Gele Speed.

fgamer

Belezen gebruiker
Ja ja! Ik ben er weer.
Ik ben van 23 februari gestopt geweest met alles.
Nou.. Ik denk, ik ga toch nog eens een halve gram pep doen.
Dealer op gebeld, hij halve gram pep gebracht..
Nou wat bleek? De speed was geel. :openmouth:?!
Zegt dit iets over kwaliteit? Ik hoor van mensen dat het betekent dat het heel erg versneden is.
Dus dat het betekent dat het maar 20% maximum is?

Kan iemand dit bevestigen?
De geur is heel straf, maar ruikt niet naar cafeïne ofzo..

Hij is ook in een paar tellen droog op de spiegel.

Gelieve mij te helpen!

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik en mijn maat gingen allebij met ons gezicht erboven hangen, en kregen gewoon tranen ervan in de ogen? Mijn maat gebruikt vaak, maar heeft dat nog nooit gehad.

Kan ik hiervan uitgaan dat het goed spul is? (Dealer is te vertrouwen, en ik heb geen tijd om het te testen.)

^^^^^

Lees dit wat hierboven staat, dat is toch gewoon bullshit?
Je kan nergens aan merken als het goede of slechte is, kenners zullen hier wel truckjes voor hebben.. Laat je speed dus gewoon testen om ongelukken te voorkomen.
Ik heb zelf ook al eens gele speed gehad, en tot nu toe het beste die ik ook ooit heb gehad.
Maar dat betekent niet dat jou speed ook goed is.

fgamer

Belezen gebruiker
MentalFucked zei:
Ik en mijn maat gingen allebij met ons gezicht erboven hangen, en kregen gewoon tranen ervan in de ogen? Mijn maat gebruikt vaak, maar heeft dat nog nooit gehad.

Kan ik hiervan uitgaan dat het goed spul is? (Dealer is te vertrouwen, en ik heb geen tijd om het te testen.)

^^^^^

Lees dit wat hierboven staat, dat is toch gewoon bullshit?
Je kan nergens aan merken als het goede of slechte is, kenners zullen hier wel truckjes voor hebben.. Laat je speed dus gewoon testen om ongelukken te voorkomen.
Ik heb zelf ook al eens gele speed gehad, en tot nu toe het beste die ik ook ooit heb gehad.
Maar dat betekent niet dat jou speed ook goed is.

Klopt, maar ik wil vandaag gebruiken, dalijk heb ik een feest.

Nu heb ik dit gelezen op een forum.

Amfetamine in poedervorm is maximaal 73% amfetamine en 27% sulfaat. 100% amfetamine is een olie-achtige vloeistof. Speed wordt vaak versneden met middelen als mannitol, dextrose, paracetamol. Echter merk je vrijwel niks van deze middelen en zijn ze ook niet een heel groot probleem. Alleen soms wordt amfetamine versneden met cafeïne, dit is wel degelijk erg vervelend.
Cafeïne brandt in je neus/tong en ruikt smerig/bitter en veroorzaakt de volgende effecten:
Hartkloppingen
Zweten
Rusteloos gevoel
Tintelingen
Daarnaast wordt je speed geel/bruin als de cafeine aan lucht word blootgesteld en het zorgt ervoor dat alles plakkerig word en je geen mooi poeder kan kappen.
Dus heb je gele pep/ wordt het niet mooi droog na een paar uur drogen of stinkt het erg chemisch wanneer het helemaal droog is dan kun je overwegen om het te wassen.

Door het te wassen met aceton haal je alle cafeïne eruit waardoor je vuile speed opeens veranderd in een heel redelijk product.
Schone pep hoort wit te zijn en mits 100% droog vrijwel géén geur te hebben. Het brandt nauwelijks in je neus en is een fijn poeder wat niet hoor te plakken.

Zit hier iets van waarheid in, of kan ik ervan uit gaan dat het niet waar is?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat je speed geel is wil nog niet zeggen dat het versneden is, het kan ook door resten uit de productie komen.

Ik haal altijd witte pasta die als het gedroogd is na een tijd gelig wordt. Ik heb het laten testen en kwam op 57% uit, zonder enige versnijding. Wel zaten er dus nog wat rest stoffen uit de productie in die verder niet heel veel kwaad kunnen. Ik heb het later nog eens met aceton gewassen en toen kwam het op 71% uit, zo goed als puur dus. Na het wassen blijft het mooi wit, stinkt amper en brand een stuk minder.

Nou zegt mijn voorbeeld natuurlijk helemaal niks over jouw speed. Het kan zwaar versneden zijn of best prima spul. De enige manier om er achter te komen is testen.

fgamer

Belezen gebruiker
Ik heb hem zojuist getest, 100mg naar binnen.
50mg aan elk neusgat.

Nu proefde hij niet vies, ik moest wel drinken, maar niet zo vies als de vorige patches die ik had.
Mijn neus voelt ook verdoofd aan, zoals bij Coke.

enig idee wat dit kan betekenen?

fgamer

Belezen gebruiker
Shitt.. Hij brand tering hard. :angry:
Maar hij is goed. :)
Beter dan alle andere samples die ik ooit heb gehad.

fgamer

Belezen gebruiker
Nevermind, ik consumeer zo goed als nooit cafeïne.
Het is de cafeïne die de kop op deed.
Mijn pep is dus versneden met Cafeïne.

Ik denk dat ik het ga wassen.
Ik ga zo meteen aceton halen in de kruidvat.
Mijn vraag luid, hoe moet het precies? Ik ben bang tot ik een fout maak en straks vergiftigd ben met aceton.

fgamer

Belezen gebruiker
Ook ervaar ik een vieze smaak in mijn mond bij het roken van een sigaret, en heel lichtjes bij het drinken, en een vieze geur als ik rustig inadem via mijn neus. Ik voel geen speed rush (lichtjes maar), maar ben wel klaar wakker. Zometeen wassen met aceton. (4,5gr nog liggen nu)
Als het klaar is met wassen zal er nog maar zo een 2,5 gr van overblijven.
Wees maar gerust, mijn dealer gaat nog een gratis 5 gram erboven op fixen die ik ook was.
Heb ik uiteindelijk toch 5 gr speed :)

Andere dealer dan maar.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Zo! Een dealer bellen voor een halve gram pep? Wat voor dealert is dat? Minderjarig ofzo whahahaha

Later heb je nog 4.5 gr liggen???????

Daarbij de kleur zegt niets over de kwaliteit. Geel/roze speed kan net zo goed een hoge testscore behalen.

Maar meestal komt de gele kleur van veel caffeine. Of een andere stof die een exotherme reactie aangaat met een andere stof. Hierbij komt veel warmte vrij waardoor de amfetamine verbranden en gelig verkleurt.

Word na het drogen de pep geel en begint hij te stinken en te orikken in de ogen en neus. Dan beginnen de restant stoffen productie te reageren met andere stoffen. Denk hierbij aan restant stoffen zuren als mierenzuur zwavelzuur(of andere sterke zuren)

Is de pep pasta en geel van kleur. Dit kan komen door een verkeerde ph waarde tijdens een bepaalde stap in het proces. Welke is niet van belang.

fgamer

Belezen gebruiker
dubbel0seven zei:
Maar meestal komt de gele kleur van veel caffeine. Of een andere stof die een exotherme reactie aangaat met een andere stof. Hierbij komt veel warmte vrij waardoor de amfetamine verbranden en gelig verkleurt.

Word na het drogen de pep geel en begint hij te stinken en te orikken in de ogen en neus. Dan beginnen de restant stoffen productie te reageren met andere stoffen. Denk hierbij aan restant stoffen zuren als mierenzuur zwavelzuur(of andere sterke zuren)

Ik had 5 gram. Had gewoon geen zin in reacties van mensen die zeggen dat ik veel te veel gebruik. :wink:

Nog altijd 4,5 gram van over.
Net een bus aceton gehaald.

De pasta is geel geworden na het drogen. Hij stinkt en prikt in de ogen en neus.
Dus als de restant stoffen van de productie beginnen te reageren met andere stoffen, is dit dan een probleem?
Of kan ik hem nog altijd met Aceton wassen om te zuiveren.

Ik heb nu 1l aceton. Ik las dat ik 25ml moet gebruiken per gram.
Maar het mag niet in plastic, ik heb 2 glazen voor het in te doen.. maar alleen een plastic maatbeker om af te meten?

Koffie filters heb ik..

Maar ik wil eerst horen als dat wat hierboven gezegd is het geval is (Productie stoffen die met elkaar reageren), het nog zin heeft om het te wassen met aceton, of gewoon klaar is voor de vuilbak? :kots:

EDIT; Na dat ik het eerste lijntje had genomen. (2 in totaal genomen) Eergisteren nacht.. had ik een vieze smaak en geur. Dit is pas sinds gisteren weg. Als ik cola dronk ofzo bleeft dit ook tering erg aan mijn tong plakken. Een zwarte smurrie eigenlijk van de cola.. Dit is pas sinds vandaag weer weg en kan dan ook weer met smaak eten en drinken. :P

Daarom dat ik sowieso de speed eerst wil wassen voor ik het door mijn neus ga halen opnieuw.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je kunt het nog steeds wassen, je verliest wel wat maar wat je overhoudt is van veel betere kwaliteit over het algemeen. Volgens mij lost plastic op in aceton, dus het is wel handig om iets van glas te hebben om het mee af te meten.

MeejheM

Badass junkie
geen plastic gebruiken, mors ook niet op je werkblad en andere dingen, in 2 minuten vreet de aceton is de meeste soorten kunststof.

aceton van de drogist verspil je speed mee, want die bevat heel wat andere ingredienten. gebruik aceton van de bouwmarkt, die verkopen halve liters voor een euro of 4 en bevat minimale hoeveelheden water en andere stoffen.

aceton van de drogist blijft nog beter als niks doen, maar als je veel spul hebt raak je ook veel kwijt.

alle speed kleurt geel als je resten zwavelzuur erin hebt en je maar lang genoeg wacht. de reactie vereist wel zuurstof, maar die kun je bijna niet buitenhouden, slimmer is om snel te wassen. na het wassen met aceton ben je de caffeine kwijt, als die er al inzit, maar ook een hoop vloeibare vervuilingen die je niet in je neus of lijf wilt.

gele speed zegt vrij weinig over de kwaliteit. het geeft wel aan dat je er het een en ander ongewenst ingredient uit kan wassen met aceton.

fgamer

Belezen gebruiker
Ik heb aceton van de bouwmarkt.
Nu vroeg ik mij af welke koffiefilters goed zijn?

Ik heb deze, zijn deze geschikt voor het zuiveren van speed?

Verder vroeg ik mij af, als ik de speed in een glas gevuld met aceton doe, moet ik de speed eerst drogen en kappen? Zodat het poeder is?

Hoeveel uur zou ik het glas met de koffiefilter met de speed in moeten laten staan?
En wat doet dit qua geur?
Ik doe dit binnen, en ik zou niet willen dat de hele ruimte chemisch ruikt, of zelfs het heel huis..
Er zou maar eens onverwachts bezoek moeten binnenkomen?

dewilde

Experimenterende gebruiker
Elke koffiefilter is prima. Als je pep nog nat is zou ik deze eerst laten drogen, je weet immers niet waar je dealer het spul in opgelost heeft (ethanol, methanol, aceton, wie zal het zeggen). Overigens zou ik niet de moeite nemen om minder dan twee gram te wassen.

Zelf doe ik het als volgt, erg makkelijk en snel.
1 - Beetje aceton in een glas doen en dan de "vuile" pep er bij gooien.
2 - Met een theelepeltje een beetje roeren tot alles goed vermengt is (zo lost de cafeïne goed op).
3 - Na een minuutje of 2 giet je alles door de filter in een tweede beker/glas. Laat het goed doorlekken.
4 - Keer het filter binnenstebuiten en klop/schraap de schone (en natte door de aceton) pep op een spiegeltje of ander glad oppervlak.
5 - Spreid het een beetje uit en leg het onder een lamp (of niet, maar dan duurt het langer).
6 - Af en toe omscheppen en laten liggen tot het helemaal droog is.

Vervolgens mooie lijnjes van leggen en naar binnen jagen.

fgamer

Belezen gebruiker
dewilde zei:
Elke koffiefilter is prima. Als je pep nog nat is zou ik deze eerst laten drogen, je weet immers niet waar je dealer het spul in opgelost heeft (ethanol, methanol, aceton, wie zal het zeggen). Overigens zou ik niet de moeite nemen om minder dan twee gram te wassen.

Zelf doe ik het als volgt, erg makkelijk en snel.
1 - Beetje aceton in een glas doen en dan de "vuile" pep er bij gooien.
2 - Met een theelepeltje een beetje roeren tot alles goed vermengt is (zo lost de cafeïne goed op).
3 - Na een minuutje of 2 giet je alles door de filter in een tweede beker/glas. Laat het goed doorlekken.
4 - Keer het filter binnenstebuiten en klop/schraap de schone (en natte door de aceton) pep op een spiegeltje of ander glad oppervlak.
5 - Spreid het een beetje uit en leg het onder een lamp (of niet, maar dan duurt het langer).
6 - Af en toe omscheppen en laten liggen tot het helemaal droog is.

Vervolgens mooie lijnjes van leggen en naar binnen jagen.

Thanks. Hoeveel aceton precies? Sommige zeggen 25ml per gram, sommige gooien dan weer 100ml erin voor 4 gram. Kan het kwaad als ik te veel aceton erover gooi?
Of merk je hier niks van als je de zuivere pep gewoon laat drogen?

dewilde

Ik hou ook zoiets aan, maar ik doe dat altijd een beetje op het oog; in een whiskyglas is het ongeveer een vingerdikte per 25ml. Iets te veel kan geen kwaad. Als je te weinig pakt was je er simpelweg minder cafeine uit.

Heel veel te veel is trouwens wel zonde. Er lost ook altijd een klein beetje pep op in aceton, dus hoe meer aceton, des te meer zuivere pep verlies je.

fgamer

Belezen gebruiker
dewilde zei:
Ik hou ook zoiets aan, maar ik doe dat altijd een beetje op het oog; in een whiskyglas is het ongeveer een vingerdikte per 25ml. Iets te veel kan geen kwaad. Als je te weinig pakt was je er simpelweg minder cafeine uit.

Heel veel te veel is trouwens wel zonde. Er lost ook altijd een klein beetje pep op in aceton, dus hoe meer aceton, des te meer zuivere pep verlies je.

Ok, ik heb 4,5 gram pep, dus 4,5 gram * 25ml = 112,5ml.
Ik heb geen maatglas.
Ik heb wel een weegschaal die op de 0.01 gram nauwkeurig meet.

1l water = 1kg (Mits het 4 graden celcius is)
Als de temperatuur hoger of lager is, gaat dit NIET echt VEEL verschillen.
Dus in principe moest het water zijn, dan zou het 112,5 mg moeten zijn.
Dat betekent 0.11 à 0.12 gram water.
Is het gewicht van aceton gelijk aan water?

Dan nog een laatste vraag:
Ruik je het?

dewilde

Aceton weegt (even opgezocht) 0,8gr per ml. 112,5ml zou dus 90gr moeten wegen.

Qua geur, tja, een lekker luchtje is het niet. Het verwaait echter vrij snel, dus als ergens in huis een raampje open staat is dat ruim voldoende.

fgamer

Belezen gebruiker
Wil hier aan toe voegen dat zuivere pep anders is dan met cafeïne besneden pep.
De meeste onervaren snuivers, ervaren de pep met cafeïne als normale pep.
Zweten, hartkloppingen, hoge hartslag, helemaal wakker..
Dit is bij zuivere pep niet het geval.
Het houdt je wakker, maar je ervaart meer het mentale gedeelte. De rush, praatkick, etc..
Dit vind ik veel interessanter, en het voelt ook zuiverder aan naar mijn mening voor je lichaam.
Je hebt echt het gevoel dat je een zuiver middel met minder schade dan normaal consumeert.
Dit draagt bij aan je mindset, wat dan ook weer je space ten goede komt.

MeejheM

Badass junkie
je kan je spul ook nat eringooien en met een lepeltje mengen. ik krijg mijn spul altijd in vrij droge kluiten, dus die prak ik met een vork bijvoorbeeld.

gewone koffiefilters zijn prima, maar je kan er beter een kapot knippen en zelf weer in model vouwen, anders krijg je niet altijd alles uit de naadjes. als je niet veel hebt is dat wel jammer.

MeejheM zei:
aceton van de drogist verspil je speed mee, want die bevat heel wat andere ingredienten. gebruik aceton van de bouwmarkt, die verkopen halve liters voor een euro of 4 en bevat minimale hoeveelheden water en andere stoffen.

Weet niet welke bouwmarkt jij je aceton haalt, maar ik had fles aceton van de Formido en die rotzooi vernietigde al mijn speed alles liep door het filter , en het verdampte ook niet.
speed was niet beste kwaliteit, maar toch minstens 30% ofzo, maar was wel alles kwijt door die Formido zooi :smilingimp:

Skirre

Bewuste gebruiker
Metamorgana zei:
MeejheM zei:

Weet niet welke bouwmarkt jij je aceton haalt, maar ik had fles aceton van de Formido en die rotzooi vernietigde al mijn speed alles liep door het filter , en het verdampte ook niet.
speed was niet beste kwaliteit, maar toch minstens 30% ofzo, maar was wel alles kwijt door die Formido zooi :smilingimp:

Hoeveel aceton heb je gebruikt? Een klein deel van de speed zelf lost ook op dus is het belangrijk om goede vehoudingen speed/aceton te hebben.

Skirre zei:
[Hoeveel aceton heb je gebruikt? Een klein deel van de speed zelf lost ook op dus is het belangrijk om goede vehoudingen speed/aceton te hebben.

Heb wel goede hoeveelheid gebruikt, heb later achter op de fles gekeken en zit ook ander rotzooi in , dit staat erop : Bevat 2-butoxyethanol, <10% anionogene tensiden.
Staat wel met grote letters Aceton op de fles, maar het verdampt niet eens :confused:

Deze is het niet kopen als je nog wat van je speed wilt overhouden :tearsofjoy:

MeejheM

Badass junkie
het zou me sterk verbazen als de aceton van de formido 5% water of meer bevat. je kan de aceton zelf echt droog maken, of duur inkopen. kies maar.

de solubiliteit van caffeine in warme aceton is trouwens nog altijd veel hoger dan die van l/d amphetaminesuphaat in water. maakt jou die paar kruimels uit?

meestal was ik voor mijzelf wat spul, maar een paar gram is eigenlijk de moeite niet als je bijvoorbeeld een koffiefilter gaat gebruiken.

tegenwoordig gebruik ik steeds vaker een spuit(van de dokter zegmaar) om de aceton weg te zuigen, en het bezinksel te laten liggen, dan blijft er niks aan je filter plakken.

dus metamorgana, de kans dat jij iets verneukt hebt is vele malen groter dan de kans dat de aceton niet goed genoeg was. alle bouwmarkten en schildervakhandels hebben volgens mij dezelfde aceton. de mijne komt van bleko uit enschede, en met droogmaken viel er weinig water uit te krijgen, waarschijnlijk is het zelfs natter geworden tijdens het proces door water uit de lucht.

volgens mij los je een gram speed op in 160ml lauw water ofzo, geen zin om het op te zoeken.

als werkelijk alles door je koffiefilter is gelopen heb je helemaal geen speed gekocht. of iets fout gedaan, waar baseer je trouwens je 30% op? geef de formido maar lekker de schuld.

edit: geel, orane of roze komt door oxidatie, en is niet vreemd. wel een teken dat je het beter goed kan laten drogen omdat er zoals eerder genoemd zuur inzit. als het droog niet poederig maar vettig is ben je nog altijd niet van je vervuiling af. snuif op eigen risico.

en laat eens wat testen, iedereen heeft hier altijd vragen, terwijl de ervaren gebruikers niet kunnen inschatten hoeveel van wat men precies gebruikt heeft. het is gratis, en voor je eigen veiligheid.

Ja had het idd moeten testen , geen idee of het 30% was , misschien wel minder maar zeer zeker niet speedloos , de typische speed verschijnselen waren er wel degelijk, ben niet echt helemaal nieuw wat dat betreft.

Ik heb nog wat zitten googelen op de aceton van Formido met betrekking tot speed wassen en ben blijkbaar niet de enige die tegen het zelfde probleem aanloopt. Ik weet niet of ik mag linken vanaf het andere drugforum, maar daar zijn in ieder geval nog 2 anderen die hetzelfde als ik hebben meegemaakt met dezelfde aceton, foetsie speed :confused:

Heeft overigens niks te maken met zwartmaken van Formido. Praxis en misschien nog wel andere bouwmarkten schijnen het ook te verkopen, gaat waarschijnlijk meer om de leverancier van de aceton , dat is de parel eco-line aceton met dus als bestanddeel 2-Butoxyethanol waarvan google zegt: 2-butoxyethanol wordt voornamelijk gebruikt als oplosmiddel in vinyl- en acrylverven, inkten, lakken, vernissen of pesticiden. Verder komt het voor in veel schoonmaakmiddelen, ontvetters, roestverwijderaars e.d., zowel industriële als huishoudelijke. Het is ook in enkele gewichtsprocenten aanwezig als oplosmiddel in sommige cosmetica, onder meer haarkleurmiddelen. Een gedeelte wordt gebruikt als intermediair product bij de synthese van andere stoffen, onder meer 2-butoxyethylacetaat.

MeejheM zei:
als werkelijk alles door je koffiefilter is gelopen heb je helemaal geen speed gekocht. of iets fout gedaan,

Je vergeet een derde optie. aceton met toevoegingen gekocht die m'n speed verneukt hebben, en dat is mijns inziens de meest waarschijnlijke optie.

MeejheM zei:
daar zijn de meningen dus over verdeeld.

MeejheM

Badass junkie
als je niet met concrete cijfers kan komen kan ik dat wel.
aceton van een schilders groothandel of bouwmarkt zal elkaar niet veel ontlopen, ik vermoed dat elke bouwmakrt slechts een ander etiket regelt.

je kan je aceton ook zelf drogen, maar dat haalde weinig uit bij mij. wassen haalt wel ongeveer hetzefde uit als het testcentrum opgaf aan percentage. ik koop meestal kannen met ietsjes meer dan 0,500l.

meer wil ik niet kwijt, maar als je je beetje prut gaat testen, en het niet bevalt moet je niet bij mij aankomen, ik verkoop geen aceton. de temperatuur etc zijn ook nog van belang. er zijn een hoop variabelen.

als je die niet allemaal snapt moet je mij niet lastigvallen, maar de formido of je dealer...

Jeye

Ja ja! Ik ben er weer.
Ik ben van 23 februari gestopt geweest met alles.
Nou.. Ik denk, ik ga toch nog eens een halve gram pep doen.
Dealer op gebeld, hij halve gram pep gebracht..
Nou wat bleek? De speed was geel. :openmouth:?!
Zegt dit iets over kwaliteit? Ik hoor van mensen dat het betekent dat het heel erg versneden is.
Dus dat het betekent dat het maar 20% maximum is?

Kan iemand dit bevestigen?
De geur is heel straf, maar ruikt niet naar cafeïne ofzo..

Hij is ook in een paar tellen droog op de spiegel.

Gelieve mij te helpen!
ik hoor veel denken dat het caffeine is maar heb zoveel 20% maximums gehad bleef wit als het geen Alminum synthese dat komt op PH-10 neer en is vaak wel sterk. als het een paar tellen droog is op de spiegel zeg ik resten Phenylaceton omdat aceton een snelle vluchtige stof is ben zelf duidelijk onbekend bij testcentras maar als dit weer gebeurd is een testcentra wel handig als ze phenylaceton kunnen natrekken het is mogelijk over zwavelzuur kan ik geen mening geven net als over caffeine poeder

• Like
Waarderingen: Plex
Bovenaan