Geen euforie! :(

daily

Newbie
:( Heb nog maar 2 x < een pil gebruikt, maar beide keren geen euforie beleefd. Als ik naar mijn vrienden kijk, is het echter heus wel mogelijk om na een halve heeeel euforisch te worden!

Ben ik nou echt zo'n ijskonijn? Of is er nog hoop? Ik zoek lotgenootjes :)
De enige effecten die ik met xtc bereik zijn nare effecten: ik val bijna flauw, word misselijk, krijg hoofdpijn, koud en warm tegelijk... Weinig fijns. Ik krijg er niet eens heel veel energie van: ik voel me alleen wel wakker en als ik pijn had, is die weg. Maar ja... daar heb ik alle vervelende bijwerkingen geloof ik niet meer voor over :(. En door die bijwerkingen heb ik ook niet echt de neiging om er nog een halve achteraan te nemen. (3/4 is nu mijn record).

Ik heb nu het idee dat ik maar beter op kan geven en voortaan maar weer alcohol ta nuttigen (daar heb ik euforischere momenten mee beleefd). Maar ja... daar word je doodmoe van! :)
Wat nu?

magical

Experimenterende gebruiker
Zijn dat geen effecten van mccp? Vind het maar raar, de eerste ke(e)r(en) zou(den) de mooiste moeten zijn, dus ook het meest euforisch..
Mss ander pilletje proberen of mdmakristallen? :wave:

takedown84

Belezen gebruiker
had ook zo 'n gevoel toen ik 'n keer slechte pillen had...
ik dacht wel dat 3 op de 1 000 000 miljoen mense allergisch is voor mdma...
maar dat zou maar toevallig zijn.... :) maar de kans is er e:wink:

daily

Newbie
hmmm jammer... dan zal ik toch wel allergisch zijn of zo?
de mensen om mij heen zijn nl. wel euforisch.

van misselijkheid en hoofdpijn had ik de eerste keer niet echt last. toen viel ik alleen ook bijna flauw bij de inslag. daarna ging het goed en voelde ik mij gewoon een paar uur lang erg wakker. ik vond de mensen om mij heen voor mijn gevoel gewoon net zo lief als ik ze anders ook had gevonden en de muziek was ook net zo intens als anders.
ik had trouwens ook wel last van een trekkende kaak.

die eerste keer waren roze dolfijntjes.

de tweede keer weet ik helaas niet eens wat het was, maar de mensen om mij heen hadden toen al gebruikt en die waren erg tevreden. eerst nam ik iets minder dan een halfje... ik merkte niks, kreeg alleen hoofdpijn. 2 uur later het tweede halfje. toen voelde ik mij gewoon licht in mijn hoofd (en lijf), daarna werd ik weer echt tè duizelig en misselijk. blije gevoelens waren vervolgens de rest van de avond ver te zoeken :grin:.

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
zal wel aan de pillen gelegen hebben, ik heb dat ook al gehad.
zoek mdma kristallen!
120mg en je hebt de mooiste nacht van je leven die je leven voor goed zal veranderen

succes

HAd ik ook.

Ik gebruikte Beta blokkers voor mijn iets te hoge bloeddruk.
Deze Betablokkers blokken meer dan je lief is.

Idd geen euforisch, love gevoel. Wel opgefokte hartkloppingen zweet e.d.
Nu andere soort bloeddruk pillen en alles flex!!

Greetz,

JEE

nicolai

Wijs gebruiker
misschien zat er gewoon geen mdma in, maar speed.

of misschien zijn je verwachtingen te hoog...want wat had je dan verwacht?

tis niet zo dat je uit het niets iedereen wil gaan knuffelen. dat kan wel, maar daarvoor moet je wel al in een melige bui zijn. uiteindelijk hangt het allemaal van je eigen stel hersenen af, en je lichaam.

4 fmp

Belezen gebruiker
Hij zegt toch duidelijk dat zijn gappies er wel knetter van werden?
Of delen je vrienden goeie drugs niet? Lijkt me sterk...

TrippyShit

Badass junkie
Allergies ben je niet. Dat had niet goed afgelopen dan. Je hebt gewoon rotzooi. De effecten lijken idd op die van mcpp/mccp (weetniet meer lol) En dat je vrienden er wel op spacen. Dat kan. Genoeg mensen spacen goed op mcpp. Gewoon andere pillen zoeken. Als het mogelijk is mdma kristallen. Eventueel laten testen. Zou jammer zijn als je hierdoor mdma laat vallen. Prachtige drug. Succes met het zoeken van de vitamine X.

Je kan ook een onderbroek over je hoofd heen trekken en de tango dansen. Daar is niemand allergies voor.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ik heb dit ook wel eens dat de pillen niet werken, terwijl vrienden van me die de zelfde pillen op hebben helemal uit hun dak zijn :hearteyes:

ik geloof dat dit meer met de sfeer, stemming van jezelf heeft te maken. :confused:

Debris

Bewuste gebruiker
Sommige meisjes knuffelen me kapot en doen oh-zo lief op 0.1g mdma.
Ik kan zoveel mdma pakken als ik wil en dan moet nog altijd niemand aan me komen.
Verschilt van persoon tot persoon.

Ik vind 't gewoon bullshit dat sommige mensen denken "Oh, ik zit nu op mdma, iedereen moet lief zijn en knuffelen".Net zoals sommige mensen op trip zitten "Hoho, rustig, ik ben aan 't trippen.", laat 't maar lekker snel en wazig aantoe gaan onder trip, alleen maar leuker.

kunlan

Belezen gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
ik heb dit ook wel eens dat de pillen niet werken, terwijl vrienden van me die de zelfde pillen op hebben helemal uit hun dak zijn :hearteyes:

ik geloof dat dit meer met de sfeer, stemming van jezelf heeft te maken. :confused:

Vergeet ook zeker maaginhoud niet, dit speelt echt een grotere rol dan de meeste mensen beseffen. Op volle maag kan het ook wel eens dat ik 100mg amper voel... maar op nuchtere maag is het dan weer insane. Best heb je gewoon een lekker verteerd botempje liggen voor het slikken.

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ik heb zat pillen geprobeerd, heb een keer iets gevoelt en dat was heel even. Ik word er wel knetter vaag van enzo, maar heb nooit dat love gevoel gehad. En ik had toch echt wel 120 mg MDMA in mijn pillen. Heb momenteel nog MDMA capsules liggen (ja, pure MDMA) en daar word ik NOG vager van maar nog steeds geen love gevoel. Ik ben ervan overtuigd dat MDMA niet goed werkt bij mij, waarom weet ik niet precies.

Immo

Badass junkie
DreamerOfDreams zei:
zoek mdma kristallen!
120mg en je hebt de mooiste nacht van je leven die je leven voor goed zal veranderen

Nou ik vind kristallen maar een klote gevoel geven, dus dat zal ook wel per persoon schelen.

duval75

Experimenterende gebruiker
lol ik heb wel eens mensen meegemaakt, die zichtbaar uit hun dak waren, maar vol bleven houden dat ze niks merkten.....
(was hun beleving)

je zou toch niet onder die categorie vallen?! uit je dak gaan, is ook jezelf laten gaan...

psyche van een mens is sterk en als je denkt dat het geen invloed op je heeft, kan dat de werking ook beïnvloeden...

_Kat_

Bewuste gebruiker
Gisteren voor het eerst van mijn leven dat love gevoel gehad. Heel licht. Maar toch!! Helaas zorgde dit ervoor dat ik helemaal doordraaide en bijna al mijn MDMA heb geplugged/gesnoven. ACH JA.... :openmouth:

SKB187

Newbie
Als je een pil neemt, ga de dans vloer op begin te dansen, en na een tijdje gaat het vanzelf,
ik heb ook de neven effecten mee gemaakt maar dit was bij een kleine overdosis ( geen gevoel meer in armen en benen, bibberen etc.) er zijn zoveel pillen er zal wel ergens de juiste zijn, maar ook niet slecht gaan denken, gewoon zin hebben om te feesten en al het werk word voor jou gedaan :d

TrippyShit

Badass junkie
_Kat_ zei:
Ik heb zat pillen geprobeerd, heb een keer iets gevoelt en dat was heel even. Ik word er wel knetter vaag van enzo, maar heb nooit dat love gevoel gehad. En ik had toch echt wel 120 mg MDMA in mijn pillen. Heb momenteel nog MDMA capsules liggen (ja, pure MDMA) en daar word ik NOG vager van maar nog steeds geen love gevoel. Ik ben ervan overtuigd dat MDMA niet goed werkt bij mij, waarom weet ik niet precies.

Valt me vaker op dat mensen mdma kristallen 'pure mdma' noemen. Kristallen zijn niet gelijk puur. mdma kan geloof ik 87% puur zijn ofzo op zijn hoogst. En lang niet alle kristallen zij ook 87%. Ik moet wel zeggen dat ze vaak wat zuiverder zijn dan de gemiddelde pil idd. Ookal zijn je pillen goed, sterk en getest.

en als k dan weer ontopic ga blijf ik er bij dat ik denk dat je gewoon mcpp of te lichte pillen hebt. Neem is op een niet al te volle maag en niet TE hoge verwachtingen een andere pil of mdma kristallen. Het kan niet dat je geen euforie voelt. Dan is er echt iets fout. Of het nou per persoon verschilt of niet. Bij goede mdma hoor je euforie te voelen. Klaar.

Bovenaan