Flubromazolam

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Hee,

Ik heb gisteren watbflubromazolam genomen, 2.5 mg.
Maar zit nu in de ochtend nog steeds loom, onhandig en motorisch gestoord op de bank.

Enig idee wat ertegen zo een benzo kater te doen is?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat is niet de kater, maar het werkt gewoon nog. Een beetje afhankelijk van de dosering kun je tussen de 12 en 24 uur onder invloed zijn van dat spul.

En heb je echt 2,5mg op? Want dat is echt heel veel voor flubromazolam. Dan zou je nog wel eens langer dan 24 uur onder invloed kunnen zijn. Of heb je flubromazepam genomen, daar liggen de doseringen een stuk hoger voor namelijk.

Je zult het moeten uitzitten, ga in ieder geval auto of brommer of iets dergelijks rijden want dat is gevaarlijk.

Lees je de volgende keer eerst even in op tripsit over zowel de dosering als de duur van de effecten, dan kom je niet voor onaangename verrassingen te staan.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Oh stom van me, dat zou idd een nogal achterlijke dosering zijn, ik bedoelde 0.2mg. Maar het zou ook 0.4/0.5 kunnen zijn. Heb volumetrisch gedoseerd en heb een pipet maar moet nog een pipetteerballon zien te regelen dus heb nu gedoseerd met een grote ml spuit, ietwat onnauwkeurig dus haha.

Oké dus er is als ik dat goed begrijp niks te doen tegen het lange effect, het liefst heb ik er namelijk in de avond en nacht profijt van en niet de dag erna alleen maar bankhangend alsof ik een rol in The walking dead heb haha.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Flubromazolam duurt gewoon heel lang, als je dat niet wilt kun je beter een andere kort werkende benzo zoeken.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Dank voor de tips!

Etizolam is inderdaad een stuk beter maar merk dat je daar na een paar keer al een stuk meer van nodig hebt.
Diclazepam zal ik zeker mezelf in gaan verdiepen.

Wat vinden jullie van bromezepam?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bromazepam heb ik zelf geen ervaring mee, maar de werkingsduur lijkt wel bij jouw wensen aan te sluiten.

Bovenaan