GBL

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik ben een nieuwe GHB gebruiker, afgelopen 10 jaar misschien eens een keer of 2-3 gedaan. Dit weekend ben ik erachter gekomen hoe leuk GHB is, heb het leuke eraan ervaren.

Nu, ik heb een fles GBL besteld die ik straks heb van 1l. Maar ik heb geen zin om zelf te kloten en er GHB van te maken.

Nu was mijn vraag, ik heb uit meerdere bronnen vernomen dat GBL word omgezet in GHB in je lever.

Dat ik eventueel 2ml GBL kan vermengen met 0.25liter drinken, wat ongeveer zou overeenkomen met een dosis van 2 gram GHB? Of zie ik dit verkeerd?

In het ergste geval moet ik wachten in tot het weekend en bij een kennis ghb ervan gaan maken. Maar wou vandaag al gebruiken daarmee dat ik het vraag.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ik zou er niet mee gaan kloten. GBL is vaak een stuk sterker van GHB. Verder is pure GBL een bijtende stof, dus schadelijker voor je slokdarm etc...

Ik zou kiezen voor "het ergste geval" en naar je kennis gaan, maar ik ben verre van een expert op gebied van GHB.

Laatst bewerkt:
Je lichaam zet GBL om in GBH. Dus waarom moeilijk gaan doen terwijl dat helemaal niet nodig is? GBL is sterker dan GHB. Dus wat minder nemen dan GHB in elk geval.
Met GBL zeg je 2 ml en GHB 2 mg....moet natuurlijk ook ml zijn.
Mijn advies neem de helft GBL van wat je anders van GHB neemt. Daarna kan je later de dosis voor je volgende shot na 2 uur altijd nog verhogen

Bovenaan