Ga ik spacen van pep ?

xxxxx

Newbie
Haay,

Ik heb een paar x XTC gebruikt maar de laatste keer niet zo'n goeie ervaring gehad.
Nu durf ik het niet meer te slikken en zelfs als ik alcohol drink dat ik een beetje in die space trugval (alleen als het rustig om me heen is) en van een blowtje word ik ook al helemaal gek.

Nou ga ik naar Qlimax en wil toch wat gebruiken, dus pep leek mij het beste.
Nou wou ik weten ga je alleen strak staan of dat je er ook van ga spacen ? :confused: :wave:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Nee, je gaat absoluut niet spacen van pep. Je wordt juist helder, je zelfvertrouwen krijgt een boost, je voelt je prettig, je krijgt een bom vol energie en kan uren doorfeesten. Het is daarom ook en veelgebruikte partydrug. Ik ga zelf ook standaard hardstyle festivals af, en een groot aantal bezoekers gebruikt het daar ook. (sowieso is iedereen daar vd kaart) Enige nadeel is dat je van speed dagen op kunt blijven, al is dit wel persoongebonden en hangt samen met de hoeveelheden. Bij ruimte hoeveelheden blijf ik zo 3 dagen wakker, maar lagere slaap ik volgende nacht wel. Dat is eigenlijk wel het meeste wat je over pep moet weten, het is echter wel een verslavend middel dus daarmee zou ik oppassen. :wave:

Fool

Badass junkie
Lijkt me een heel slecht plan om weer drugs te gaan gebruiken, je zou er behoorlijk paranoide van kunnen worden.

xxxxx

Newbie
Fool zei:
Lijkt me een heel slecht plan om weer drugs te gaan gebruiken, je zou er behoorlijk paranoide van kunnen worden.

Ook als ik van pep niet ga spacen denk je?
Het is de space waar ik bang van ben geworden als ik me anders ga voelen zeg maar

Smikkel

Experimenterende gebruiker
Hmm pep is nog lichter qua space op je als een joint.

Pas bij wat grotere dosissen ervaar ik een beetje space, maar niet heel erg ofzo.

Fool

Badass junkie
Ja, ook als je niet gaat 'spacen'. Pep laat je namelijk onderandere wél spacen door slaaptekort, eerder dat je het zelf niet doorhebt als je gevoelig bent voor geesteziektes zoals een psychose.

Magic92

Newbie
Ik ken je gevoel wel. Heb dat zelf ook met xtc. Daarin tegen heb ik met speed hier totaal geen last van. Een aantal keer nu speed gebruikt telkens onder andere omstandigheden, ging telkens goed. Je krijgt een energieboost en voelt je blijer gelukkig etc. Vaak kan je inderdaad een aantal uur niet slapen maar dat heeft ook weer te maken met je dosering. Verder vind ik speed veel beter dan xtc. Omdat je nog wel het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt. Maar dat is mijn mening :mrgreen:

Bovenaan