Gebruik Mephedrone en Methylone

hajans

Newbie
Hoi, ik zou graag willen weten hoeveel mg een veilige dosis is van beide producten. Ik heb t nog nooit gebruikt. Zelf hoorde ik van een vriend dat 250 mg (0,25 g) Mephedrone prima was en dat t zo'n 3 uur aan hield. Maar op andere site lees ik dat 250 mg een sterke dosis is.
Bedankt.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je maar niet meer dan 500mg neemt per sessie. Zijn genoeg mensen die met blauwe ledenmaten in het ziekenhuis belanden, het spul (mephedrone) heeft nogal een sterke vaconstricte werking op de bloedvaten. Ik neem zelf tussen de 100-250mg per sessie.

En dit is natuurlijk de verkeerde plek, je had het beter in RC kunnen plaatsen.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ik heb op een avond 2x 80mg mephedrone genomen, dit werkte goed voor mij! Maar ik ben dan ook vrij licht (ong 58 kg) en voor bijna alle soorten drugs erg gevoelig. Je zou 100-120mg kunnen nemen en daarvan het effect even aan kunnen kijken. :grin:
Heb nog nooit methylone gebruikt dus hierbij kan ik je niet helpen, maar hierboven is een link van erowid gepost, betrouwbare site.

hajans

Newbie
Zover bedankt voor de reacties, ik denk dat 100-125 mg een 'veilige' dosis voor mij is. en dat max 2x.

hajans

Newbie
Ik denk zelf dat ik mijn 5 gr Mephedrone & Methylone aan de planten ga geven en gewoon bij Xtc blijf. Gisteren voor t eerst Methylone gebruikt omdat dat t meeste op MDMA zou lijken, 2x 125 mg met 3 uur er tussen. Vond t niet onaardig en kon er wel goed op dansen.

hajans

Newbie
ErnstJünger zei:
Maar waarom wil je het juist weggooien? Dat schrijf je er nl. niet bij...

Was maar bij wijze van spreken, ik 'geef' t wel door aan vrienden die t wel al gebruiken. Ik vond die 2x 125 mg methylone die ik op 5 april nam niet bijzonder beter dan een xtc pil. Werd er wel wat high van maar erg mild.
En nadat ik de reacties lees over mephedrone hier op de site (m.n. de craving), denk ik laat dat maar zitten. Dat heb ik namelijk niet bij xtc etc. en zo houden we de boel beter onder 'controle'.

Bovenaan