Zaterdag had ik 2 gele ferrari's mee, deze zouden 190-210mg MDMA bevatten,
maar geloof er geen kut van..
Vriend van me had ook een halve genomen (heeft een tussenpauze gehad van 3 maanden)
Ik zelf heb een tussenpauze gehad van 7 weken.
Had een halve ferrari genomen omdat ik altijd aan me hersens denk en me gezondheid, en het gevoel met een halve altijd wel goed genoeg is.
Voelde hem wel opkomen maar echt niet op de xtc manier???
Had geen gevoelige huid,
totaal geen love gevoel??!
Alleen een heel klein beetje het speedy gevoel. ( normaal heb ik altijd een beetje een zweef gevoel
als ik loop, maar het was deze keer echt 10x minder, bijna niet merkbaar)
Heb toen ik die halve innam dus 1uur en 15 minuten gewacht voor het effect, hij werkte nog steeds niet dus nam ik nog een halve.
Werd toen alleen een klein beetje vaag, lichten werden wel ietsjes mooier..
Vriend van me had hetzelfde als ik, Normaal zouden we echt veeeelste hard gaan van 200mg
Letters op me mobiel werden wazig...En een peuk aan steken was ook een beetje lastig.
Toen om 5uur de discotheek sloot naar huis gegaan met de bus..
Me kaken klapperde wel alle kanten op:P
Stond voor de ingang van de bus met me klapperkaak een peuk te roken
waarop die buschauffeur zei: RUUUUUSTIG!!! RUUUUSTIG!!..
haha
heb op me wang gekauwd, kauwgom was op
gevolg: pijnlijke wondjes...
Hoe kunnen die pillen amper werken?? Denk ik gewoon eerste batch gele ferrari ofzo
met 80 mg mdma, maar die hele pil kwam niet eens in de buurt van het xtc gevoel wat ik normaal wel heb bij 80 mg...
(heb ze niet laten testen omdat de dealer altijd de beste pillen heeft.. denk bijv aan: speakers,
gele triforce, ook dus die gele ferrari leek voor mij geen optie om te laten testen omdat hij op
pillreports gewoon volledig veilig blijkt te zijn, en heb ook goede verhalen erover gehoord..
Eenmaal thuis nog een klein beetje gehallucineerd, sommige dingen zag ik dubbel in en uit elkaar gaan...
Vandaag geen dip (normaal heb ik dat ook), alleen een klein beetje moe en een droge mond,
klein beetje hoofdpijn. Trek in eten heb ik wel maar wil geen brood te droog om op te eten,
eet alleen yoghurt biogarde met cruesli en suiker erbij:P
Misschien wel een neppe pil ofzo?? (hij was wel echt precies hetzelfde)
Groetjes
maar geloof er geen kut van..
Vriend van me had ook een halve genomen (heeft een tussenpauze gehad van 3 maanden)
Ik zelf heb een tussenpauze gehad van 7 weken.
Had een halve ferrari genomen omdat ik altijd aan me hersens denk en me gezondheid, en het gevoel met een halve altijd wel goed genoeg is.
Voelde hem wel opkomen maar echt niet op de xtc manier???
Had geen gevoelige huid,
totaal geen love gevoel??!
Alleen een heel klein beetje het speedy gevoel. ( normaal heb ik altijd een beetje een zweef gevoel
als ik loop, maar het was deze keer echt 10x minder, bijna niet merkbaar)
Heb toen ik die halve innam dus 1uur en 15 minuten gewacht voor het effect, hij werkte nog steeds niet dus nam ik nog een halve.
Werd toen alleen een klein beetje vaag, lichten werden wel ietsjes mooier..
Vriend van me had hetzelfde als ik, Normaal zouden we echt veeeelste hard gaan van 200mg
Letters op me mobiel werden wazig...En een peuk aan steken was ook een beetje lastig.
Toen om 5uur de discotheek sloot naar huis gegaan met de bus..
Me kaken klapperde wel alle kanten op:P
Stond voor de ingang van de bus met me klapperkaak een peuk te roken
waarop die buschauffeur zei: RUUUUUSTIG!!! RUUUUSTIG!!..haha
heb op me wang gekauwd, kauwgom was op
Hoe kunnen die pillen amper werken?? Denk ik gewoon eerste batch gele ferrari ofzo
met 80 mg mdma, maar die hele pil kwam niet eens in de buurt van het xtc gevoel wat ik normaal wel heb bij 80 mg...
(heb ze niet laten testen omdat de dealer altijd de beste pillen heeft.. denk bijv aan: speakers,
gele triforce, ook dus die gele ferrari leek voor mij geen optie om te laten testen omdat hij op
pillreports gewoon volledig veilig blijkt te zijn, en heb ook goede verhalen erover gehoord..
Eenmaal thuis nog een klein beetje gehallucineerd, sommige dingen zag ik dubbel in en uit elkaar gaan...
Vandaag geen dip (normaal heb ik dat ook), alleen een klein beetje moe en een droge mond,
klein beetje hoofdpijn. Trek in eten heb ik wel maar wil geen brood te droog om op te eten,
eet alleen yoghurt biogarde met cruesli en suiker erbij:P
Misschien wel een neppe pil ofzo?? (hij was wel echt precies hetzelfde)
Groetjes