Gelige DMT??

BigY

Experimenterende gebruiker
Een paar maanden geleden heb ik DMT gemaakt uit Mimosa Hostilis. Ik was hier razend tevreden over, want de overblijfselen was mooi wit met een heel erg lichte tint geel. Uiteraard werkte het ook perfect :rock:

Nu wild eik met een paar maten weer lekker DMT roken en zie ik tot mijn verbazing dat mijn DMT behoorlijk geel is geworden. Daar baalde ik behoorlijk van omdat ik al die tijd heb lopen verkondigen dat ik mooie dmt had gemaakt.
De werking ervan was nog steeds wel goed, alleen baal ik dus van die kleur.

Hoe kan dit? Iets wat mooi wit was kan toch niet zomaar ineens geel worden? En is er een makkelijk foefje om het weer mooi wit te krijgen of moet het gehele proces opnieuw? Ik las ergens dat je de dmt in een koffiefilter moet doen en met ammoniak moest overgieten...maarja..of dit ok is.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
mijn dmt is ook geel, werkt puik
de kleur is denk ik redelijk variabel maar ik denk niet dat die zoveel invloed heeft op de stof

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Die van mij is in het begin ook altijd wit/ wit met gelige tint. Ik laat het altijd gewoon op kamertemperatuur staan, het wordt na verloop van tijd steeds meer geel, ik heb niet echt een idee hoe dit komt, de kwaliteit blijft wel gewoon gelijk.

Als je het in de vriezer doet in een gripzakje blijft het echt veel langer mooi van kleur. :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe heb je het bewaard? Ik denk gewoon dat het een reactie is met zuurstof.
Als die vrienden van je het zo erg vinden datie geel is, moeten ze het gewoon keer proberen en weten ze zelf dat het gewoon goede dmt is.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een gele kleur hoeft niet te zeggen dat het slechte dmt is. Je hebt dan gewoon wat andere alkaloiden meegenomen uit de mimosa, al ligt het percentage dmt dan natuurlijk iets lager. Wie zijn tek gebruikte je, en hoe heb je het schoon gemaakt?

Bovenaan