Gentse Shiva's

KoxBox

Badass junkie
Ik heb laatst een zegeltje gekocht (Shiva dus maar dat was wel al duidelijk). Ik weet dat je niet aan de opdruk van de zegel kan weten hoe sterk die is, maar het schijnen nieuwe te zijn en ik vroeg mij af of iemand deze al had gekocht en op heeft getript.

Ik vraag dit omdat ik het niet kan laten testen en dit maar mijn 2e LSD trip is (eigenlijk eerste want van mijn vorige voelde ik geen reet, het was een halve hofmann...) en ik aan het twijfelen ben of ik een halve of een volledige zal nemen.

Mijn trip geschiedenis bestaat wel al uit 20+ paddo trips variërend van halve tot dubbele porties (dubbele waren golden teachers). Misschien dat dit wat beter helpt om een beeld te vormen moest je een antwoord willen geven.

KoxBox

Badass junkie
Aan de blotter zelf kan je natuurlijk niet zien hoe sterk ze zijn, maar moest je deze al eens zijn tegengekomen hoor ik het graag! :)

Bijlagen

• lsd-50456.jpg
    lsd-50456.jpg
    8,4 KB · Weergaven: 4.183

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Wat EI zegt ja, ga er gewoon voor,

na zoveel paddotrips kan dat echt geen probleem zijn....

Bij hoge dosis toont lsd zijn ware aard...

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
neem aan dat het papier maar zoveel kan opnemen en niet meer weet hier iemand toevalig wat de maximaale dosis is die je op een zegel kan krijgen ?

voor de echte kenners :stoned:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hellraiser_[NL] zei:
neem aan dat het papier maar zoveel kan opnemen en niet meer weet hier iemand toevalig wat de maximaale dosis is die je op een zegel kan krijgen ?

Ik heb hier nog Maya's van 180.. als ik het me goed herinner waren de hartjes het dubbele.. Maar de kans dat je dat hebt lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

azgaza

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Hellraiser_[NL] zei:

Ik heb hier nog Maya's van 180.. als ik het me goed herinner waren de hartjes het dubbele.. Maar de kans dat je dat hebt lijkt me vrij onwaarschijnlijk.

Hartjes zijn inderdaad echt zo sterk, maya's ook trouwens, maar die zegels zijn wel een enorme uitzondering op het gemiddelde, de meeste zegels zitten zo rond de 50-100 ug denk ik, gemiddeld genomen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
azgaza zei:
Hartjes zijn inderdaad echt zo sterk, maya's ook trouwens, maar die zegels zijn wel een enorme uitzondering op het gemiddelde, de meeste zegels zitten zo rond de 50-100 ug denk ik, gemiddeld genomen.
Inderdaad, de kans dat je er 2 "nodig" hebt is groter dan dat je van 1 te hard gaat.

Elohtibbar

Badass junkie
Ik weet het niet, ik denk dat ook iemand die ervaren is met paddo's voorzichtig moet zijn met zijn eerste keer LSD. Ik heb zelf 50 ug genomen met mijn eerste keer, en dat was voor ons allemaal echt zat - ik mag dan maar 1.72 m zijn en 65 kg wegen, ook een vriend van ons die een stuk langer is en die al meerdere malen had getript op LSD ging goed hard op die 50 ug. Ik ben het met je eens dat hij het waarschijnlijk makkelijk aan kan, maar het kan geen kwaad om met een halfje te beginnen en evt. 1/2 uur later nog bij te nemen toch. :) Gewoon, voor alle zekerheid.

Elohtibbar

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Rabbithole zei:
ik mag dan maar 1.72 m zijn en 65 kg wegen
Ik ben 2 centimeter kleiner en 5 kilo lichter. Geloof mij nou, dat zegt echt helemaal niets :grin:

Haha, kleintje! :grin: Maar over het algemeen zegt het wel wat, toch? Een grote vetzak zal meestal wat microgrammetjes meer moeten verorberen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Rabbithole zei:
Haha, kleintje! :grin: Maar over het algemeen zegt het wel wat, toch? Een grote vetzak zal meestal wat microgrammetjes meer moeten verorberen.
Dat wilde ik daar dus mee zeggen, dat roept iedereen wel altijd, maar ik weet dat nog net zo niet.

Elohtibbar

Badass junkie
Hmm, het zou kunnen dat het in de praktijk soms weinig uitmaakt, maar in theorie zou het wel moeten volgens mij. Tenminste, als het bij andere soorten drugs zo is zou ik niet weten waarom het bij LSD niet zo zou gaan. :)

Anyway, ik ga binnenkort truffels eten met een vriendin die iets van 130 kg weegt ofzo, dus ik zal opletten en mijn bevindingen laten weten. :P

Elohtibbar

Badass junkie
Normaal gesproken zou ik er ook een botte opmerking over maken, maar ze is heel lief. :grin: Of is het meten met twee maten dat ik bij haar geen grappen over haar gewicht maak? Best vreemd hoe het aardig vinden van iemand mijn inschattingsvermogen kan beïnvloeden, want naar mijn idee is ze minder dik dan mensen die minder wegen. :P

Maar goed, genoeg off topic gelul. :)

Intoxication

Bewuste gebruiker
hoi:)
ik weet raad heb namelijk dezelfde:
heb al een halve gedaan en dat was al goed trippen (open eye visuals zelfs al bij mij)
ben van plan zaterdag hele te neme:tongueout:
veel geluk :grin:

KoxBox

Badass junkie
Intoxication zei:
heb al een halve gedaan en dat was al goed trippen (open eye visuals zelfs al bij mij)

Aha, ik ga toch waarschijnlijk ook voor een hele. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan bij jou!
Ik ga hem dinsdag verorberen denk ik, dan schijnt het goed weer te worden.

KoxBox

Badass junkie
Beanhead zei:
Tripkes uit gent?

voorwa moet gy nen test hemme. khemr alleen nog maar goei uit gent ghad :grin:

Om te weten hoeveel er op zit.. Van de kwaliteit weet ik dat het goed zit, maar ik vind het jammer dat ik niet precies weet wat ik ga nemen.

KoxBox

Badass junkie
Intoxication zei:

Ik was dit topic nog eens aan het doornemen en ik had een vraag over die "open eye visuals zelfs al bij mij". Bedoel je dan dat je niet rap visuals hebt of dat het gewoon te mild was?

Bovenaan