Ga geen uitleg geven over de synthesis {16jr} in US

19hyperdrive80

Experimenterende gebruiker
Mensen ff een goeie tip.

Niet met Amerikanen chatten,mailen,uitleggen,

Over {meth}amfetamine.

Als ze het gevoel krijgen dat je info naar buiten brengt wat de maatsghappij kan schaden.
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :rock: :rock: :rock:

Ben je het bokje.

mn kmrd heeft 16 jr gekregen omdat hij uitleg had gegeven over de bereiding van pep of methylpep
:( :( :(

woonde sinds kort in V.S {studie scheikunde}

is gepakt om dat hij met een undercover {DEA agent} aan het chatten was!!!!!!!!!!!!!!!!

Weet niet hoe het hier is als je met de VS chat.

maar daar staat 16 jaar op het verspreiden van info.
wat de volksgezondheid kan schaden}.

+
Een gewaarschuwd mens staat voor 2
+
Voorkomen is beter dan genezen!!!!!!!!!!!!!!
:smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Goede info, inderdaad kan je zo zwaar de sjaak zijn dus blijkt wederom. Echt slim om het per mail/chat te doen is een andere vraag maar wel naar voor hem dat hij nu jaren misloopt erdoor :( Beter zulke info voor je houden als je dat leert ergens lijkt me!
Peace!

pinnes

Belezen gebruiker
sinds wanneer pakt de vs in nederland nederlanders op? Het is maar een vraagje hoor niet boos worden.
Edit: er worden wel nl-ers uitgeleverd aan de vs maar als het strafbare feit hier gepleegd is lijkt het me juridisch nog heel ingewikkeld.

norco

Newbie
Heb ook ooit met de DEA te maken gehad..
één mailtje en je hele background word gecheckt
(krijg je als je als 14 jarig jongetje je verveelt en gaat kijken of je aan sassafras olie kan komen xD)

kreeg een telefoontje van het KLPD.. waren not amused, maar heb er niks meer van gehoord.
En bij de politie stond niks geregistreerd, denk alleen dat ik niet binnenkort naar amerika moet gaan :grin:
Ookal is het nu 4 jaar geleden..

dendaz

Experimenterende gebruiker
ik vind het grote onzin wat amerika doet.Als ze niet willen dat er bepaalde informatie niet deugd moeten ze die er maar uit filteren.Klaar.Is toch bezopen.16 jaar gevangenisstraf.De volgende stap is als je alleen het woord methamfetamine al gebruikt op internet dat je een jaartje of 10 bajes krijgt.Hier in nederland doen ze amerika trouwens ook altijd graag volgen in alles.

Bovenaan