gal kotsen

Eckster C

Bewuste gebruiker
heb eens op een feestje in een jeugdhuis alleen maar wittekes (hoegaarden) gedronken was echt scheeeeeeeeeeffff en de volgende dag moest ik gal kotsen orange of groen weet niet meer
heeft iemand anders dit ook al voorgehad en hoe komt dit veel te veel ofzo

MetaalKonijn

Badass junkie
Dit is wel 't alcohol hok :P

Maar Eckster C, mijn mening is, dat een hele avond witbier ook nooit goed kan zijn.

caatje

Badass junkie
MetaalKonijn zei:

Heb je helemaal goed, maar.en nu komt het; alchol is verboden onder de 16 jaar en gezien het niveau waar eckster of functioneert is 16 jaar nog heel ver weg. :P

-spaceman-

Badass junkie
caatje zei:
MetaalKonijn zei:

Heb je helemaal goed, maar.en nu komt het; alchol is verboden onder de 16 jaar en gezien het niveau waar eckster of functioneert is 16 jaar nog heel ver weg. :P

verboden om te kopen ja... je mag je legaal bezatten vanaf je geboorte!!!

Eckster C

Bewuste gebruiker
veel onzin uitkramers hier kunnen waarschijnlijk niet goed meer over gewone dingen praten door hun massiv drugsgebruik

Funky Monkey

Badass junkie
Als je van alcohol mega scheef word valt het wel onder de catogorie teveel ja :P En gal kotsen doe je pas als je eerste je hele maag inhoud eruit gegooit hebt en dan nogsteeds te bezopen bent en nogmeer wil kotsen. Als je de volgende dag kotst is dit gewoon je maag inhoud. Sommige mensen kotsen de volgende dag pas als ze zwaar bezopen zijn geweest. De vriend van mijn ma had dit ook zeg maar... niet fijn om naast zo'n iemand wakker te worden :beer:

azgaza

Badass junkie
Mijn vriend heeft ooit een keer 12 uur lang achter elkaar door gekotst na te veel whiskey en rum (en mij daarmee de hele nacht wakker gehouden, maar dat terzijde); logisch genoeg kotste hij op het einde ook gal.

azgaza

Badass junkie
Ik kots zelf nooit van drank, en de meeste mensen die ik van drank zien kotsen doen dat meestal vlak na hun laatste drankje. Maar drank irriteert je maagwand, en die zal de dag erop ook nog wel geirriteerd zijn dus vreemd is dat niet.

mmn

Belezen gebruiker
als ik echt naar de klote ben van de alcohol dus echt dat als je gaat liggen het je allemaal niks meer uitmaakt (kots alles onder :beer: )dan kots ik de volgende dag alleen nog maar gal is volgens mij alleen erg slecht voor je tanden :beer: :wave:

Pikachu

Wijs gebruiker
Mijn ervaring is dat telkens als ik echt te veel heb gedronken en ik moet kotsen, dan ben ik de hele volgende dag zo ziek als een hond, met kotsen en alles erbij nog...

Twee keer slapen sinds m'n overmatige alcoholgebruik en dan voel ik me weer prima

hypersnap

Bewuste gebruiker
Eckster C en ik gaan naar fuse zwaar feestje bouwe en kzal hem van de wittekes houden :grin: Maar ni van de pillekes denk ik :wave:

Eier

Bewuste gebruiker
*Het geluid van een hoofd dat meermaals contact maakt met het toetsenbord is te horen.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Eckster C zei:
heb eens op een feestje in een jeugdhuis alleen maar wittekes (hoegaarden) gedronken was echt scheeeeeeeeeeffff en de volgende dag moest ik gal kotsen orange of groen weet niet meer
Komt er eindelijk iets zinnigs uit die smoel van je :openmouth:

Soma

Bewuste gebruiker
hypersnap zei:
Soma zei:
Tststs, hypersnap toch :grin:

haha, wanneer zie ik u nog is e man :tongueout: tis nu al tydje geleden ze :tongueout:

Ja, ik weet het. Ik denk dat die speed mij de laatste tijd niet echt goed heeft gedaan want ik merk dat ik niet veel meer buiten kom :(. Achja, geen speed meer voor mij, ben er al een week niet meer aangeweest :).

Wacky

Badass junkie
Soma zei:
hypersnap zei:
Soma zei:
Tststs, hypersnap toch :grin:

haha, wanneer zie ik u nog is e man :tongueout: tis nu al tydje geleden ze :tongueout:

Ja, ik weet het. Ik denk dat die speed mij de laatste tijd niet echt goed heeft gedaan want ik merk dat ik niet veel meer buiten kom :(. Achja, geen speed meer voor mij, ben er al een week niet meer aangeweest :).

Goedzo, volhouden he, en volgende week Skate planet :)

raizeredge

Wijs gebruiker
als ik mot kotsen val ik vaak in slaap terwijl ik het doe :grin: dan komen me ouwe kijken waar ik ben lig ik te slapen op de plee

Hans

Wijs gebruiker
Als je vind dat Eckster C domme dingen zegt dan reageer je toch niet in zijn topics.

Is gal dat spul wat eruitkomt als alles er al uit ligt met een raar geel kleurtje? :beer:

Bovenaan