Fuck speed.

liamgallagher

Experimenterende gebruiker
speed is kut. vannacht 5 lijntjes gehad, niet geslapen ( nu al 36 uur niet meer geslapen, moet tog maar slaappillen gaan slikken anders ben ik morgen op mn verjaardag helemaal uitgeput)

vet depri als je in bed ligt, vette rotgedachtes enzo, t stinkt, , parranoïa, kleine lul, enz enz

nooit meer spiet

.

Taat

Bewuste gebruiker
Speed is niet kut, jij kunt het blijkbaar gewoon niet verstandig genoeg gebruiken..

Als je 5 lijnen naar binnen jaagt in een nacht kun je toch ook niet verwachten dat je in slaap valt :confused:
Je moet het gewoon verstandig leren gebruiken..En niet na 5 lijnen gaan liggen janken dat je niet in slaap kunt komen

pretender

Belezen gebruiker
speed en sex is ontiegelijk geil alleen....komt ie bij mij ook niet omhoog..

al is mijn vriendin nog zo lief.. zuigt ze goed... streelt ze lekker.. echt geen resultaat bij mij..

mijn gedachten zijn dan bij een andere vrouw.. :confused:

hoi

Jackthetripper

Is het lekker/verstandig om na een nachtje speed af te sluiten met GHB?
Is dat te combineren en kun je daar misschien beter van slapen?

Taat

Bewuste gebruiker
Pas er wel mee op, meestal voel je er vrij weinig van en lijkt het eeuwig te duren voor die GHB opkomt..Wat meestal resulteert in (teveel) GHB bijpakken..

Sowieso pak ik mijn laatste lijn nooit te laat als ik nog wil slapen
Ik pak meestal een 1 of 2 lekkere joints als dat niet het geval is..
Als het slapen écht niet wil lukken kun je je er beter bij neerleggen en dingen gaan doen die je leuk vind, anders word je alleen maar gek van jezelf omdat je niet kunt slapen
:wave:

Jackthetripper

@Taat

Thanks voor je tips...
Is het uberhaupt mogelijk een lekkere high te krijgen met wat ghb na die speed...vergelijkbaar met de high die je kunt krijgen met een xtc en ghb?

Dr. Tommy

Badass junkie
Confusion in her eyes that says it all.
She's lost control.
And she's clinging to the nearest passer by,
She's lost control.
And she gave away the secrets of her past,
And said I've lost control again,
And a voice that told her when and where to act,
She said I've lost control again.

And she turned to me and took me by the hand and said,
I've lost control again.
And how I'll never know just why or understand,
She said I've lost control again.
And she screamed out kicking on her side and said,
I've lost control again.
And seized up on the floor, I thought she'd die.
She said I've lost control
She's lost control again.
She's lost control.
She's lost control.

Well I had to 'phone her friend to state her case,
And say she's lost control again.
And she showed up all the errors and mistakes,
And said I've lost control again.
But she expressed herself in many different ways,
Until she lost control again.
And walked upon the edge of no escape,
And laughed I've lost control again.
She's lost control.
She's lost control.

I could live a little better with permissible (the miserable?) lies,
When the darkness broke in, I just broke down and cried.
I could live a little in a wider line,
When the change is done, when the dare is gone,
To lose control. When the dare is gone...

Dr. Tommy

Badass junkie

Spor

Wijs gebruiker
LOL

Ik heb het altijd gehaat, is gewoon niet mijn spul, vooral omdat ik er altijd dagen van wakker zit, en niet kan eten.

Laatst is mijn mening ongeveer 20 uur even veranderd, toen ik het voor het eerst in mijn leven slikte, omdat ik even geen andere optie zag om aan energie te komen. Toen vond ik het effect op zich voor het eerst fijn, maar dat verging weer toen ik dus ook 48+ uur wakker heb gezeten.

Idd, BAH BAH

psilocybine

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
TrippyShit zei:
Lektroluv zei:
Rush door je lijf... energiek...sociaal...in controle... ong. 8 uur durend...pak je wat meer, lekker wazig...gruwelijke sex...(<-- eerste zeg 24/36uur, daarna wordt 't wat minder sociaal, nja bij mij)

Ik kom net mijn 2e nacht uit en vind 't prima...nu wel super wazig...

Maar als je om 3 uur pakt kan je er wel vanuit gaan dat je niet slaapt... (jajajajja muv tolerantie)

nja ieder zijn ding!

dit geeft mij nog steeds niet het idee dat speed nou leuk is.
Het enige 'voordeel' vergeleken met mdma lijkt de langere duur.
doe mij maar ipv een duur van 8uur iets minder lang en het spacey effect
en flinke love rush van mdma, das pas een rush :hearteyes:
nah speed vind ik veel leuker dan mdma, tis wel slechter maar het is ten minste beheerst en niet zo mongolisch scheef zoals bij mdma :rolleyes:
^ mee eens

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
pep. heerlijk, vroeger ook altijd gezecht dat het kutspul is enzo, laatst van mening veranderd doordat ik een nachtje ging wakkeren en een super avond heb gehad, heerlijke euforie de hele nacht(wel bijnemen dan natuurlijk) thuis even uitleggen waaromje midden op de da ineens wilt gaan slapen, beetje brak, nou en, alcohol heeft een ergere kater vind ik, alsje na speed gewoon beetje slaapt, eet(erg moeilijk) en veeeeeel melk drinkt, komt alles goed :hearteyes:

Funky Monkey

Badass junkie
Melk is goed voor elk, behalve voor rokers! Het schijnt dat uit onderzoek is gebleken dat in azië minderlongkanker voor komt omdat ze daar geen zuivelproducten nuttigen terweil ze wel roken als een ketter. Zoek zelf verder de info maar op :beer:

Fezz

Belezen gebruiker
In azie eten ze sowieso al super gezond vergeleken met de westerse landen :)

en melk zit o.a vitamine b1 in :wink:

Drientje

DF-koning
En de vetten in melk zorgen er voor dat, als je een bommetje slikt, er een soort van beschermlaagje in je maag zit, en speed niet zoveel schade aanricht... Bovendien zit er calcium in en dat is goed voor je tanden en botten, agressieve speedgebruikers hebben vaak last van osteoporose...

X

Taat

Bewuste gebruiker
Ach, de speed blijft toch overwinnen op die gezonde dingen, het gaat er vooral om dat je wat energie en vitamintjes binnen krijgt om de kater te verminderen

Bovenaan