nightmareCinema
Newbie
Ik heb gister voor het eerst een pil geslikt. Het was tijdens het eindexamenfeest van mijn school. Eerst nam ik een halve, daarna ben ik naar de discotheek gegaan en er gebeurde vrij weinig. Ik had drie kwartier na inname wel zin om even helemaal los te gaan, maar toen ik op de dansvloer was raakte ik volledig bezweet. Dus toen maar weer gestopt.
Later kwam ik op het idee om gewoon nog een hele er achter aan te gooien, je weet maar nooit misschien had ik wel te weinig.... Hierna ben ik naar buiten gegaan om even te blowen, maar na een uur voelde ik nog niks en de rest van de avond ook niet. Een kameraad had een halve op en heeft de hele nacht wakker gelegen en is nu nog niet moe (placebo?).
Heb ik nou een miskoop gedaan? Of kan er een andere stof dan mdma inzitten waardoor ik misschien zo meteen nog even hard ga
Ik kan me niet voorstellen dat ik mdma heb gehad. Ik ben vandaag wel lichtelijk depressief, maar dat kan ook een andere reden hebben.
Later kwam ik op het idee om gewoon nog een hele er achter aan te gooien, je weet maar nooit misschien had ik wel te weinig.... Hierna ben ik naar buiten gegaan om even te blowen, maar na een uur voelde ik nog niks en de rest van de avond ook niet. Een kameraad had een halve op en heeft de hele nacht wakker gelegen en is nu nog niet moe (placebo?).
Heb ik nou een miskoop gedaan? Of kan er een andere stof dan mdma inzitten waardoor ik misschien zo meteen nog even hard ga