Ik heb een half jaar geleden voor het eerst coke gebruikt en daarna maar 2x. Nu heb ik voor koninginnedag en nacht natuurlijk, wat coke gehaald. Eigenlijk om te nemen na XTC op dag. Nu heb ik 3 dagen geleden een klein beetje geprobeerd van de nieuwe zakjes. Voor het eerst zonder alcohol of andere drugs en merk nu voor het eerst de enorme craving. Sindsdien elke dag een puntje of 2 genomen. Heb het niet onder werk of studietijd gebruikt, dit uit principe en zelfbescherming. Doe ik bij alle drugs behalve alcohol. Heb het laten testen en kwam uit op 88%, zat wel maar 0.820 in het envelopje. Heb dit wel liever dan rotzooi en dan een gram. Dealer had me dit ook verteld.
Heeft iedereen zon last van die craving of moet ik er gelijk mee stoppen? Merk dat ik een grote angst heb om hier verslaafd aan te raken. Iemand tips of regels om toch gecontroleerd coke te gebruiken? Wat zijn jullie regels?
Heb al een aantal vrienden een hoop zien verpesten door drugsmisbruik.

Ben trouwens net lid maar lees al een tijdje mee, maar kon een tijd lang helaas niet registreren.
Heeft iedereen zon last van die craving of moet ik er gelijk mee stoppen? Merk dat ik een grote angst heb om hier verslaafd aan te raken. Iemand tips of regels om toch gecontroleerd coke te gebruiken? Wat zijn jullie regels?
Heb al een aantal vrienden een hoop zien verpesten door drugsmisbruik.

Ben trouwens net lid maar lees al een tijdje mee, maar kon een tijd lang helaas niet registreren.