gebruik van paddo's

RHCP

Experimenterende gebruiker
ik ga het weekend voor het eerst paddo's gebruiken.
maar nu wil ik graag weten hoe was jullie eerste keer paddo's?
en wat kan ik verwachten van de trip?

Spor

Wijs gebruiker
was leuk !

wat je kan verwachten:
- veel lachen
- vervormd beeld (als je iets anders dan philosipher stones hebt)
- rare logica in je hoofd
- dingen DENKEN te zien die van dicht bij eigenlijk heel anders zijn
- rare ideeën krijgen om te gaan doen
- en dus dingen doen die je normaal nooit doet; trampoline springen, van de glijbaan, op de wip, koprollen, en nog veel meer andere gekke shit :grin:

Paar goede tips:
- neem smorgen een goed, gezond ontbeit met de dingen die je normaal nodig hebt, vitamine, wat brood, wat vet, gewoon van alles was, en eet de rest van de dag niets.
- Voor een btje extra werking haal je zo puur mogelijke chocolade, ik heb meestal 87%. Dit is een MAO remmer, heel kort uitgelegd heb je een systeem in je lichaam wat het vergif uit je systeem haalt. Psylocobine is zo'n gif. Met MAO remmers verminder je de werking van dit systeem, waardoor het "gif" beter zijn werking kan doen.
- Zorg dat je de tijd hebt, erna genoeg tijd om te slapen hebt, en een goede omgeving, bij voorkeur met veel licht dat vind ik zelf altijd het prettigst
- Zorg dat je suiker / vitamine's in huis heb voor ALS je een bad trip krijgt. Het voordeel van paddo's is dat je je trip zo kan verhelpen als je bad gaat,
- Zolang je niet wil stoppen met trippen, moet je niet eten. Heel veeel dingen worden in je lichaam namelijk omgezet naar suikers. Hiervan word je trip dus minder
- Zorg voor eten ná je trip. Als je voorgaande tips opvolgt, is het logisch dat je flinke honger heb ! Niets lekkerder als 2 pizza's na een paddotrip :hearteyes:
- Als je rookt, zorg voor sigaretten, sjekkies draaien heb je dan eeeeecht geen zin in, zelfs als het nog goed lukt. Joints voordraaien (deze vind ik altijd wel eeen meerwaarde hebben op paddo's) maar het draaien ervan wederom nooit zin in.
- Ik zou vooral bij de eerste keer geen extra drugs erbij gebruiken. Vooral geen amphetamine, want "amphetamine kills trips !"

Nou, voor de rest, have a nice trip ! we wachten op tripreport :)

geox

Bewuste gebruiker
Trip op een mooie zonnige dag ergens op een mooi groen grasveld met alleen maar vrienden en natuur om je heen. Zorg voor sigaretten als je rol tabak rookt, draaien is echt een kut bezigheid als je aan het trippen bent, voorgerolde joints is ook een must. Verder kan ik alleen maar zeggen go with the flow en alles komt ok :wink:.

Riel

Bewuste gebruiker
beste dag van mijn leven. met 3 vrienden in de tuin met het zonnetje. zo gelukkig heb ik me nog nooit gevoeld.

wat je kan verwachten? lachen, huilen, gek dansen, gevoel hebben dood te gaan, extreem versterkte emoties, gevoelig worden, verwarring, vervormingen, patronen, kleuren overal zo fel, zweven, bizarre gedachtes, geen besef tijd en ruimte etc.

set en setting is enorm belangrijk. :)

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
mn eerste x is nog steeds de mooiste keer met mn paddo ervaringen.
sterk,,mooi,,ernstig,,van alles en nog wat
er was een nieuwe wereld voor me open gegaan.

succes bij je trip :)

Santa Maria

Experimenterende gebruiker
Eerste keer paddo's was heel erg leuk!

had maar 15 gram nodig om een redelijk harde trip te hebben! Het eerste wat me opviel, was dat alle planten die kamer gingen overheersen / overnemen. Ik voelde me verbonden met bepaalde mensen en dingen (o.a sommige auto's die langskwamen en sigaretten) en ik had het gevoel alsof ik overal net een beetje boven zweefde, tussen het normale leven en tja...ik weet niet. Dat ik op de mensen die niet onder invloed waren neer kon kijken :grin: Heb ook nog n half uur ofzo lang getript op een grote rode struik in de tuin en hele leuke gesprekken gehad die ook opgenomen zijn, erg leuk om terug te horen :grin:

Veel plezier met je eerste trip

Bovenaan