gedrogeerd met GHB

famke

Newbie
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen drugs gebruiken
maar hou het wel voor jezelf.

vorigd jaar op vakantie ben ik gedrogeerd met GHB.
na twee dagen vakantie ben ik een biertje gaan drinken bij het cafe op de camping. na twee biertjes is mijn ex vriend naar de tent gelopen om een jas voor mij te halen. dit duurde even dus heb ongeveer een half uurtje alleen gezeten. dit is het laatste wat ik weet van die avond.
de volgende ochtend werd ik doodziek wakker.
heb twee dagen in het ziekenhuis gelegen.
ik heb best geluk gehad want mijn ex vriend is optijd terug gekomen anders hadden ze alles met me kunnen doen want weet niks meer.
ander meisje op de camping heeft het ook binnen gekregen en is wel verkracht.

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Solidius zei:
famke zei:

Droog hoor. Snap je het concept van een forum wel?
Ik denk dat ze bedoelt dat je drugs niet ongemerkt of onder dwang aan anderen moet geven, maar dat het een bewuste eigen keuze moet zijn. Het uitwisselen van ervaringen via een forum is een hele andere kwestie.

MetaalKonijn

Badass junkie
^

famke zei:

vorigd jaar op vakantie ben ik gedrogeerd met GHB.
na twee dagen vakantie ben ik een biertje gaan drinken bij het cafe op de camping. na twee biertjes is mijn ex vriend naar de tent gelopen om een jas voor mij te halen. dit duurde even dus heb ongeveer een half uurtje alleen gezeten. dit is het laatste wat ik weet van die avond.
de volgende ochtend werd ik doodziek wakker.
heb twee dagen in het ziekenhuis gelegen.
ik heb best geluk gehad want mijn ex vriend is optijd terug gekomen anders hadden ze alles met me kunnen doen want weet niks meer.
ander meisje op de camping heeft het ook binnen gekregen en is wel verkracht.

Lijkt me een bijster klote ervaring, zijn ook doelloze klootzakken die zoiets flikken. Maar dat is vanzelfsprekend, wat wil je met je verhaal zeggen naast het feit dat je een klote drugs combinatie heb meegemaakt, die fataal kan zijn. Ben je into drugs, of wil je ons gewoon zeggen "mmm drugs are bad mmkay".

Solidius

Badass junkie
Neman zei:
Solidius zei:
famke zei:

Droog hoor. Snap je het concept van een forum wel?
Ik denk dat ze bedoelt dat je drugs niet ongemerkt of onder dwang aan anderen moet geven, maar dat het een bewuste eigen keuze moet zijn. Het uitwisselen van ervaringen via een forum is een hele andere kwestie.

Je hebt gelijk, ik zat aan een negatieve uitlating over ons heiligdom te denken :P

Bal0n

Badass junkie
En hoe weet je dat dit GHB was? Het klinkt helemaal niet zoals GHB namelijk. JE weet niks meer en hebt 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, dat is het enige wat je weet van het effect.

Lijkt me eerder een benzo ofzo..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Laat 1 ding duidelijk zijn,wij drugsgebruikers,drugsforum bezoekers houden niet van dat soort rare streken en ik zie dat zelfs als een poging tot doodslag.

Als iemand zomaar ff iets in mijn drinken zou gooien en ik kom erachter is ie mooi fucked.

Het zijn zielige en ontwetende mensen die zoiets doen...

P.s. en hou altijd je glas in de gaten,er zijn nou eenmaal van die stumpers op aarde.. :wave:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
En hoe weet je dat dit GHB was? Het klinkt helemaal niet zoals GHB namelijk. JE weet niks meer en hebt 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, dat is het enige wat je weet van het effect.

Lijkt me eerder een benzo ofzo..

Zullen hoogswaarschijnlijk wel veel alchohol op hebben gehad van te voren,dan kan dat wel...

Stel je voor dat jij de hele avond loopt te zuipen en een malloot gooit een buisje ghb in je glas..dan ga je plat/out...

Pure misdaad

Bal0n

Badass junkie
Je snapt me niet :). Tuurlijk is het onmenselijk om andere mensen ongewild te drogeren, daar ben ik het absoluut mee eens.

Maar de schuld wordt nu op GHB afgeschreven, terwijl het dat hoogstwaarschijnlijk niet eens is geweest.

c&m

Belezen gebruiker
huh hoe kan dat nou 2 dagen niks weten ?? ...dan zou het iets anders geweest moeten zijn ???

kijk begrijp goed dat je jezelf onveilig voelt .......maar let de volgende x beter op je glas .... :wink:

een goede kennis van ons heeft 3 weken geleden 10 ml ghb opgedronken omdat hij zn leven zat was .,,hij viel om half 2 smiddags in slaap en werdt om half 11 wakker ...(gelukkig maar) wel met een hele rare nek wan :confused: t hij lag op de grond ...heb hm behoorlijk op zn flikker gegeven ....

lj_bob

Bewuste gebruiker
Sorry, maar ghb in je drinken en dan nix merken aan de smaak?? Wie produceert die smaakloze ghb dan? vind ik knap...

Als mensen zeggen: Ja, ze hebben ghb in mn glas gegooid dan heb ik de neiging om ze eens echt ghb te laten proeven. Kijken of ze dan nog hetzelfde denken :confused:

Qocaïne

Badass junkie
Ik meen het serieus als ik zeg, dat ik de smaak van GHB ook niet echt proef.

Gewoon een mierzoet drankje is genoeg ^.^

Serenity

Badass junkie
Qocaïne zei:

Dat klopt idd. met wat frisse fruitdank van de albert heijn proef je het niet eens meer. Ik heb ook eens teveel binnengekregen en mijn vriend heeft me een uur lang steeds wakker moeten slaan, pijnigen etc. Toen moest ik overgeven en wist k niets meer, ik keek mijn vriend verbaasd aan dat hij moest huilen, ik had er niks van meegekrgen.
Voor mij geen GHB meer.

lj_bob

Bewuste gebruiker
In dat geval heb ik gewoon erg goede smaakpupillen (of juist niet :) )

Ik vind het megagoor goedje namelijk. Ach, even doorheenbijten.. MDMA is ook vies, en speed in je bek ook, en, en.. :wave:

Qocaïne

Badass junkie
@ Serenity... Zoals je ongetwijfeld weet, luisterd het doseren van GHB erg nauw. Wanneer je rustig aan doseerd kan er weinig fout gaan :)

Uiteraard verschilt de sterkte van GHB per keer. Daarom zou ik bij elke nieuwe levering rustig doseren. Zo'n 3/4ml.

Gebruik altijd een spuitje of hoesdrank dopje!

@ Bob... Je moet je G ook niet zomaar even achterover slaan... Je speed niet via je mond opzuigen en niet op je pilletje kauwen :beer:

nicole1973

Belezen gebruiker
hebben ze mij laatst ook een x geflikt... alleen had ik al een paar wijntjes op... ik leek eerst dronken en toen viel ik om in de kroeg ... ik heb alle klinkertjes op straat een ander kleurtje gegeven en ben thuis out gegaan in de douche... ik heb me 2 dagen echt zwaar en zwaar klote gevoeld. Blijf het een kutstreek vinden je vraagt er tenslotte niet om....
nou wilde ik al een tijdje g proberen.. maar goed na deze ervaring staat het flesje nog dicht in de kast.... Ben nog moed aan het verzamelen.. gewoon bang dat ik weer zo misselijk word ( zonder drank dan natuurlijk! )

^_^

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Qocaïne zei:

Dat klopt idd. met wat frisse fruitdank van de albert heijn proef je het niet eens meer. Ik heb ook eens teveel binnengekregen en mijn vriend heeft me een uur lang steeds wakker moeten slaan, pijnigen etc. Toen moest ik overgeven en wist k niets meer, ik keek mijn vriend verbaasd aan dat hij moest huilen, ik had er niks van meegekrgen.
Voor mij geen GHB meer.

Omdat jij een te hoge dosis nam ja zat ik met de shit, en jij ging altijd helemaal half kotsen van de smaak van ghb dus je praat onzin.

Armani7

Bewuste gebruiker
kn ook rophynol zijn geweest, heb het nog nooit geprobeerd dus weet niet of dat een smaakje heeft ofzo ^^

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Ik heb het zelfde een tijdje terug meegemaakt op een feestje hebben g in mijn cola gestopt.
Bij eerdere post was ik ook een van de mensen die hard riep "dat proef je toch!" MOOI NIET DUS! :openmouth:
Ik proefde wel iets vreemds aan de cola maar geen ghb smaak. nu had ik al g en xtc op dus dat speelt dan ook een rol
en dat terwijl ik net van een kleine ghb verslaving af ben.
Wat voor mij ook mijn geluk is geweest mede doordat ik in de tijd dat ik verslaafd was aan g ong 20 a 25 ml op een dag zoop en daar door toch een kleine tollerantie heb opgeboud zorgde er voor dat ik me zelf nog wakker kon houden :angry:
De keer erop dat ik er heen ging en ik voor een ghb'tje vroeg deed ik een beetje opletten en ja hoor ik kon vanuit de woon kamer zien dat ze ong 7 ml in een glas deden om me nok te krijgen wat dus mislukte omdat ik het gezien had.
Helaas was aangiften geen optie enige dat ze zeggen is als ze toe geven kunnen we wat :confused: heb je dus ook geen een f*ck aan.
Maar wat ik wel weer raar vindt is dat het heel veel uitmaakt in welke verhouding je het mengt dus ghb en bv cola of een sapje
een maat heeft kleine borrel glaasjes als we die gebruiken voor de g merk je eigenlijk weinig van de ghb smaak maar doe ik de zelfde ghb in een cola glas met een scheut cola dan is het niet te zuipen zo goor :confused:
dit soort ziekke gasten die dit soort geintjes doen mogen van mij flink wat klappen krijgen om het ze afteleren! :smilingimp:
maar dat je 2 dagen nok bent geweest kan ik niet plaatsen als ik nu 10 ml g zuip dan is het slaap zacht maar na ong 3 uur ben ik weer klaar wakker! zonder me rot te voellen of wat dan ook, daarom dat ik ook van mening ben dat het hoogstwaarschijnlijk geen g was. :wave:

Bovenaan