Funfactor Opioïde pijnstillers

Ypsilon9

Newbie
Ik gebruik dagelijks tussen 400/600 mg contramal druppels en Tradonal Retard (tramadol).
Funfactor is redelijk hoog, maar echt een pijnstillend effect ervaar ik niet meer..
Vind de tramadol buzz wel leuk, dat warm euforisch gevoel..
Word er ook niet echt moe van..
Ga eens terug bij de dokter aankloppen voor wat nieuw spul..
Maar welke Opioïde pijnstillers hebben eigenlijk een hoog funfactor-gehalte ?

Flameon

Badass junkie
Die wat tegen de opiaatkant aanzitten, tramadol is een bekende daar van en morfine pleisters

zazzoo

Bewuste gebruiker
Qua funfactor vind ik codeïne veel leuker dan tramadol, hoewel tramadol sterker zou moeten zijn krijg ik er geen warm euforisch gevoel van. Valtran/Tinalox vond ik het beste, maar dat werkt na een tijdje gebruik gewoon niet meer+ er zit naloxone in die de werking bij hoge dosissen tegen gaat.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
oxycontin vind ik erg tegenvallen logisch het heeft bijna geen mu-receptoraffiniet maar meer kappa/delto-opiodreceptoren

tramadol is in een dosering van 300-500 mg super een van de lekkerste roezen
morfine als je t kan krijgen is ook top

maar ook een hoge dosering codeine moet je niet onderschatten 10%^van codeine word omgezet naar morfine dus dat wetende kunk je voor jezelf de ideale dosering maken

palfium en burgodin zijn helemaa super snoepgoed

Wackie

Belezen gebruiker
op welke manier valt oxycontin tegen en zijn die andere anders ?

Oxycontin is de enige die ik heb geprobeerd, en het is een elk geval sterk genoeg :)

Zit nu net weer eens wat te lezen op wiki, geweldig toch het effect van een warning label:

A 2003 study by the Government Accountability Office found four factors that may have contributed to the illicit use and distribution of OxyContin in the U.S.:[11]
-OxyContin's warning label said to not crush the controlled-release tablets because of the potential for rapid release of oxycodone, which led to many people crushing the tablets and injecting or snorting the drug.

Bovenaan