Fluetizolam poweder verkocht vermengd met inositol: gevaren en ervariingen?

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Een bekende NL vendor verkoopt nu fluetizolam poeder vermengt met inositol (10mg fluetizolam per 1 gram inositol).

Allereerst vraag ik me af of iemand enig inzicht heeft in hoe dit gemengd wordt en hoe veillig deze methode tegenwoordig is. Want dergelijke dosissen goed verspreiden over een vaste stof is technisch moeilijk en vereist veel meer dan even goed schudden. Zou oplossen van de stof en volumetrisch doseren het problemen voldoende ondervangen zonder de houdbaarheid te verknallen?

Daarnaast vroeg ik me ag of fluetizolam überhaupt de moeite waard is, waarmee ik bedoel een kortwerkende benzo die je die oomph geeft als het inwerkt, geen langwerkende yawn fests? Lijkt het echt op etizolam? Is dit slechts een marketing gimmick? Of is het minder dan etuzolam maar nog steeds het beste dat we nu hebben?

Kortom, hoe veilig is dit en is het wat het pretendeert te zijn: een vervanging voor etizolam?

Lysergine

Bewuste gebruiker
Allereerst vraag ik me af of iemand enig inzicht heeft in hoe dit gemengd wordt en hoe veilig deze methode tegenwoordig is.
Een mogelijke manier is de volgende: als je het fluetizolam poeder oplost in een vluchtig oplosmiddel zoals ethanol, kun je dit mengen met voorverwarmd inositol. Als je een geschikte hoeveelheid inositol en oplosmiddel gebruikt, zou je een soort stevig papje moeten krijgen dat niet te vloeibaar of vast is en waarin de ingrediënten homogeen verdeeld zijn. De voorverwarmde inositol zorgt ervoor dat de ethanol verdampt en de fluetizolam achterblijft. In theorie zou dit moeten werken, maar zonder manieren om je mengsel te controleren, zou ik hier niet blind op vertrouwen.
Toch lijkt me dit beter dan de twee componenten schudden. Dat werkt namelijk alleen op voorwaarde dat de korrelgrootte van alle componenten vergelijkbaar is, omdat anders de kleinere korrels naar onder zakken en de grotere korrels naar boven drijven. Dan zou je je ingrediënten dus vooraf gefractioneerd moeten zeven, zodat de korrelgrootte vergelijkbaar is.

Zelf vind ik die inositol mengsels onzin en bovendien vraag ik me af of het hier daadwerkelijk om fluetizolam gaat. Ik meen me te herinneren dat het vooral als pellet werd aangeboden en het lijkt nu vooral uitverkocht te zijn. Zou deze vendor dan fluetizolam hebben?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zelf vind ik die inositol mengsels onzin en bovendien vraag ik me af of het hier daadwerkelijk om fluetizolam gaat. Ik meen me te herinneren dat het vooral als pellet werd aangeboden en het lijkt nu vooral uitverkocht te zijn. Zou deze vendor dan fluetizolam hebben?
Misschien het onderste uit de zak geschraapt?

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Een mogelijke manier is de volgende: als je het fluetizolam poeder oplost in een vluchtig oplosmiddel zoals ethanol, kun je dit mengen met voorverwarmd inositol. Als je een geschikte hoeveelheid inositol en oplosmiddel gebruikt, zou je een soort stevig papje moeten krijgen dat niet te vloeibaar of vast is en waarin de ingrediënten homogeen verdeeld zijn. De voorverwarmde inositol zorgt ervoor dat de ethanol verdampt en de fluetizolam achterblijft. In theorie zou dit moeten werken, maar zonder manieren om je mengsel te controleren, zou ik hier niet blind op vertrouwen.
Toch lijkt me dit beter dan de twee componenten schudden. Dat werkt namelijk alleen op voorwaarde dat de korrelgrootte van alle componenten vergelijkbaar is, omdat anders de kleinere korrels naar onder zakken en de grotere korrels naar boven drijven. Dan zou je je ingrediënten dus vooraf gefractioneerd moeten zeven, zodat de korrelgrootte vergelijkbaar is.

Tnx, ik denk dat ik deze idd maar even laat schieten. Sowieso betwijfel ik of het bij etizolam in de buurt komt. En deze vendor heeft idd ook fluetizolam pellets die al een flinke tijd uitverkocht zijn, erg verdacht.

Laatst bewerkt:

PapaverMan

Bewuste gebruiker
Tnx, ik denk dat ik deze idd maar even laat schieten. Sowieso betwijfel ik of het bij etizolam in de buurt komt. En deze vendor heeft idd ook fluetizolam pellets die al een flinke tijd uitverkocht zijn, erg verdacht.
Kan inmiddels melden dat het wel degelijk om fluetizolam ging en het mengsel redelijk homogeen. Viel me alleszins mee. Maar heb redelijke tolerantie, zou toch oppassen want zelfs een goed mengsel kanin de post weer scheiden en helemaal homogeen zal het nooit zijn.

Bovenaan