gestopt met wiet...

ganja_007

Newbie
ik blow nu al 3 jaar achtereen elke dag..
nu, mijn probleem was dat ik de laatste tijd gewoon echt zoveel kon blowen,
maar er niet meer high van werdt, dus heb ik besloten om te stoppen met wiet..(tot de zomer)
wiet is echt van alle dope wat ik heb gedaan zonder twijfel het beste wat er is...
(Wel ng geen lsd gedaan dus het kan ng veranderen :grin: )
annyway, kheb dus echt zware slaapproblemen. normaal gezien rookte ik mijn jointje
voor het slapen gaan. Dat kan dus nietmeer :(
nu ben ik zo fit zo actief, ik ben echt de hele dag bezig met vanalles
maar s'avonds slapen is echt gewoon een ramp nu :(
iemand suggesties hoe ik dat oplos?
alvast bedankt!
peace! :smoke:

Flaffie

Wijs gebruiker
Ik ben nu 3 dagen gestopt met blowen.
Valeriaan helpt erg goed. Je wordt er rustig van, uurtje voor je gaat slapen innemen.
Het is een natuurproduct, het is hartstikke goed voor je!
Zoek maar op bij google.
peace :stoned:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb dan niet hetzelfde probleem als jou, maar ik slaap zelf erg goed op melatonine. Dit is een sotfje die je hersens zelf aanmaakt, en het reguleerd de slaap. Ik slaap erdoor beter in, en wordt ook meer uitegerust wakker.

Duur is het niet. Ik heb 1000 tabletjes voor 15 euro gekocht, van 0,1mg melatonine :grin: .
Link: http://www.melatonine.nl/?p_id=12216

Valeriaan helpt ook wel wat, ik word er meer ontspannen van.

timmaniac

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Ik heb dan niet hetzelfde probleem als jou, maar ik slaap zelf erg goed op melatonine. Dit is een sotfje die je hersens zelf aanmaakt, en het reguleerd de slaap. Ik slaap erdoor beter in, en wordt ook meer uitegerust wakker.

Duur is het niet. Ik heb 1000 tabletjes voor 15 euro gekocht, van 0,1mg melatonine :grin: .

melatonine helpt alleen als je het in het begin van de avond in neemt.
Aan het eind van de avond heeft je lichaam sowieso al veel melatonine en helpt meer niet, behalve miss een placebo effect.

Gister geleerd bij een college biopsychologie :)

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
timmaniac zei:
Petrovic zei:

melatonine helpt alleen als je het in het begin van de avond in neemt.
Aan het eind van de avond heeft je lichaam sowieso al veel melatonine en helpt meer niet, behalve miss een placebo effect.

Mensen met een slaapprobleem maken te weinig Melatonine in. Melatonine zorgt ervoor dat er een dag en nachtritme word opgebouwd dat stabiel is. Als jij regelmatig om dezelfde tijd 5 pilletjes melatonine neemt merk je dat. Ik gebruik het ook en de eerste keer dat ik het nam, het is geen placebo :wink:

timmaniac

Bewuste gebruiker
Flip Trip zei:
timmaniac zei:

Dat lijkt me nog eens een zwaar interessant vak, welke opleiding doe je waar ?

nou, het heet eigenlijk 'biologische grondslagen van gedrag' en het is een vak in de bachelor opleiding Psychologie (in Utrecht)

timmaniac

Bewuste gebruiker
Wromtraxe zei:
Biopsychologie. Ik studeer psychofarmaca komt dat overeen met elkaar?

doe geen biopsychologie, das een andere studie.

maar je kan het na je bachelor psychologie zo biologisch (of meer beta) maken als je wilt met je master , het is wel veel meer gamma kant dan psychofarmaca volgens mij :)

Bovenaan