triptune zei:Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
Waar precies zit de vlek als ik het vragen mag?triptune zei:Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
Theupsetter zei:Waar precies zit de vlek als ik het vragen mag?triptune zei:Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
Oh wat zijn we weer komischAalpoepert zei:Theupsetter zei:Waar precies zit de vlek als ik het vragen mag?triptune zei:Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
Goed als ik ben heb ik het even voor je uitgetekent.
![]()
Kwezel
Ik kan me niet voorstellen hoe hij het preciezer kan uitleggen. Ja met een foto maar dat zal die wel niet willen of kan hij niet.Theupsetter zei:ik vroeg waar de plek precies zat.
Ik vond 'em ook wel leuk!Aalpoepert zei:Ik kan me niet voorstellen hoe hij het preciezer kan uitleggen. Ja met een foto maar dat zal die wel niet willen of kan hij niet.Theupsetter zei:ik vroeg waar de plek precies zat.
Ik vond het trouwens wel een goeie van mezelf![]()
Aalpoepert zei:Theupsetter zei:Waar precies zit de vlek als ik het vragen mag?triptune zei:Mijn eerste keer speed was twee maanden geleden. Ik weet nog dat de morgen erna ik zacht gele ooghoeken had en boven mijn rechteriris een gele vlek. Die is er nu nog steeds. Als ik naar de oogarts ga, is er enige mogelijkheid dat het kan opvallen dat het van de speed is ?
Goed als ik ben heb ik het even voor je uitgetekent.
![]()
Kwezel

Goed bezig! Stom van me!Supermoendo zei:Heb jij soms ogen in je achterhoofd? (:
Kijk nog 1 keer goed naar je plaatje en kijk goed waar je links en rechts hebt gezet.
![]()