Geen dipjes!

SpringPack

Experimenterende gebruiker
Heb van xtc totaal geen dip.
ik voel me meestal tijdens het uitwerken, helder en gelukkig.
Meestal wel wat beluitloosheid over wat dan moet gaan doen, maar zodra ik me ontspan, rust in mijn lijf en hoofd.

Ook de 'dinsdag-dip' blijft uit, ik voel me op dinsdag meetstal erg goed!

Zijn er mensen die dit ook hebben?

(Heb het wel meegemaakt, en voelde me toen idd heel erg klote en de dagen erna was ik nog wat para/angstig, maar dit is echt een van de eerste keren geweest, ik begon toen ook net met XTC)

Frisko

Badass junkie
prrrt,ik heb ook geen last van een dip,maar ben wel hardcore mdma gebruiker geweest...(4j lang elk weekend)heb nu al bijna 2 maanden geen mdma meer gehad denk ik,maar ik wil nog wel eens binnen een paar weken,ff terug me serotonine op pijl laten komen.
doe nu wel weer meer speed maar daar heb ik ook(bijna) geen last van een dip. :)

Bal0n

Badass junkie
Die dip en comedown worden zwaarder naarmate je vaker/regelmatiger gebruikt, dus als je verantwoord gebruikt (netjes 2 maanden wachten, goed eten en drinken, pre- en postloaden) dan is het goed mogelijk dat de dip uitblijft ja :)

Frisko

Badass junkie
Bal0n zei:
Die dip en comedown worden zwaarder naarmate je vaker/regelmatiger gebruikt, dus als je verantwoord gebruikt (netjes 2 maanden wachten, goed eten en drinken, pre- en postloaden) dan is het goed mogelijk dat de dip uitblijft ja :)
ik weet niet voor wie jij spreekt,maar volgens mij word het toch echt minder erg na zwaarder gebruik...
keelpijn heb ik nooit meer,terwijl ik vroeger de dag erna met dikke blaren in mn gehemelte zat...
ben wel een beetje moe ja,maar als ik geslapen heb en terug opsta voel ik me wel weer normaal,terwijl dit vroeger niet zo was...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Bal0n zei:
ik weet niet voor wie jij spreekt,maar volgens mij word het toch echt minder erg na zwaarder gebruik...
keelpijn heb ik nooit meer,terwijl ik vroeger de dag erna met dikke blaren in mn gehemelte zat...
ben wel een beetje moe ja,maar als ik geslapen heb en terug opsta voel ik me wel weer normaal,terwijl dit vroeger niet zo was...

zou het niet kunnen dat je lichaam gewoon wend aan de "dip" en dat het daardoor minder erg overkomt frisko?

Frisko

Badass junkie
Mr.jiho zei:
Frisko zei:
Bal0n zei:

zou het niet kunnen dat je lichaam gewoon wend aan de "dip" en dat het daardoor minder erg overkomt frisko?
minder erg overkomen weet ik niet,ik weet alleszinds dat die keelpijn enz er bijna tot niet meer is...
normaal gesproken zou ik me kotsmisselijk in mn buik enz moeten voelen,dit blijft ook weg!!!
wss mede door dat ik nu wel kan eten tijdens en vlak na gebruikt,wat vroeger dus ook in geen geval gebeurde...

caatje

Badass junkie
dinsdagdip

ik heb er niet zo heel veel last van. lusteloos, soms hoofdpijn. Jaren gelden toen ik nog erg veel gebruikte werd de dip alleen maar erger. [/url]

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
SpringPack zei:
Heb van xtc totaal geen dip.
ik voel me meestal tijdens het uitwerken, helder en gelukkig.
Meestal wel wat beluitloosheid over wat dan moet gaan doen, maar zodra ik me ontspan, rust in mijn lijf en hoofd.

Ook de 'dinsdag-dip' blijft uit, ik voel me op dinsdag meetstal erg goed!

Zijn er mensen die dit ook hebben?
dan behoor jij dus tot de gelukkigen :grin:
nee ik heb er wel enorm veel last van...
en niet alleen dinsdag, ben soms bijna heel de week na (zwaar) xtc-gebruik depressief... :(

A

Anonymous

Gast
In de tijd dat ik vaker gebruikte(al een half jaar geleden :) ik ben tot inkeer gekomen) kreeg ik veel hardere comedown en day after dan bijvoorbeeld de laatste keer dat ik gebruikte.

Ik denk ook wel dat het te verklaren is, omdat mdma schade doet als er weinig serotonine in je lichaam zit, doet het uiteindelijk meer schade omdat je minder serotonine aanmaakt en de cellen die het maken aantast. Volgens mij ben ik al een beetje hersteld van de schade die ik mezelf aandeed toendertijd.

Ik had altijd een donderdag-dip.

Bal0n

Badass junkie
Frisko zei:
Bal0n zei:

Ik heb het over de mentale dip, niet over keelpijn.

melissa

Wijs gebruiker
ik voel me van sos wel wat gaar op dag 3 en 4,eerder moe en lusteloos dag 5 komt er weer een beetje energie,dag 6 voel ik me weer redelijk mezelf,en dag 7 begint de cirkel weer opnieuw :rolleyes:
lekker logisch eigenlijk :confused:

nicole1973

Belezen gebruiker
keel?

heb het meer maandag .. niet echt een dip gevoel maar als me iets irriteerd ( en dat is snel die dag ) dan krab ik iedereen nog net nie de ogen uit hahha .. snel pissed en super kattig dus

Vraagje.. ik hoor hier mensen over keelpijn.. sinds ik gebruik heb ik steeds keelontsteking en de artsen snappen niet waardoor het komt zit ook steeds hoog bij huig helemaal .. zou het iets te maken kunnen hebben met het gebruik van XTC? Heb normaal nooit keelontsteking.. ben nu sinds koninginnendag al 3 anti bio kuurtjes verder.. :(

Nicole

Bovenaan