gbl

mushroompiet

Belezen gebruiker
ik kan een middel krijgen waar voor 99,98% gbl in zit. ik vraag af wat voor andere stoffen erin zitten. en zal dat verwaarloosbaar zijn ?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Rommel waar je aan kapot gaat. Daar zit dan ook het verschil in prijs waarover sommige het hebben. Die van jouw zal wel vrij goedkoop zijn

Frisko

Badass junkie
Flugeltje zei:
Rommel waar je aan kapot gaat. Daar zit dan ook het verschil in prijs waarover sommige het hebben. Die van jouw zal wel vrij goedkoop zijn
euh????
en gij weet waar ge over spreekt zeker????
gbl die iedereen gebruikt om ghb te maken is ook niet meer dan 99.98%hoor :rolleyes:

mushroompiet

Belezen gebruiker
lijkt mij lekker ellesdee :hearteyes: alleen het is erg moeilijk om eraan te komen hier in groningen :cry: en om het nou te maken..ik zie er van af.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
lijkt mij lekker ellesdee alleen het is erg moeilijk om eraan te komen hier in groningen en om het nou te maken..ik zie er van af.
Volgens mij begeef jij je dan in de verkeerde kringen :mrgreen:

mushroompiet

Belezen gebruiker
er zit een gbl leverancier in groningen man inclusief site... google!

@klopt, daar ging dit topic ook over :P 250ml=40 euro

Ellesdee

Badass junkie
mushroompiet zei:
lijkt mij lekker ellesdee :hearteyes: alleen het is erg moeilijk om eraan te komen hier in groningen :cry: en om het nou te maken..ik zie er van af.
je hoeft er toch niks van te maken schat

gbl is all you need

^_^

Bewuste gebruiker
GBL zal je net even een stukje harder kapot maken als GHB dat je het weet. Bloedverzuring, chronische hoest, grotere afkick. En helaas spreek ik hierbij uit ervaring.

200466

Experimenterende gebruiker
Het tussenstation van GBL naar GHB is een zoutzuur verbinding... dat wil je niet in je lever en nieren toch???

Flugeltje zei:
Gebruik ghb, beter voor je lichaam
Gbl wordt in je lichaam nog omgezet in ghb

waarom beter voor je lichaam? Ligt er maar net aan hoe of wie het maakt..... kruidvat verkoopt naoh... die voor zover ik weet niet zuiver is.... en zware metalen bevat.
Gbl is niet schadelijker als ghb. genoeg vocht om het weg te spoelen en dan is er niets aan de hand.,

davie

Wijs gebruiker
GBL is dus wel schadelijker. Het is tenslotte inktverwijderaar, een schoonmaakmiddel en veel agresiever. Ook al meng je het met water, dan kan het nog schade veroorzaken.

GHB is dus een lichaam eigenstof, maar dat wil niet zeggen dat iedereen ook echt GHB maakt. Vele weten er te weinig van zodat er, net zoals hendriekoek zegt zware metalen bevat. Het ligt er maar net aan wie het maakt. Vaak is er veel rommel. Het 123 recept werkt prima, maarja waarom moeilijk doen als GBL gewoon thuis wordt bezorgt en net zo goed werkt. Het 123 recept is ook niet erg gezond.

Je behoort GHB helemaal niet te maken met goodsteenontstopper, inverwijderaar en gedestileerd water. Alleen laatst genoemde is goed en voor de rest heb je 100% noah nodig en niet elke GBL is oke en verder heb je nog wat dingen nodig.

Maar ontopic 99,98% is goed hoor. Als je niet teveel gebruikt dan maakt het niet uit. Je kan het beter zelf maken ipv kopen, want dan weet je eigenlijk ook niet wat je krijgt en misschien wel slechter dan wat je krijgt.

Bovenaan