Meen je! Mijn G is ook fakking geil! 🙃😂 Sorry
Hier staat wat in over gele ghb maar volgens mij mogen dit soort dingen niet gedeeld worden op dit forum..
Gele GHB
ik heb zelf voor het eerst ghb gemaakt. Maar de kleur is een beetje gelig. Wat is er dan mis gegaan? Hoe krijg ik de kleur helder?drugsforum.nl
🤣🤣🤣!Ik heb wel hele geile ghb maar geen gele..
Gele ghb betekend meestal dat die tijdens productie iets verbrand zegt vaak niks over ph. Ma als je nie vertrouwd haal strips of breng t weg nog beter spoel het door gootsteen dikke rommel
Ja dat zou ik ook doen. Misschien is de ph-waarde niet goed. Als die te zuur is, bijt het. Dat is echt slecht voor je slokdarm.
Als je gaat, wil je ons dan laten weten wat de uitslag was?
Drugs test centrum (dichtstbijzijnde stad).
Kijk na de openingstijden en ga er eens langs.
Neem wat g mee geef het aan hun heb een praatje en bel ze na 1 week.
gl
Niet wat jij hebt gepost maar het topic wat ik deelde.Ooh oké sorry. Wist ik niet.
Dan kan je hem gewoon gebruikenOké dank je wel.
De ph waarde is verder goed
www.wapwinkel.com
Het kan zijn dat ze de verkeerde middelen hebben gebruikt en dat er resten van andere middelen in zitten die er niet thuis horen.
Omdat ze dingen bij de bouwmarkt hadden gekocht omdat ze niet aan de juiste spullen konden komen.
![]()
Zelf GHB maken, de misverstanden - Wapwinkel blog
Zelf GHB maken is als je de media moet geloven kinderspel. De ingrediënten zouden zelfs gewoon bij de bouwmarkt voorhanden zijn.www.wapwinkel.com
Dit klopt idd maar door die verkeerde korrels word die niet geel heeft puur ermee te maken dat die te warm word.
Klopt idd dan verbrand de ghb in de tijd dat ik nog volop dealde hierin en vooral in het begin is me dit meerdere malej overkomen dat die verbrandeDus als het te heet word gemaakt slaat hij geel uit?
Klopt idd dan verbrand de ghb in de tijd dat ik nog volop dealde hierin en vooral in het begin is me dit meerdere malej overkomen dat die verbrande
Hallo. Mijn ghb slaat geel uit. Weet iemand hoe dat komt?