Gestopt! :-)

-O. Dee-

Newbie
Dag mensen, ik was degene die een maand of 2 terug een bericht typte dat ik zo graag wilde stoppen met de coke en dat het niet lukte, nou het is eindelijk gelukt en ik voel me stukken en stukken beter:

- Ik heb vannacht voor het eerst sinds een hele lange tijd lekker geslapen, ik had het gevoel toen ik wakker werd dat ik goed uitgerust was en lekker heb liggen dromen.

- Ik heb geen last meer van vervelende loopneuzen.

- Ik heb eindelijk weer de behoefte om met mensen (en vrouwen) te praten en leuke dingen te doen.

- Ik voel me echt een stuk zekerder.

Een vervelende mededeling wel is dat ik nu bijna iedere week 1 á 2 pilletjes slik..... :P maar als ik de bijwerkingen met elkaar vergelijk is het slikken van pillen een stuk minder erg dan regelmatig cokegebruik,

kijk er dus mee uit.....

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Kijk, dit is zeker nuttige informatie voor mensen die erover denken om coke te gaan gebruiken. Ik ben blij te horen dat het je gelukt is om te stoppen, gefeliciteerd! :).

Uzi

Newbie
Klasse... Gebruikers zeggen vaak,.. Coke de witte motor... Doktoren zeggen liever.. Coke.. de witte sloper...

Coke is lekker.. De dipjes na coke zijn te overzien.. Maar let wel dat wat je nu doet.. ook zeker niet goed is.. je zegt als substituut pilletjes... prima...

maar doe dan niet meteen overdaad... 1 á 2 p's per week is echt teveel!!!!

Coke is een natuurproduct.. P's zijn zwaar synthestisch....

Wat je ook doet, doe het met beleid..

vrouwke

Newbie
vol blijven houden! maar dat is juist moeilijke vind ik.
want je komt zo makkelijk in de verleiding.
en je zei van ik heb geen loopneus meer ik slaap gewoon,
dat had ik ook. En toen was het af en toe een enkele keer. en opeens is het ieder weekend, en door de week het maakt dan toch niks meer uit of het zaterdag is dinsdsg.

en was ook een half jaar helemaal gestopt en nu een jaar later, doe ik het bijna iedere dag.
en het ligt voor mij ook voor grijpen dus dat scheeld ook weer want als ik dat zou moeten betalen olala

ramon1976

Newbie
Sorry hoor,maar dit gaat neregens over...je voelt je eigen zo goed dat je met coke gestopt bent....ga je aan de pillen verder.

Wees nou eens eerlijk...je liegt je eigen voor.

platypus

Belezen gebruiker
goed dat je gestopt bent, als je nu maar niet op precies dezelfde weg raakt met pillen (niet dat je daar verslaafd aan kan raken maar ze zijn heel schadelijk als je het vaak en veel doet) want dan ben je alleen maar verder van huis.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
platypus zei:
goed dat je gestopt bent, als je nu maar niet op precies dezelfde weg raakt met pillen (niet dat je daar verslaafd aan kan raken maar ze zijn heel schadelijk als je het vaak en veel doet) want dan ben je alleen maar verder van huis.
Aan pillen kan je wel degelijk verslaafd aan raken,maar ja alleen Psychisch net zoals coke :wink:

Jeller

Badass junkie
ja maar wie pillen neemt behalve in de uitgang vind ik toch maar een weirdo..

en probeer je pillengebruik wat te verminderen man, 1 keer in 2 maand zal ook genoeg zijn hoor

Mac...

Badass junkie
Heb extra een gedicht voor je geschreven:

Hoezee hoezee,
Het is m gelukt te stoppen die O. Dee

Mac... is ontroerd :cry:

Flauwe kul.

Maar echt heel goed van je!!!! :wink:

BacingsPen

Badass junkie
Mja goed dat je gestopt bent hoor...

Maar voor mijn gevoel ben ga je er met die pillen niet op vooruit!

Zoek iets anders als je per se elke week iets wilt gebruiken?

heidrun

Belezen gebruiker
goed zo, hou vol! en het beste is op het pillen slikken ook tot een minimun te bepreken. succes :wave:

Mac...

Badass junkie
SpacingBen zei:
Mja goed dat je gestopt bent hoor...

Maar voor mijn gevoel ben ga je er met die pillen niet op vooruit!

Zoek iets anders als je per se elke week iets wilt gebruiken?

Zoals wat dan Ben??
Weed word je duf van,
Alcohol is beslist ook niet echt goed voor je,
smartshit, tja die uppers word ik niet up van en om nou ieder weekend te trippen zou ik ook een beetje te vinden.

ga een jaartje in een kiboets werken ofzo...als je echt niet van de drugs af kunt blijfen lijkt het mij echt wel de moeite waard om het radicaal aan te pakken anders loop je het risico dat je je hele leven er me loopt te kloten.

Jeller

Badass junkie
toch vind ik coke een stuk erger dan pillen hoor ivm verslaving en geld dat je er aan kwijt speelt

Mac...

Badass junkie
Nou ik kan me anders op geen enkele manier voorstellen hoe je in godsnaam verslaafd kan raken aan pillen. Als ik de dag na de pillen me echt diep van binnen zo waanzinnig rot voel, dat ik moeite heb met alles is een pil pakken echt wel het laatste wat in me op zou komen.

Himself

Belezen gebruiker
maar een gewoonte is snel opgebouwd.... ik kan het mezelf ook niet voorstellen... maar.... ik wil best geloven dat mensen er verslaafd aan zijn.

matthijs

Badass junkie
Tsja...en als je zeker denkt te weten dat het verrotte gevoel weggaat door nog maar wat te slikken......Een fout zit in een klein hoekje

Deranged

Badass junkie
Elke dag pillen is in principe niet praktisch. Ook moet je de serotonine de kans geven om aan te vullen. Als ik een tikkels op heb en ik neem de volgende dag weer merk ik er niet of nauwelijks iets van. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er een weekend gewoonte van maken.

Mr. XTC

Belezen gebruiker
goed dat je met de coke gestopt bent, maar kijk uit dat je niet te veel pillen gaat vreten. ik vreet zelf graag pillen maar ik ben nu echt wel aan het minderen want vorige week ging echt te ver....

Bovenaan