Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb er zelf ook last van, heb mn speed ook laten testen, 68%. Dus daar zou je gewoon lekker hard op moeten gaan, ben nu zelf ook nog opzoek naar de reden.
ik ken mensen die er nog last van hebben
snuif je je speed of drop je bommetjes?
want heb al gehoord ( weet niet of dit waar is ) dat er sommige mensen "imuun" zijn tegen snuiven.
Als je AD(H)D hebt ben je niet ongevoelig voor amfetamines. Het speed-effect is bij adhd'ers wel anders dan bij diegene die geen adhd hebben. Toen ik de eerste malen speed gebruikte dacht ik ook dat ik geen effect ondervond. Dit komt omdat je als adhd'er rustiger wordt van speed, je voelt je als het ware meer in je element en je gedachtengang verloopt rustiger en minder chaotisch (beetje hetzelfde als met rilatin/concerta). Er is dus wel zeker en vast een effect, je moet het gewoon op de juiste manier vertalen/interpreteren naar jezelf toe.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.