Gebruik cocaïne

Jeskefet

Newbie
Begin er nooit aan. Ik heb het zelf never nooit gebruikt maar ik heb jaren lang een relatie gehad met iemand die er f*cking verslaafd aan was. ik kwam er pas laat achter. Mensen, dit spul doet echt geen goed aan je. In het begin denk je van wel, en voel je jezelf een koning en je kunt de wereld aan. Maar geloof me , je raakt er zo verslaafd aan dat je op een gegeven moment alleen nog maar schulden hebt bij mensen en je gaat liegen zodat je zelf niet meer weet wat waar is. Zou je het een keer willen proberen; doe het NIET. Als je je niet zo lekker voelt, raak je er super snel verslaafd aan.
Denk na aub!

-spaceman-

Badass junkie
tja, je met dit waarschuwingsberichtje zal je niet ver komen... Ik begrijp je mening maar al te goed ik zie het ook om me heen, en ook ik heb nog nooit coca gebruikt...

Spor

Wijs gebruiker
Ja, bedankt voor de waarschuwing...

Maar ik denk dat je dit in haast ieder gedeelte van het forum kan posten dan... Dat geld namelijk voor de meeste drugs.

Heb het zelf iets meer als n half jaar iedere week 3-5 keer gebruikt, en dna minimaal een hale gram voor mezel, en ben nu (succesvol) sinds 1 januari ermee gestopt. Ik ben het gaan ook gaan "misbruiken" (lees: overmatig gebruiken) omdat ik me niet goed voelde, om weg te zijn, maar ben er nu dus zoon 10 dagen me gestopt en heb er geen problemen mee...

Begrijp me neit verkeerd, ik wil niemand aanmoedigen om dit te gaan gebruiken, maar het is echt geen heroine, en komt er ook niet in de buurt...

Valentijntje

Bewuste gebruiker
dus als ik 1x per 2 maanden een halfje neem, ben ik dan verslaafd? Nee dus..

Het ligt aan de persoon wie de drugs neemt, de ene is sterk en de ander raakt snel verslaafd..

Maargoed, alle drugs zijn verslavend

Dissonant

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
hehe nee dat is goed :P

Google is onze vriend :mrgreen:
circa 35.900 voor verslaaft
circa 1.680.000 voor verslaafd

:beer:

Als je dan toch googelt, google dan misschien eens de d/t regels, dan weet je het ineens voor de volgende keer. :)
Je zit er nogal vaak naast (no offence)

Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime :wink:

-spaceman-

Badass junkie
Dissonant zei:
Nick de Neger zei:

Als je dan toch googelt, google dan misschien eens de d/t regels, dan weet je het ineens voor de volgende keer. :)

Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime :wink:

poep aan!

Funky Monkey

Badass junkie
Dissonant zei:
Nick de Neger zei:

Dys *kuch* ectisch, de d/t regels ken ik wel maar maar dan doe ik standaard 1 minuut langer over elke post maken omdat ik dan lekkerlijk overal overna moet denken. Verder begrijp je het ook gewoon dus ik snap niet echt waarom je je druk maakt dat ik de d/t regels moet leren :beer:

-spaceman-

Badass junkie
Dissonant zei:

je hebt wel degelijk gelijk hoor... daar kan je later echt niet mee aankomen. daarom zouden we het nu allemaal goed moeten leren... gelukkig zijn er nog mensen zoals als jij die anderen er op attenderen, waar zou het ander heengaan met de taal...

Dit meen ik echt, ik probeer je niet belachelijk te maken en het is niet sarcastisch bedoeld!

edwin__

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
Dissonant zei:

je hebt wel degelijk gelijk hoor... daar kan je later echt niet mee aankomen. daarom zouden we het nu allemaal goed moeten leren... gelukkig zijn er nog mensen zoals als jij die anderen er op attenderen, waar zou het ander heengaan met de taal...

Dit meen ik echt, ik probeer je niet belachelijk te maken en het is niet sarcastisch bedoeld!

juist de laatste zin strooit er een sarcatisch laagje over :P

sarcasme in poedervorm

sabe007

Experimenterende gebruiker
ik wil het altijd al eens een keer proberen met vrieden.....
1 keer kan toch geen kwaad., heb toch het geld er niet voor om het te blijven doen.
hier bij ons in antwerpen kost het 50 euro de gram. :)

Frisko

Badass junkie
sabe007 zei:
ik wil het altijd al eens een keer proberen met vrieden.....
1 keer kan toch geen kwaad., heb toch het geld er niet voor om het te blijven doen.
1x kan toch geen kwaad zo ben ik ook begonnen en ook ik wou dat ik het nooit tegengekomen was!!!

Dissonant

Bewuste gebruiker
sabe007 zei:
heb toch het geld er niet voor om het te blijven doen.

lol

Dat is zowat het domste argument dat je kan bedenken

Eens je verlaafd bent ZORG je er wel voor dat je die 50 euro ergens te pakken krijgt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een waarschuwing die absoluut goed bedoeld is! Hij geldt alleen niet voor iedereen.... In dat geval was ik nu ook een vette coke-junkie geweest, maar ik heb een aantal jaren geleden zonder moeite van de een op andere dag kunnen stoppen, omdat ik plotseling realiseerde dat ik coke gewoon eigenlijk helemaal geen fijne drug vind. Het was toen heel makkelijk om het links te laten liggen!

neti

Badass junkie
hihihi

Deranged

Badass junkie
Ik vind die jankerts op dit forum eigenlijk ook wel veelzeggend. Ze presenteren zich vooral als mietjes en jankerts. Slecht zijn altijd de posts waar met veel emotie hun intense verlangenn naar hun coke beschreven staat. Hun gebruik van emoticons is voor mij ook typerend.

Cokeheads op dit forum zijn wat mij betreft een steeds duidelijkere waarschuwing. Aanschouw die mietjes zonder ruggegraat en weet dat echte mannen niet met iets als cocaine geassocieerd willen worden.

De7ir1um

kheb gistere eerste keer coke gedaan , gewoon 1 keer om te wete wat 't is . En ik had eigenlijk veel meer verwacht . Na 3 lijntjes was ik fijn , maar niets speciaals . snap ni echt wat er zo verslavend aan is =p alhoewel ik drek derna goesting had om echt wel rechtstreeks nog ene te snuiven :') .

Squirlie

Heb het zelf vorig weekend ook voor eerste keer gedaan, thuis met flessen drank enzo. Kamerade had het het al veel gedaan, ik wou eens proberen. Vond het toen leuk, moment zelf. Maar sta nu weekje verder en eet nu dat dit geen drug voor mij is. Het geeft mij gewoon niet het gevoel dat ik wil.
Vind eigenlijk, eerlijk gezegt, dat Deranged gelijk heeft. Wil veel van de gebruikers van dit forum eens op een goede karton lsd zetten, durf er toch voor te wedde dat veel van die jong gastjes dadelijk met hun beide voete op de grond staan en jankend naar hun mama zouden lopen. Ik hou van lsd, kan het ook maar met 1 woord beschrijven divine, dit is pas drugs

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De7ir1um zei:
snap ni echt wat er zo verslavend aan is =p alhoewel ik drek derna goesting had om echt wel rechtstreeks nog ene te snuiven :') .

Klinkt alsof jij gevoelig bent om aan dit spul verslaafd te raken :P

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
De grootste topicverneuker ben jij met je gebrabbel op kleuterniveau overal.
fuck you joh aandachttrekker!!
nog altijd geen leven gevonden???
precies nie hé internetheld!!!
groot bakkes achter u pc maar thats it ook!!!
je mag altijd een x afkomen deranged,dan leer ik je persoonlijk aan wie de grootste topicverneuker is!!!!
kind :wink:

Bovenaan