Ik heb een aantal vragen, maar ik zal beginnen met een kleine introductie / inleiding.
Ik heb denk ik 5 keer in me leven XTC gedaan, 2 keer zat er 2 maanden of minder tussen maar voor de rest 2 tot 4 maanden.
Ik heb altijd pillen van 200mg.
De eerste paar keer deed ik een kwartje, half uur later nog een kwartje, en nam ik gemiddeld op een avond best veel (2 tot 2 en een half pil).
Ik merkte dat ik alleen maar vaag werd, wel op een chille manier, maar niet dat ik blij was, dat ik moet lachen, dat alles mooi lijkt, etc.
Ik ga vaak dubbel zien en wordt gewoon heel wazig, me ogen gaan dicht hangen, etc.
Ook wat iedereen zegt over raketjes, fruit, etc, dat het enorm intens zou smaken heb ik totaal niet.
Verder heb ik ook niet zo heel zin om te praten etc en dans ik gewoon maar een beetje (ook niet extreem veel energie).
Heb lego blokjes, hulkjes, en kenzos geprobeert en bij allemaal hetzelfde.
Laatste keer (afgelopen zaterdag op Rampage) heb ik het weer geprobeert.
Er zaten 4 maanden tussen, en had besloten dit keer extreem rustig te nemen.
Ben om kwart voor tien begonnen met een kwartje, na een uur voelde me maat hem al maar ik voelde nog niks.
Anderhalf uur later (kwart over 11) weer een kwartje bijgenomen.
Uur later begon ik me een beetje vaag te voelen, maar weer op de zelfde manier als hierboven, en na nog een paar uur toch maar weer een kwartje bijgenomen (was onderhand 3 uur ofzo) en toen werd ik nog vager.
Iemand enig idee waarom ik niet dat hele feel good gevoel heb?
Waarom ik niet alle "mooie" dingen van X ervaar?
Ik zorg altijd dat ik goed en gezond eet.
TL
R;
Voel me altijd alleen maar heel vaagt (wel chill) van X, niet dat hele feel good en dat alles chill is en voelt.
EDIT: Kleine toevoeging, heb het altijd op feesten gedaan.
Ik heb denk ik 5 keer in me leven XTC gedaan, 2 keer zat er 2 maanden of minder tussen maar voor de rest 2 tot 4 maanden.
Ik heb altijd pillen van 200mg.
De eerste paar keer deed ik een kwartje, half uur later nog een kwartje, en nam ik gemiddeld op een avond best veel (2 tot 2 en een half pil).
Ik merkte dat ik alleen maar vaag werd, wel op een chille manier, maar niet dat ik blij was, dat ik moet lachen, dat alles mooi lijkt, etc.
Ik ga vaak dubbel zien en wordt gewoon heel wazig, me ogen gaan dicht hangen, etc.
Ook wat iedereen zegt over raketjes, fruit, etc, dat het enorm intens zou smaken heb ik totaal niet.
Verder heb ik ook niet zo heel zin om te praten etc en dans ik gewoon maar een beetje (ook niet extreem veel energie).
Heb lego blokjes, hulkjes, en kenzos geprobeert en bij allemaal hetzelfde.
Laatste keer (afgelopen zaterdag op Rampage) heb ik het weer geprobeert.
Er zaten 4 maanden tussen, en had besloten dit keer extreem rustig te nemen.
Ben om kwart voor tien begonnen met een kwartje, na een uur voelde me maat hem al maar ik voelde nog niks.
Anderhalf uur later (kwart over 11) weer een kwartje bijgenomen.
Uur later begon ik me een beetje vaag te voelen, maar weer op de zelfde manier als hierboven, en na nog een paar uur toch maar weer een kwartje bijgenomen (was onderhand 3 uur ofzo) en toen werd ik nog vager.
Iemand enig idee waarom ik niet dat hele feel good gevoel heb?
Waarom ik niet alle "mooie" dingen van X ervaar?
Ik zorg altijd dat ik goed en gezond eet.
TL
Voel me altijd alleen maar heel vaagt (wel chill) van X, niet dat hele feel good en dat alles chill is en voelt.
EDIT: Kleine toevoeging, heb het altijd op feesten gedaan.