Lysergine
Bewuste gebruiker
Vanwege de goede beschikbaarheid en lage kosten per dosering, overweeg ik om flunitrazolam aan mijn benzocollectie toe te voegen. Omdat ik nog geen ervaring met deze benzo heb, ben ik benieuwd naar jullie ervaringen hiermee zodat ik kan kijken of het bij mij past. Mijn ervaring met benzodiazepines beperkt zicht tot etizolam, clonazolam en pyrazolam. Etizolam en pyrazolam hebben voor mij de hoogste recreatieve waarde en clonazolam de laagste aangezien het zeer sederend werkt en geen euforie (*) veroorzaakt zoals etizolam dat bijv. wel doet.
Hoe ervaren jullie flunitrazolam in vergelijking met etizolam en clonazolam wat betreft effecten, onset, werkingsduur, na-effecten, tolerantie en euforie?
*) Euforie is hier natuurlijk naar benzobegrippen. Ik bedoel een tevreden, serene en vredige gemoedstoestand zonder (veel) zorgen.
Hoe ervaren jullie flunitrazolam in vergelijking met etizolam en clonazolam wat betreft effecten, onset, werkingsduur, na-effecten, tolerantie en euforie?
*) Euforie is hier natuurlijk naar benzobegrippen. Ik bedoel een tevreden, serene en vredige gemoedstoestand zonder (veel) zorgen.