Fuck speed.

Wartaal

Belezen gebruiker
Gister er meteen weer aan herinnerd waarom ik nooit pep snuif. Moesten ergens 1,5 uur wachten op een parkeerplaats en degene naast me in de wagen legde een pepje. Bij gebrek aan andere zooi deed ik gezellig mee. 3 kleine lijntjes waarvan de laatste om 3 uur en kan gewoon recht de hele fucking nacht niet slapen. Wat een tering zooi zeg bah bah.
Wat vinden jullie nu leuk aan shit?

Cole

Belezen gebruiker
Haha, ik heb na 3 dagen wakker geweest te zijn eindelijk nog eens kunnen slapen. Try and live with it I guess ...
Als je het gebruikt moet je eraan denken dat je niet direct in slaap zal vallen:)

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Rush door je lijf... energiek...sociaal...in controle... ong. 8 uur durend...pak je wat meer, lekker wazig...gruwelijke sex...(<-- eerste zeg 24/36uur, daarna wordt 't wat minder sociaal, nja bij mij)

Ik kom net mijn 2e nacht uit en vind 't prima...nu wel super wazig...

Maar als je om 3 uur pakt kan je er wel vanuit gaan dat je niet slaapt... (jajajajja muv tolerantie)

nja ieder zijn ding!

Hans

Wijs gebruiker
Wartaal zei:
Gister er meteen weer aan herinnerd waarom ik nooit pep snuif. Moesten ergens 1,5 uur wachten op een parkeerplaats en degene naast me in de wagen legde een pepje. Bij gebrek aan andere zooi deed ik gezellig mee. 3 kleine lijntjes waarvan de laatste om 3 uur en kan gewoon recht de hele fucking nacht niet slapen. Wat een tering zooi zeg bah bah.
Wat vinden jullie nu leuk aan shit?

Als je niet kan slapen moet je het ook niet gaan proberen. Dan moet je gaan pepkleppen. DAT vind ik leuk aan pep. :wave:

Taat

Bewuste gebruiker
Je moet het ook niet pakken als je ergens op moet wachten en daarna lekker wilt gaan slapen omdat er toch geen ruk te beleven valt :confused:
Gebruik het verstandig en alleen als je weet dat je een feestje hebt de hele nacht..
Of smorgens als je een leuk dagje wilt.. :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Lektroluv zei:
Rush door je lijf... energiek...sociaal...in controle... ong. 8 uur durend...pak je wat meer, lekker wazig...gruwelijke sex...(<-- eerste zeg 24/36uur, daarna wordt 't wat minder sociaal, nja bij mij)

Maar als je om 3 uur pakt kan je er wel vanuit gaan dat je niet slaapt... (jajajajja muv tolerantie)

nja ieder zijn ding!

dit geeft mij nog steeds niet het idee dat speed nou leuk is.
Het enige 'voordeel' vergeleken met mdma lijkt de langere duur.
doe mij maar ipv een duur van 8uur iets minder lang en het spacey effect
en flinke love rush van mdma, das pas een rush :hearteyes:

Wartaal

Belezen gebruiker
Aarrgh 24 uur laten en kloop nog steeds met super grote doppen, een pik die amper te vinden is paarse handen etc. Pfff ik heb me lesje wel weer geleerd tering zooi haha :grin:
Respect voor de mensen die deze shit iedere dag snuiven, ik zou dan allang een einde aan me leven hebben gemaakt.
Gelukkig ga ik zo ket halen en dan komt alles goed :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
speed is ook een kutdrugs ......

maar achteraf zeiken bewijst genoeg: Wartaal is een kutgebruiker

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wartaal zei:
Aarrgh 24 uur laten en kloop nog steeds met super grote doppen, een pik die amper te vinden is paarse handen etc. Pfff ik heb me lesje wel weer geleerd tering zooi haha :grin:
Respect voor de mensen die deze shit iedere dag snuiven, ik zou dan allang een einde aan me leven hebben gemaakt.
Gelukkig ga ik zo ket halen en dan komt alles goed :)

Jaaaaa, go keta! :mrgreen:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Misschien niet helemaal ter zake, maar Wartaal.. waar in godsnaam moest jij 1,5 uur :openmouth: wachten op een parkeerplaats? :confused:

En voor de rest.. tja t blijft persoonlijk. Jij vindt t een kutdrug, maar tis wel míjn kutdrug :wink: :hearteyes:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Het eerste half uur vind ik goed, maar daarna begint precies de afkick ? En dan moet ik ghb of alcohol hebben anders begin ik echt associaal te worden en heb ik nergens geen zin meer in. Of neem ik gewoon te weinig :grin:

Jeller

Badass junkie
TrippyShit zei:
Lektroluv zei:

nja ieder zijn ding!

dit geeft mij nog steeds niet het idee dat speed nou leuk is.
Het enige 'voordeel' vergeleken met mdma lijkt de langere duur.
doe mij maar ipv een duur van 8uur iets minder lang en het spacey effect
en flinke love rush van mdma, das pas een rush :hearteyes:
nah speed vind ik veel leuker dan mdma, tis wel slechter maar het is ten minste beheerst en niet zo mongolisch scheef zoals bij mdma :rolleyes:

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
nah speed vind ik veel leuker dan mdma, tis wel slechter maar het is ten minste beheerst en niet zo mongolisch scheef zoals bij mdma :rolleyes:

Juist! En ook niet zo overdreven/ onrealistisch vriendelijk...

982

Bewuste gebruiker
Ik als man ben dus geen fan van neuken op speed.

Ik heb altijd last van ongelooflijk verkrampte spieren. Heb meerdere keren gehad dat mn vingers etc op slot zitten omdat een/de spier(en) in mn pols vast zaten. En dikke kramp in mn benen. Met seks gebruik je ook veel spieren en energie....

Btw... ben ik de enige die geen energie van speed krijgt? Wakker word ik wel en ongelooflijk druk van binnen.

Wartaal

Belezen gebruiker
Mary zei:
Misschien niet helemaal ter zake, maar Wartaal.. waar in godsnaam moest jij 1,5 uur :openmouth: wachten op een parkeerplaats? :confused:

En voor de rest.. tja t blijft persoonlijk. Jij vindt t een kutdrug, maar tis wel míjn kutdrug :wink: :hearteyes:
We gingen iemand in de bak opzoeken maar wij stonden niet op de bezoekerslijst dus moesten buiten wachten. In de auto dan wel maargoed. Was trouwens bijna 2,5 uur geworden maar zou oorspronkelijk 1,5 zijn.

vdk

Bewuste gebruiker
fuck speed wel, fuck speed niet. 2 nachten wakker. ik liep net op me werk, ineens zag ik helemaal niks. ik dacht ik loop zover naar voren daar staat een tafel. de tafel gevonden en toen weer bijgekomen.. :confused: heb ook 2 dagen weinig gegeten.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
vdk zei:
fuck speed wel, fuck speed niet. 2 nachten wakker. ik liep net op me werk, ineens zag ik helemaal niks. ik dacht ik loop zover naar voren daar staat een tafel. de tafel gevonden en toen weer bijgekomen.. :confused: heb ook 2 dagen weinig gegeten.

:grin:
Misschien even stoppen....

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
MarSNEL zei:
jcutter123 zei:
[SF] Safiertje zei:
Fuck speed? Mja.. Neuken op speed is inderdaad geil.
Neuken op speed; lijkt mij echt harstikke kut als man zijnde..

Als je een lieve vriendin hebt krijgt ze em echt wel op oorlogssterkte hoor, en DAN is het echt te gek!!

Mwah.. Liefheid alleen zorgt er volgens mij echt niet voor dat je een erectie krijgt.

peppie

Belezen gebruiker
Het leuke ervan is dat als je eigen vrouwtje het ook gebruikt, ineens een heel stuk makkelijker is en ze zelfs een trio willen :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
peppie zei:
Het leuke ervan is dat als je eigen vrouwtje het ook gebruikt, ineens een heel stuk makkelijker is en ze zelfs een trio willen :grin:

Kun je beter GHB in dr drankje doen. Werkt ook wel.

sarcasme dus he.. ik vind je reactie echt ontzettend dom...

Drientje

DF-koning
peppie zei:

Je wordt iig een HEEEEEEEEEl stuk losser ja! Pep en sex is ernstig verslavend!

Funky Monkey

Badass junkie
Ik ben echt kapot, niet negatief, maar gewoon nu ik ‘nuchter’ (vast nog wel wat werkende pep en nog wat na visuals van de LSD :mrgreen:) zie wat de fuck ik heb gedaan en wat ik eventueel gedaan zou kunnen hebben! Dat is echt gewoon ziek, met speed leef je van obsessie naar obsessie en zodra je, je ergens aan vast pint in je gedachten blijf je daarop doordraven en: of je haalt je doel, of niet, maar wat het uiteindelijk ook word, je verliest er op de een of andere manier nog meer mee dan dat je er mee wint, maar dit heb je zelf niet door, omdat je gewoon te erg gefocusseerd bent op (die obsessie / dat doel) om je daarmee bezig te houden… Zodra je echter niks mee hebt op je aan te obsederen, sla je door in die complete geschiftheid volgens mij, zoiets tenminste… dat klinkt logisch? Dat is voor mij gewoon precies die totale paranoia, geen doel meer kunnen vinden en jezelf gewoon echt kompleet tot op de grond kapot, omlaag halen / denken en, omdat je daar met niemand meer over praat kom je daar ook niet uit en ga je er aan onderdoor.

Recreatief gebruik is het sleutel woord (1x per maand gewoon hard en verder niet)... maar voorlopig even helemaal niet! :beer:

peppie

Belezen gebruiker
[SF] Safiertje zei:
:grin:
Kun je beter GHB in dr drankje doen. Werkt ook wel.

Is niet nodig, mijn vrouwtje is er nog gekker van dan mij, maar da's wel mijn shuld :flushed:
Maar ze was ooit (lees voor de speed) nogal jaloers dus een ander vrouwtje erbij (toch een een wens van veel mannen) hoefde ik niet eens aan te denken :cry:
Totdat ze een paar keer speed had gebruikt (gekregen :grin: )

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nick de Neger zei:
Ik ben echt kapot, niet negatief, maar gewoon nu ik ‘nuchter’ (vast nog wel wat werkende pep en nog wat na visuals van de LSD :mrgreen:) zie wat de fuck ik heb gedaan en wat ik eventueel gedaan zou kunnen hebben! Dat is echt gewoon ziek, met speed leef je van obsessie naar obsessie en zodra je, je ergens aan vast pint in je gedachten blijf je daarop doordraven en: of je haalt je doel, of niet, maar wat het uiteindelijk ook word, je verliest er op de een of andere manier nog meer mee dan dat je er mee wint, maar dit heb je zelf niet door, omdat je gewoon te erg gefocusseerd bent op (die obsessie / dat doel) om je daarmee bezig te houden… Zodra je echter niks mee hebt op je aan te obsederen, sla je door in die complete geschiftheid volgens mij, zoiets tenminste… dat klinkt logisch? Dat is voor mij gewoon precies die totale paranoia, geen doel meer kunnen vinden en jezelf gewoon echt kompleet tot op de grond kapot, omlaag halen / denken en, omdat je daar met niemand meer over praat kom je daar ook niet uit en ga je er aan onderdoor.

Recreatief gebruik is het sleutel woord (1x per maand gewoon hard en verder niet)... maar voorlopig even helemaal niet! :beer:

Mooi man, dat je dat zo inzag. Mensen kunnen wel zeuren dat je moet stoppen ofzo, maar zolang je dat zelf niet voelt gaat dat gewoon niet werken... Succes met er vanaf blijven! :wink:

Bovenaan