• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Fout gegaan op LSD

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Toen ik mijn bad trip heb gehad op lsd, heb ik een week later weer getript om de bad trip te verwerken. Het was erg plezierig moet ik zeggen en heeft mijn angst om te trippen totaal weggenomen. Apart hé?

Laatst bewerkt:

Boyman

Bewuste gebruiker
Toen ik mijn bad trip heb gehad op lsd, heb ik een week later weer getript om de bad trip te verwerken. Het was erg plezierig moet ik zeggen en heeft mijn angs om te trippen totaal weggenomen. Apart hé?
Inderdaad apart. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je tijdens die tweede trip op een andere manier kunt kijken naar wat er in de eerste trip fout ging. Toch zou ik mezelf er niet toe kunnen zetten om er weer voor te gaan, zo kort na een bad trip :)

Waarom was je bad gegaan en hoe heb je het ervaren?

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Inderdaad apart. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je tijdens die tweede trip op een andere manier kunt kijken naar wat er in de eerste trip fout ging. Toch zou ik mezelf er niet toe kunnen zetten om er weer voor te gaan, zo kort na een bad trip :)

Waarom was je bad gegaan en hoe heb je het ervaren?
Exact hetzelfde verhaal als @Helenas, maar dan zonder de druppels. Normaal neem ik altijd 1p lsd maar dit keer was het 1cp lsd. Op het moment dat ik de drie blotters onder mijn tong plaatste voelde de blotters anders aan dan 1p. Iets dikker waren ze. In 15 minuten werd ik echt gelanceerd en was mijn hele gezichtsveld vol met visuals net alsof ik dmt had gebruikt. Niet normaal meer! Ik begon te trillen en hoorde allerlei stemmen die aan het lijden waren net zoals ik dat op dat moment meemaakte. Kreunen, naar adem happen, ik viel een paar keer op de grond omdat ik alleen maar heftige visuals zag. Ik was doodsbang. Ik heb toen op de tast naast mijn bed seroquel tabletten kunnen onderscheppen, 600mg ingenomen met 40 mg valium. Niet lang daarna k.o. gegaan gelukkig. Toen ik een aantal uren later weer bijkwam (ik denk zo'n vier uur) was ik nog steeds aan het trippen maar ik hoorde geen nare stemmen meer en lichamelijk ging het ook een stuk beter. In totaal ben ik twaalf uur lang aan het trippen geweest, daarna werden de visuals minder. Ik ben hier van geschrokken echt waar. Ik dacht dat ik voor de rest van mijn leven krankzinnig zou blijven met die stemmen. Gelukkig is dat niet het geval geweest. Ik zat hier erg mee in mijn hoofd en kon niet geloven dat de lsd mij dit had aangedaan. De hele week piekeren als een gek en kwam toen tot het besluit om op 1p te gaan trippen om mijn angst te overwinnen en dat is gelukt. Het verliep prima, al vanaf dat ik de zegeltjes onder mijn tong bracht voelde ik dat het goed zou komen. Ik heb toen echt de hele trip flink gelachen met mijzelf en de hilarische tekenfilms. Ik had mijn rust weer gevonden. Heel apart, ik denk dat je het monster recht in de bek moet aankijken en confronteren. It worked for me..

Bovenaan