hoop dat het net zo geil wordt als de eerste keer!

Tip: als je ooit de gelegenheid krijgt om sex te hebben met pillen op, dan DOEN! Maar hou het 1 à 2 keer per jaar anders ga je er altijd aan denken :tongueout:

Maddo17

Belezen gebruiker
pushu zei:
De eerste keer was voor mij ook erg intense.
Maddo17 zei:
Ik werd toen ook geil-xD.

Voor die reden neen ik X. Toen je dit schreef dacht ik dat je iets ging vertellen over jou en jouw vriendin ahah.

Dat heb ik achterwege gelaten omdat het niet zo leuk is, ik ben zelf ook een meisje. Echt niet normaal hoe ik me heb gedragen. Het ging ook automatisch, ik dacht er helemaal niet bij na. Gelukkig was zij nuchterder dan ik dus we hebben uiteindelijk niet eens getongd. Het aanraken was zeker intenser maar toch niet wauw vond ik...komt ook doordat ik wat miste. Het was een chick dus ja, en ik ben 100% hetero dus dat moet ik niet hebben. Ik dacht zelfs toen: "Hmm dit voelt eigenlijk niet zo goed".

Als het een gozer was geweest, had ik zeker seks gehad toen-xP. Dat zei E. trouwens ook over mij. Maar dat geile gevoel duurde hoogstens een halfuur. De bewegingsdrang, het geluks&love-gevoel was toch veel groter bij mij.

Heb je nou een jaar lang kort achter elkaar xtc gebruikt? Dus niet met tussenpozen van 3 maanden? Ik heb echt in me agenda opgeschreven wanneer ik weer mag, maar ik ga denk ik een langere pauze nemen...ga eerst maar LSD proberen en dan na de zomer pas X. Dan zit er meer dan een halfjaar tussen, dus dan moet het leuker worden.

Maandag gaat vast geweldig worden voor jullie! Laat weten hoe het is gegaan :)

pushu

ik kan je wel vertellen dat x voor mij nieuwe deuren heb geopened ahah. De eerste keer had ik echt veel zin om "geslagen"te worden haha. Blijkbaar was ik toch voor wat SM :tongueout: had het nooit gedacht! Sinds een paar jaar heb ik een leuke verzameling gemaakt met spelletjes die ik graag wil gebruiken tijdens een x trip maar door de slechte ervaringen met mccp de laatste 3 jaar ben ik er niet aan toe gekomen...

Het eerste jaar heb ik te veel gebruikt, geef ik toe. Ik wist het wel maar ik vond dat gevoel met zelfvertrouwen zoooo ontzetten leuk dat ik het zo snel mogelijk weer wilde hebben. Mijn vriend die vond het alleen maar goed want ik werd bloed geil :P
Ik denk wel 1x in de 3 weken, soms 2 maanden tussen, maar in een jaar heb ik volgens mij wel 30 pillen geslikt :openmouth: soms 4-5 op een avond, maar het gevoel was er helemaal niet.

Alles voelde hetzelfde als normaal, alleen was ik echt ziek. Daardoor ben ik ook 2 weken super oververmoeiend geweest en moest ik toch naar de huisarts... wel raar om dan te vertellen dat ik x heb gebruikt maar ik wist geen raad meer. Mijn maag kon er ook niet tegen meer, heb ook een zweer gehad :cry:

Daarom ben ik ook een paar jaar gestopt. Het was ook niet zo moeilijk, want ik had geen vertrouwen meer in x. Alleen maar kotsen, daar word je niet vrolijk van.

Ik heb daarna coke geprobeerd maar dat vind ik echt niets, voel daar ook niet zoveel van terwijl mijn vriend wel... Dan aan de ghb geweest. Dat is wel lekker, word je ook super geil van! Alleen de dosis is moeilijk te bepalen. Nu heb ik wat thuis liggen (best veel eigelijk) en ik denk om het volgende keer te gaan combineren met xtc. Wie weet wat het wordt?!

Maar het is heel goed van je als je je aan je planning houdt: pas over 3-4 maanden, anders is het snel verpest, dan beloof ik jou :wink:

En over die vriendin van jou, tja, je kan er niets aan doen dat je geil wordt :wink: Ik ben 100% hetero maar als ik pillen op heb, dan denk ik er wel veel aan om een meid in de buurt te hebben :flushed:

Maddo17

Belezen gebruiker
ik kan je wel vertellen dat x voor mij nieuwe deuren heb geopened ahah. De eerste keer had ik echt veel zin om "geslagen"te worden haha. Blijkbaar was ik toch voor wat SM :tongueout: had het nooit gedacht!

Wat een verrassing :tearsofjoy:

Ik denk wel 1x in de 3 weken, soms 2 maanden tussen, maar in een jaar heb ik volgens mij wel 30 pillen geslikt :openmouth: soms 4-5 op een avond, maar het gevoel was er helemaal niet.

Je hebt echt heel wat geslikt in één jaar dan. Had ergens gelezen dat als je erg veel slikt je er op gegeven moment immuun voor kan worden? Maar hopelijk is dat bij jou niet het geval aangezien je ipv mdma vaak mccp had..

Heb je na je eerste keer X het gevoel wel teruggekregen? Doe je het trouwens altijd thuis of ook gewoon als je uitgaat.

Denk dat G&X wel een goede combi is, zie het vaker. G is dan wel weer verdovend terwijl x stimulerend is.

Ja ik wil na al die verhalen echt minimaal 5 maanden wachten-xP. Het is een veel te mooie drug om kwijt te raken. En tot nu toe heb ik gemerkt dat ik goed tegen drugs(wiet en x dan) kan en best veel nodig heb dus ben bang dat het de volgende keren veel minder effect gaat hebben.

En over die vriendin van jou, tja, je kan er niets aan doen dat je geil wordt :wink: Ik ben 100% hetero maar als ik pillen op heb, dan denk ik er wel veel aan om een meid in de buurt te hebben :flushed:

Hehehe...door X ga je echt veel denken. Mijn gedachten gingen ook echt razendsnel. Te snel om uitgesproken te worden vaak en daar ben ik achteraf blij om...maar je staat vast ook zelf open voor veel dingen?

Ben benieuwd hoe het is gegaan met mdma!

pushu

sorry voor dit late bericht maar ik heb het best druk gehad op het werk!
Wij hebben 10 rode duiven gehaald, ze zeggen 110-135mg per stuk. Ik had er 5 aan de kant gezet en we wilden proberen om met maximaal 5 een leuke avond te hebben.

Ik had wat gelezen over pluggen dus ik dacht: ik ga het proberen, mss is het wel wat :wink: Dus een halve pil gepoederd en met water gemengd en dan ja, pluggen maar! Een beetje vreemd maar goed, zoals je het zei, ik ben wel van het proberen :tongueout:
En zo, de reactie was erg snel! 3 minuten (!!!!!) later voelde ik het al! Ik voelde me wel gelukkig. Mijn vriend nam dan gelijk een hele, heeft leuke muziek op gezet en ik ging gewoon dansen. Ik had energie maar niet echt veel gekregen door de pil.

We zijn dus rond 20u begonnen en volgens mij gingen we om iets voor 2 slapen.
Na een kwartier was die halve pil bij mij al uitgewerkt lol. Het werkte snel maar was ook snel uitgewerkt. Ik heb dan weer een halve genomen. Mijn vriend heeft een half uur later, 3 kwartier later weer een hele genomen (hij merkt niet zo veel van xtc zeg maar).
We kwamen daarna goed op dreef, lekker geil, maar niet gek of zo. het was leuk maar bijzonder was het helaas niet.
Aan het eind hebben we alle pillen op gemaakt ahha. Mijn vriend had er 7 op, hij heeft wel wat van gevoeld eindelijk maar gek was hij ook niet.
Ik heb bij de 3e keer een hele genomen die niet zo goed op mijn maag is gevallen.
Het probleem als ik die shit op heb is dat ik niet weet van ophouden. Je hoopt toch dat de volgende beter aanslaat, en omdat ik alleen maar geil was van de pil en voor de rest niets, wilde ik het proberen. Wel een keertje overgegeven maar daarna voelde ik me gewoon goed, dus niets an de hand :wink:

Mijn vriend heeft de combi xtc+ghb gedaan, dat was wel gelukt, beter dan normaal zeg maar. Hij wil het zo weer doen denk ik, maar ik ben denk ik wel klaar mee. Ik denk dat ik het een paar jaar geleden beter voelde omdat ik het een beetje "nodig" had, qua zelfvertrouwen maar nu dat ik me gewoon goed voel denk ik dat ik dat de pillen niet zoveel toegevoegde waarde hebben.

Het was geen mislukte vond of zo, lekker geil, maar dat kan ik ook met een lage dosis ghb hebben, wat ten eerste goedkoper is en op lage dosis af en toe, gezonder is :tongueout:

Als je je houdt aan je planning zullen ze ook vast veel beter werken dan bij mij! Ik heb het gewoon verknald :tongueout: maar ik heb daar niet zoveel spijt van eigenlijk.

Op de site van xtc zul je me dus niet zo vaak zien denk ik ahah maar als je iets wil horen van ghb, laat me weten, kan ik je misschien vertellen wat je daarvan kan verwachten. Maar net als alles: gebruik met mate :wink:

Maddo17

Belezen gebruiker
Leuk om te lezen dat jullie het toch wel leuk hebben gehad. Wel jammer dat het met 10 sterke pillen niet bijzonder geworden is.

Het had verder ook geen bewustzijnsveranderende werking? Je zag geen felle kleuren, licht, hoorde muziek niet beter..en dat alles lekkerder aanvoelde enzo..en het love-gevoel had je ook niet? Jullie gingen wel erg vroeg slapen zeg, zo'n oppeppende werking had het dus niet.

Maar als je het alleen neemt omdat je geil wil worden kun je inderdaad beter ghb doen, daar is dat ook voor. Dan kun je net zoveel plezier hebben toch :)

pushu

het aanraken voelde wel anders hoor, veel beter dan de laatste keer dat we pillen op hadden. Zoenen was meer dan heerlijk dan!
Ik heb kleuren nooit anders gezien dan ze zijn, zelfs niet de eerste keer. Muziek is leuk maar dat is het altijd :wink: Ik werd op een moment zelfs geirriteerd door de muziek ahah

De eerste keer dat we xtc op hadden gingen we onze grenzen verkennen. Nu krijgen we dat gevoel van x niet meer, wat heel jammer is, maar goed, op een bepaald moment moet je toch volwassen worden :tongueout: Als het niet meer werkt, dan werkt het niet meer, niets aan te doen. Ik las op het forum dat iemand 5 jaar rust had genomen en toch was het gevoel niet meer hetzelfde, je kunt na gaan!
En bij een andere is het na een half jaar weer helemaal terug!

Maar goed, als je het maar af en toe doet kan het geen kwaad en het is nog lekker ook :wink:

Maddo17

Belezen gebruiker
Geweldig toch, dan was het toch wel die pillen waard :) Jij had er 3 op, dat valt op zich nog wel mee dan voor dat effect(je vriend had er 7!). Hmm nou waarneming van kleuren&muziek is voor iedereen blijkbaar anders :tearsofjoy:

Ja ach iedereen bouwt tolerantie op, en als je in een jaar tijd 30 pillen hebt geslikt is dat gewoon erg veel...want voor optimaal effect zouden dat misschien 10 pillen per jaar verspreid over 3/4 keer ofzo mogen zijn.

Het had wel mooi effect en het was niet zo lame als die laatste keren :P Je hebt ook nog genoeg andere dingen te proberen toch, heb op dit forum gelezen en al een paar keer gehoord dat mephedrone zo ongeveer een mdma-gevoel geeft maar dan net wat anders..? Zal vast niet voor iedereen lekker vallen, maar lijkt mij wel het proberen waard.

Delcasa88

Bewuste gebruiker
Maddo17 zei:
Je hebt ook nog genoeg andere dingen te proberen toch, heb op dit forum gelezen en al een paar keer gehoord dat mephedrone zo ongeveer een mdma-gevoel geeft maar dan net wat anders..? Zal vast niet voor iedereen lekker vallen, maar lijkt mij wel het proberen waard.
Maar wat relatief nieuw is en schade op lange termijn onbekend. Tevens is mephedrone volgnes mij een stuk verslavender dan X....

Ik zou eerst maar wat 'ervaring' opdoen voordat je meteen de hele apotheek uitprobeerd...

edit: Nou, daar heb je het al http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=26474 :wave: :P

pushu

ik heb voor mij al genoeg geprobreerd hoor :wink: Ik ben niet echt op zoek naar sensaties of zo, maar ik vond dat "gek" gevoel van xtc wel (ongelovelijk) lekker! Ik heb genoeg leuke dingen om me heen om niet naar drugs te verlangen. Toen had ik afleiding nodig :wink:

Ik heb nog steeds volop ghb, coke is ook makelijk te verkrijgen maar dat vind ik maar niets.
Ik wil ook niets nieuws uitproberen. Zoals Delcasa88 zei: je weet niet waaraan je begint! En tja, ik hou toch wel teveel van mijn brain (:tongueout:) om het te verpesten ahahah

Ik had laatst weer geteld, dat waren toch geen 30 pillen (overdrijven is een kunst :tongueout:) maar maximaal 15. Want de eerste 3/4 keer had ik maar of een halve of een hele op in een nacht. Soms waren er ook 2 maanden rust tussen (niet zo vaak maar goed, alle rust telt!). Ik dach dat het meer waren want ik ben na 9 maanden (na de eerste keer) goed ziek geweest. Tja, ik woonde toen in Groningen en ik had daar via via pillen kunnen regelen. We hadden er zoveel zin in om de avond nog te gebruiken dat ik ze niet heb laten testen. Dus als je je bron niet ken dan vertrouw het niet! Alleen maar als je goede dingen hoort!
Ik had toen 3 pillen op, die werkte niet, ik balen, nog één genomen en toen ging het mis. Paar keer achter elkaar kotsen, hartklopingen, zweten, koud, hallucinaties, noem maar op! Die dag dacht ik dat ik voor het laatst x had gebruikt ( :P )
Mijn vriend bleef calm, hij heeft me buiten gebracht, even vastgehouden om te lopen. Hij heeft me wakker gemaakt elke keer dat ik mijn ogen dicht deed zodat ik op mijn ademhaling kon letten. Ik ben slank en je zag mijn slagader bonzen op mijn buik gewoon! Het was heeeeel eng!
Na 2 uur ging het beter met mij en toen begon ik dingen te zien bewegen. Dat vond ik niet eng, wel grappig. Heb de nacht geen oog dicht gedaan want ik zag allerlei lichten / schaduwen op mijn behang en ik was bang mijn ogen dicht te doen. Mijn vriend zei dat hij wakker zou blijven maar 5 minuten nadat hij in bed was gegaan sliep hij al ahahha

Hij was wel erg bang zei hij achteraf maar ik kon die stress niet gebruiken dus was hij keihard en soms gemeen zodat ik goed wakker bleef! Echt een schat!
Zorg daarom dat je altijd iemand hebt in de buurt die je vertrouwt want dat kan echt van pas komen! Al wens ik dit aan niemand.

pushu

O ja, ik lees dat je 17 bent, ik ben 28 :wink: op die leeftijd heb je ook meer dingen om je heen om je te afleiden. Toen ik voor het eerst gebruikte was ik 22/23 en ik was aan het afstuderen. Zoveel stress dat ik de afleiding nodig had...
Nu heb ik huisje boompje beestje en als ik afleiding wil dan ga ik andere leuke dingen doen. Ik zit namelijk niet echt op de kater te wachten die je krijgt van drugs (en die krijg ik altijd) als ik een keertje een weekend vrij ben! Ik werk elk weekend dus ja, dan heb je ook minder vrije tijd om te herstellen van een wilde avond :tongueout:

Maddo17

Belezen gebruiker
Delcasa88 zei:
Maddo17 zei:
Je hebt ook nog genoeg andere dingen te proberen toch, heb op dit forum gelezen en al een paar keer gehoord dat mephedrone zo ongeveer een mdma-gevoel geeft maar dan net wat anders..? Zal vast niet voor iedereen lekker vallen, maar lijkt mij wel het proberen waard.
Maar wat relatief nieuw is en schade op lange termijn onbekend. Tevens is mephedrone volgnes mij een stuk verslavender dan X....

Ik zou eerst maar wat 'ervaring' opdoen voordat je meteen de hele apotheek uitprobeerd...

edit: Nou, daar heb je het al http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=26474 :wave: :P

Verslavender misschien omdat je sneller bij wilt nemen aangezien het snel uitwerkt..?

Maar ik wilde het zelf ook niet binnenkort proberen ofzo. Ik heb geen haast :)
En nu ik dat artikel heb gelezen, denk ik laat maar ff zitten, misschien later als er wat meer over bekend is..dat het te vergelijken is met coke en heroine vind ik ook niet helemaal geweldig. Het is geen mdma-xD

Maddo17

Belezen gebruiker
@ Pushu

Wow wat een enge ervaring zeg! Echt freaky :confused: Gelukkig was je vriend daar en is het goed afgelopen. Kan me voorstellen dat je het daarna ff lang voor gezien hield met xtc.
En ik zou die mephedrone bij nader inzien toch maar liever niet doen nee, wie weet wat voor beschadigingen het allemaal kan aanrichten-xD.

In ieder geval heb je die mooie momenten mogen meemaken...beetje jammer dat het zo is gegaan later, maar goed dat vind je zelf niet zo erg toch :) En je bent ook nog 28, dus genoeg andere dingen aan je hoofd :)

Ik heb idd veel andere afleidingen, al zou ik wel zsm weer een keertje x willen nemen, het hoeft nu niet echt. Ik wil binnenkort lsd gaan doen, later zie ik wel. Gewoon rustig aan :grin:

Bovenaan