Wij deden een tijdlang ook 5 ml, na 2 uur dat we X 100 mg hadden genomen. Ik las ergens dat 3 ml G ook goed werkt, dus hebben we dat geprobeerd. Het leek net of het na een uurtje nog niet was ingeslagen. Althans, we werden er niet geiler van dan we al waren van de X. Na een kwartiertje (dus 5 kwartier na de eerste portie G) hebben we nog 2 ml bij gedaan. Weer met flink wat RedBull. Het klotste helemaal in mijn buik, ik moest ook steeds een beetje boeren ervan. Ik was even lekker warm gaan douchen en plassen want we hadden best veel gezweet. Heerlijk. Plassen met een Xje op is een aparte sensatie. Het is net of je niet door je eigen pik plast. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen…
Nou, we lagen nauwelijks weer op bed, en we wèrden toch geil. Echt na 5 minuten! Flinke harde pikken, man, man. 69, dan weer een plots opkomende geilheidsaanval en dan intens zoenen met diezelfde monden die zonet heerlijk gepijpt hadden. We sexten en zweetten als 2 ranzige ottertjes die maanden droog hadden gestaan. Übergeil de hele nacht doorgehaald. Af en toe wel wat drinken, effe eruit om te plassen en te douchen. De ochtend diende zich vanzelf aan. Helemaal total loss…
😬🫨