JaAls in juridische problemen?
Vraag het op reddit zou ik zeggen en misschien kan het juridisch loket hier een beetje antwoord op geven?
In Nederland kan je het bij je hebben in de originele verpakking met vermelding dat het van jou is. Anders kan je er officieel ook problemen mee krijgen. Hoewel ik bij fouilleren door de politie in kleine hoeveelheden er geen problemen mee had gekregen.Moogt ge geen benzo's (kalmeringsmiddelen/slaapmedicatie) bij hebben?
Mja oké tot 20 strips, wordt dan niet meer gezien als persoonlijk gebruik zeker. In Duitsland zijn ze, denk ik, ook pak strenger op dat vlak, niet?In Nederland kan je het bij je hebben in de originele verpakking met vermelding dat het van jou is. Anders kan je er officieel ook problemen mee krijgen. Hoewel ik bij fouilleren door de politie in kleine hoeveelheden er geen problemen mee had gekregen.
Maar 10 strips is wel iets wat argwaan kan opwekken.
Niet op gepakt.Denk niet dat je je te veel zorgen hoeft te maken. Mochten ze jullie als dealers aanzien waren jullie wel opgepakt en flink ondervraagt. Ze gaan liever achter de grote hoeveelheden aan. Zoiets kost ook veel papierwerkt hebben ze niet altijd zin in. Denk dat je geluk hebt gehad dat jullie niet zoveel mee hadden.
Voor je vriendin weet ik niet is ze opgepakt dan ?
Ohh gelukkigNiet op gepakt.
Js is in beslag genomenIk denk ook dat het wel mee gaat vallen. Het zijn iig geen harddrugs...maar in Duitsland weet je het nooit.
Aangezien er niemand uitvoerig verhoord of " protokolliert" is,. Hebben ze de benzo's afgepakt overigens?
Afgelopen naar was ze gepakt met 5 blotters DOC 2 doosjes truffles en 1g sarms (volgens de polite 5 tabs lsd 30g paddos en 1g mdma uiteraard....) en kreeg een 900e boete.Nee. Wordt gewoon afgenomen van je en klaar
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.Ze word hier super depri en suicidaal van Ze heeft AL 3000 in schuld.
Ze krijgt maar een uitkering.
Ik weet niet of Ze nog veel langer heeft voordat Ze er niet Meer is.
Ik Ben ook niet rijk ik Kan maar 300e per maand missen op sit tempo duurt het 2 jaar waar we all 2 niks over hebben...
Ze word hier super depri en suicidaal van Ze heeft AL 3000 in schuld.
Ze krijgt maar een uitkering.
Ik weet niet of Ze nog veel langer heeft voordat Ze er niet Meer is.
Ik Ben ook niet rijk ik Kan maar 300e per maand missen op sit tempo duurt het 2 jaar waar we all 2 niks over hebben...
Ze drijgt al 2 jaar depri en suicidaal.Snap dat dit haar depri kan maken en stress oplevert, maar misschien moet ze dan stoppen met drugs meenemen daarheen? Er staan nu zaken op haar naar geregistreerd, dus bij een volgend treffen en ze kijken in het systeem… controle gegarandeerd.
Als het misloopt zeker niet.Maar dat transporteren van drugs naar het buitenland zal haar stemming beslist niet verbeteren...