maak jezelf geen illusies door te doen alsof jij er beter op staat met je speed addiction...Deranged zei:Ja inderdaad, jij hebt tenminste nog een leven als achterlijke semi-analfabetische Belg met een kansloze cokeverslaving.

1 waar haal je het dat ik regelmatig met oordelen kom???Deranged zei:En die was te verwachten ja. Je komt regelmatig met oordelen die .je niet eens kan maken, dit wijst wederom op een zwakke geest. Je weet namelijk helemaal niks van mij en ook niet in wat voor mate ik al dan niet speed zou gebruiken, laat staan of ik verslaafd ben of niet.
Omdat je niet in staat bent om met iets te komen wat echt van toepassing is ga je maar een beete bullshit uit lopen kramen. Hiermee zeg je meer over jezelf dan over mij. De grootste fout maakte je toen je mij wel eens ff ging vertellen hoe mijn verleden ECHT was gegaan, want jij als Belg op een forum wist dat wel ff beter dan ikzelf. Wat mij betreft mag je hiervoor door naar Auschwitz.

Deranged zei:Van mijn kant uit overigens totaal geen hard feelings ofzo. Ik heb nooit iets tegen die goochem gehad en eigenlijk heb ik dat nog steeds niet. Dit soort dingen kunnen soms best vermakelijk zijn als je in de juiste stemming bent. Hij is ooit begonnen samen met zijn coke holmaat El Gaytro . Die mogen ze van mij dan wel weer de ruimte in schieten.
Deranged zei:Want hier is beter spul voor nodig. :9
Ik zou niet durven.Deranged zei:Ik mag toch hopen dat je daarmee niet naar mij refereert?
Deranged zei:En gebruik cocaine inderdaad. De mensen die aan sos doen worden vaak het hardst in hun reet geneukt. Veel mensen gaan cocaine gebruiken of snuiven, op DF zijn er ook figuren geweest die gingen ''spacen op sos''. Dan duurt het echt niet lang voor je een janktopic aanmaakt over je schulden je gedrag je uitzichtloosheid en je jankerigheid maakt het af. Sos zeggen of typen is echt not done gewoon, elke keer als ik het weer heel blij zie staan heb ik daar weer ff moeite mee.
Enesteene zei:de moeite die je daar mee hebt zegt meer over je eigen kwetsbaarheid, je eigen pijnen dan over het gedrag van de ander. soms helpt het de oorzaak en de oplossing bij jezelf te zoeken, ipv naar de ander te kijken...![]()
TechNora zei:Zeiken over het gezeik van anderen...tsja... tis maar waarmee je je bezig wilt houden...![]()