angel1 zei:
sinds ik speed gebruik, en ik ga naar een feest, heb ik niet één keer meer ook maar 1 poot gedansd. vroeger deed ik het gewoon wel, als ik wat had gedronken( niet ladderzat natuurlijk.gewoon een beetje gedronken, anders stond ik ook gewoon stil). maar of ik nu wel of niet iets drink, ik sta altijd stil, elke keer, en overal.snap er niks van. voel me dan heel erg geremd en kan ook niet los komen. kent iemand dit?
Ik had hetzelfde probleem als jou.
Heb een paar tips voor je--->
1.Als je graag danst,zou ik onmiddelijk stoppen met pep,anders ga je er verslaafd aan geraken,en dan kun je wel het dansen vergeten omdat je je slechter en paranoiader gaat voelen.
2.Als je al effe pep neemt,zou ik is zonder pep uitgaan maar op de pillen uitgaan.-->Je zal je nog nooit zo goed geamuseert hebben.
3.Pas pep snuiven als je in de dancing of zo zelf zit,en niet voor dat je uit gaat.
4.Wat ook leuk is--->Eerst pillen nemen,dan pep snuiven.En dat pas in de dancing zelf doen.
Als je 1 van deze tips uitprobeert,ga je je beter voelen en wil je alleen maar zwaar feesten en dansen.