Gentse Shiva's

hallotje

Bewuste gebruiker
Deze heb ik ook... en heb er nog wat van... ik heb ze getest op 75 en 90. Ik heb ze al 2.5 jaar liggen en werken best wel goed. Heb het gevoel dat er weinig visueel inzit.

Arthur King

Wijs gebruiker
hallotje zei:
Deze heb ik ook... en heb er nog wat van... ik heb ze getest op 75 en 90. Ik heb ze al 2.5 jaar liggen en werken best wel goed. Heb het gevoel dat er weinig visueel inzit.
Ligt dat niet eerder aan de dosis?

Elohtibbar

Badass junkie
Arthur King zei:
hallotje zei:
Ligt dat niet eerder aan de dosis?

Ja.

LSD is LSD en werkt gewoon hetzelfde. Je hebt toch ook geen mdma die beter werkt dan andere mdma als het dezelfde zuiverheid en dosis is. Als het niet visueel is ligt het óf aan de dosis, óf aan de omstandigheden.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Ik heb er eergisteren op getript en de mensen die het live report gelezen hebben weten dat ik toch wel hard ben gegaan...Hele goeie tripjes!

Die para momenten en vergeet alles gecombineerd met enorme paniek buitengelaten was het zeer goed :)

Enjoy

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
electergie zei:
hehe, je komt Gent toch overal tegen.
Ik ben een beetje laat op deze thread maar toch...

Ik heb deze shiva's vorig jaar gehad (and they're back), en toen waren ze nog iets harder dan wat ze nu zijn. Na inname van een enkele zegel was je al goed weg.
Ik had toen de mooiste visuals die ik mij maar kon voorstellen. volledige bomen die in één dikbegroeide jungle vervormden waaruit de lichtere gele blaadje enkele koppen van leeuwen vormden en toen kwam er nog beweging/leven in die jungle, door de wind die de boom/en omverblaasde.

Nu heb ik deze shiva's geprobeerd met een vriend.
Die had al kleine visuals op een halve trip, ik had die niet.
En bij een volledige trip duurde die goed lang en was ook mooi van visuals.

Gisteren heeft mijn vriend weer een halve genomen en ik een anderhalf.
En dat is ongeveer de hoeveelheid die nodig is voor een echt lekker en niet al te sterke trip.
Na inname tegen ongeveer zes uur 's avond, en enkele uren later op de Blaarmeersen was ik een uur of 9 later, thuis nog aan't comedownen, letters die lichtjes golven.
Laat je dus maar volledig gaan :wave:

are you me?
Heb ze ook in de blaarmeersen genomen omstreeks 6 uur :) half zes zoiets

pascal828

Badass junkie
-tomz0r zei:
Waarom mogen de kleur en opdruk van pillen hier niet besproken worden, en van zegels wel? Vaag.
Ze mogen beiden besproken worden, maar het is niet heel verantwoord. Al helemaal met pillen.

LSD wordt stuk minder gefaket. Maar nog steeds kun je weleens de foute hebben.

-tomz0r

Belezen gebruiker
pascal828 zei:
-tomz0r zei:
Waarom mogen de kleur en opdruk van pillen hier niet besproken worden, en van zegels wel? Vaag.
Ze mogen beiden besproken worden, maar het is niet heel verantwoord. Al helemaal met pillen.

LSD wordt stuk minder gefaket. Maar nog steeds kun je weleens de foute hebben.

Pillentopics over blauwe rolexen of groene hartjes worden altijd verwijderd volgens mij. En dit kan natuurlijk evengoed een vals gevoel van veiligheid geven. Neem de Hofmannetjes. Je hebt ze van 30 ug en van 140 ug. Stel iemand zegt dat ze 30 zijn en de topicstarter neemt om die reden 5 zegels, en ze blijken 140 per stuk te zijn. Dat is toch niet verantwoord?
Ik zou er in ieder geval niet op af gaan, en ik zou ook niet meedoen met suggereren over de dosis in een topic. Kom gewoon je kamer uit en breng het naar een testcentrum!

KoxBox

Badass junkie
Volgens mij wordt LSD gewoon minder vaak verkocht dan pillen. En als iemand uit Gent dezelfde zegels heeft als mij, denk ik wel dat ik er mag vanuit gaan dat ze van dezelfde batch komen.

En ik ga echt niet helemaal naar Nederland gaan om een zegeltje te laten testen...

W.F.L.

Badass junkie
KoxBox zei:
Volgens mij wordt LSD gewoon minder vaak verkocht dan pillen. En als iemand uit Gent dezelfde zegels heeft als mij, denk ik wel dat ik er mag vanuit gaan dat ze van dezelfde batch komen.

En ik ga echt niet helemaal naar Nederland gaan om een zegeltje te laten testen...

Klopt, en die Shiva's zijn naar mijn weten niet zo'n populaire blotter als Hoffmanns, dus zo veel verschillen in de spreiding zal er ook wel niet zitten. Niet dat je daar mag vanuit gaan hoor, als je in Nederland woont zou ik altijd laten testen. Maar voor Belgen is dat moeilijk en ik volg zijn redenering wel.

gamezz

Bewuste gebruiker
even een opmerking:
ik heb nu 2x shiva zegels uit gent gehad allebei met een andere print
de eerste print stond er foto van 2dez print heb ik hier nog niks over gezien.
ze zijn potenter of de 1ste shivas die ik had, dus mensen let op met zegels

KoxBox

Badass junkie
gamezz zei:
even een opmerking:
ik heb nu 2x shiva zegels uit gent gehad allebei met een andere print
de eerste print stond er foto van 2dez print heb ik hier nog niks over gezien.
ze zijn potenter of de 1ste shivas die ik had, dus mensen let op met zegels
Die "nieuwe" die nu in de omgang zijn, zijn inderdaad sterker.

endor

Badass junkie
De shiva's die hier rondgaan zijn perfect om een hele van te nemen.
Geloof me maar.
Vrij rustige trips heb je ervan.

gamezz

Bewuste gebruiker
1.5shivas genomen op Dour, visuals vielen mee (misschien omdat het overdag was)
maar wat een mindfuck (niet negatief bedoeld :) ) en een heerlijke bodyload.

TheFuckingDutchman

Experimenterende gebruiker
Ik willll oooook. Niet eens contactpersoon in m'n goede oude Utrecht, maar nu hier in Duitsland moet het binnenkort lukken. Jammer dat er geen test centra zijn. NL is soms toch een mooie plek om te wonen. :hearteyes: :rock:

gamezz

Bewuste gebruiker
nieuwe(geen shiva's meer :( ) tripjes uit gent gekocht
rolling stones en hoffmans.
binnenkort maar eens de hoffmans testen (schijnen de beste van de 2 te zijn)

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
heb hier nog 30 van die shiva's liggen, net exact dezelfde print als de jouwe.
vorige week 1gedropt en lekker van getript. mooie visuals maar mocht nog iets sterker. morgen
eens 1.5droppen van de deze.

gamezz

Bewuste gebruiker
in het topic wat heb jij nu in je bezit (of iet in die aard :tongueout:) worden er geen doekjes om gewonden :tongueout:

Een beetje vreemd..
De zegels die ik van mij dealer koop zijn 200 mg voor maar €3..
Ook kan ik 250 mg kopen voor maar €3,50?

Een halve zegel is al voldoende, voor een "echte" trip neem ik een hele en soms anderhalf..?
Ik ben maar 1,77 ofzo en weeg 61 kg?

Jeller

Badass junkie
gamezz zei:
in het topic wat heb jij nu in je bezit (of iet in die aard :tongueout:) worden er geen doekjes om gewonden :tongueout:
is al gebeurd dat er mensen zijn opgepakt via df omdat ze publiek bekend maakten dat ze grote hoeveelheden liggen hadden

Drientje

DF-koning
Psychonaut- zei:
Een beetje vreemd..
De zegels die ik van mij dealer koop zijn 200 mg voor maar €3..
Ook kan ik 250 mg kopen voor maar €3,50?

Een halve zegel is al voldoende, voor een "echte" trip neem ik een hele en soms anderhalf..?
Ik ben maar 1,77 ofzo en weeg 61 kg?

200 mg?

Bovenaan