gevolgen van stoppen met blowen plotseling.

kev79

Newbie
Ik heb tussen begin mei j.l. en 2 dagen geleden plotseling gestopt met blowen.
ik heb in die afgelopen periode redelijk chronisch geblowd.
In de periode dat ik blowde ging 't veel beter met mij.(aangezien ik adhd heb ben ik nogal chaotisch in 't dagelijks leven.) Maar nu ik gestopt ben moet ik toegeven dat ik echt 'n vorm van afkick verschijnselen heb. o.a. slechte eetlust, slechte nachtrust, paniekaanvallen,dubbel zo chaotisch en zeer prikkelbaar.
De reden dat ik zo plots moest stoppen hoef ik verder geen uitlatingen te geven.

zijn deze verschijnselen normaal?

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Ik heb tussen begin mei j.l. en 2 dagen geleden plotseling gestopt met blowen.
ik heb in die afgelopen periode redelijk chronisch geblowd.

Ik begrijp niet precies wat je hiermee bedoelt, maar ik maak eruit op dat je een periode veel hebt geblowd en dat je vorige week gestopt bent. De klachten die omschrijft komen vaker voor na het stoppen. Het is niet iets om je zorgen over te maken. Ze verdwijnen over het algemeen vanzelf weer. Wanneer dat precies gebeurt is niet te voorspellen. De een heeft er langer last van dan de ander.

Dat je dubbel zo chaotisch bent is ook niet zo vreemd, aangezien je ADHD hebt. Je werd rustig door blowen, maar nu je daarmee gestopt bent komen deze klachten weer terug. Ik weet niet of je medicatie krijgt hiervoor of begeleiding. Hier zou je aan kunnen denken wanneer je te chaotisch wordt.

als jij ritalin zou gebruiken en je stopt er in een keer mee wat krijg je dan hetzelfde maar dan erger dus jij gebruikt gewoon medicinaal gewoon naar de doktor en bediol aanvragen medicinale cannabis met laag thc gehalte en hoog cbd gehalte dan maak je daar olie van en dat druppel je drie keer per dag en dan leef je nog lang en gelukkig zonder bijwerkingen.
groet bram :wave:

Direct cold turkey gaan is nooit goed, je moet afbouwen en dan helemaal stoppen. Maar zoals eerder gezegd gaan je klachten wel verdwijnen, gaat even duren maar normaal is er geen blijvende schade.

pointofview

Experimenterende gebruiker
gunslinger744 zei:
Direct cold turkey gaan is nooit goed, je moet afbouwen en dan helemaal stoppen. Maar zoals eerder gezegd gaan je klachten wel verdwijnen, gaat even duren maar normaal is er geen blijvende schade.
Voor mij was Cold Turkey juist goed. Even je lichaam en geest vertellen what's happening!

Dit kan per persoon verschillen tho.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Cold Turkey was voor mij ook het prettigst, je bent dan het snelst van je afkick af en de crave is voor mij kleiner. Als ik afbouw, verplicht ik mezelf om elke dag minder te nemen en dus elke dag meer te willen.

Bovenaan