Goede en leuke vraag, zo zie je gelijk hoe anders iedereen hierin staat en wat de favoriet is.
Voor mij:
1. Uppers
2. Downers
3. Tripmiddelen
Uitleg:
Uppers geven mij energie, motivatie, creativiteit, (hyper)focus en krijg dan shit gedaan waar ik normaal enorme moeite mee heb om mezelf naartoe te zetten (ik heb ADHD, that’s why).
Downers eigenlijk alleen alcohol. Geen keta, geen benzo’s, en al zeker geen wiet/hasj. Hoor dat veel mensen met ADHD goed gaan op wiet/hasj maar bij mij is het volledig tegenovergesteld, de body high en traag begrip van wiet/hasj ga ik niet goed op, waardoor ik onbewust constant controle probeer terug te pakken, waardoor ik alleen meer meer onrustiger wordt, body shakes krijg en als ik helemaal pech heb.. fight/flight.
Tripmiddelen, enige ervaring hiermee heb ik met truffels jaren geleden. Ook hierbij wel echt super grappige, avontuurlijke en bijzondere momenten ervaren, echter helaas ook de negatieve effecten tijdens een trip slecht gaan etc, de body high voelt voor mij beetje hetzelfde als die van wiet, waardoor ik ook die controle probeer terug te pakken ipv het gewoon over me heen laat komen. Verder totaal geen overige ervaringen met tripmiddelen, ben nog wel keer geïnteresseerd in 2-CB in de verre toekomst.