In principe kun je wachten op je advocaat en de stoffen in bewaring geven bij de politie. Uiteindelijk valt je straf dan wel lager uit omdat het niet een illegale drug is, je bent je stof sowieso kwijt omdat je het niet in bezit mag hebben zonder recept. Of je een boete krijgt? Ik denk het niet. Je mist alleen wel je festival, net als met gewone drugs als je wacht op een advocaat. Dat is dus ook al een straf...
Waarschijnlijk kun je als er een officier aanwezig is, het laten behandelen als een illegaal middel en dan kun je gelijk het feest weer op met een strafblad. Als je dat niet wilt zul je het voor de rechter moeten laten komen en zul je waarschijnlijk je hele feest missen, maar krijg je wel gelijk.
Fool zei:
Dikke kans dat 4-FA als amfetamines herkent wordt, hoor :P
Veel tests kijken inderdaad naar bepaalde groepen met stoffen, 4-FA is nauwgerelateerd aan speed en zal op sommige tests vergelijkbare resultaten geven. Marquis kleurt als ik het goed heb hetzelfde als bij speed (correct me if wrong!).
Die machines die ze bij border security gebruiken zijn belachelijk duur en kunnen echt het middel zelf herkennen. Hoe het precies werkt, no clue...